Photo by August de Richelieu from Pexels
30 מרץ 2021 | יוסי מלמד
אנשי ונשות השיווק המובילים של 2021

בפרוייקט דגל נוסף זה של StartIsrael, החלטנו לבחור את אלו שמשפיעים על אוכלוסיות גדולות דרך פעילויות ישירות ועקיפות שהם מבצעים. את הפרוייקט שלנו אנחנו נפתח עם אנשי השיווק המובילים בתעשיה לשנת 2021.

בכל תעשיה יש את אלו שנותנים את הטון.
לאותם א.נשים ישנה השפעה ישירה על תוצאות החברות אותן הם מובילים, אך מנהיגות לא נמדדת רק בתוצאות פיננסיות (לשמחתנו).

מנהיגות והובלה מורכבים משכבות נוספות הקשורות לאופי של אותם מנהיגים ומנהיגות, איך הם תופסים את הסביבה שלהם, את האנשים אותם הם מובילים ומה מידת האימפקט שלהם על מעגלים שאינם קשורים ישירות לפעילות היומיומית שלהם.

בפרוייקט דגל נוסף זה של StartIsrael, החלטנו לבחור את אלו שמשפיעים על אוכלוסיות גדולות דרך פעילויות ישירות ועקיפות שהם מבצעים.

את הפרוייקט שלנו אנחנו נפתח עם אנשי השיווק המובילים בתעשיה לשנת 2021

הרשימה לא מדורגת אלא באה להעלות על נס את המעורבות שלהם וכמובן את המקצועיות שלהם.

את אותם המנהיגים שבחרנו, שאלנו מספר שאלות כדי שיתנו רקע על פעילות האימפקט שלהם.


סופי מלניק אמיתי

סופי מלניק אמיתי | Taboola

Former Global Head of Brand Strategy

סופי מלניק, לשעבר בכירה בטאבולה, אמא לשלוש, מייסדת משותפת של קהילת G-CMO, חלתה בסרטן המעי הגס ויזמה את הקמפיין #בושהבתחת.

 

״לפני שנה וחצי, דקה לפני תחילת עבודת חלום בטאבולה, הוציאו לי גידול סרטני מהמעיים, והצילו לי את החיים,  כמעט מאוחר מדי. 

כל הסימנים היו שם, אבל חשבתי שזה העומס, הלחץ, הדחקתי, הייתי עסוקה באלף ואחד דברים אחרים - עד שקרסתי. 

ניסיתי להבין איך זה קרה לי שכל הסימנים היו שם ולא ידעתי על עצמי. 

אני הרי סופר מודעת, מחוברת לעצמי,  מתעדכנת ומעודכנת  ובתם של של שני רופאים!  ואז הבנתי,  זה הסרטן שהכי סובל משיווק גרוע ומהעדר או מחסור חמור ביחסי ציבור. 

לא רואים, לא שומעים, לא מדברים, לא משתפים. 

אנשים צעירים וצעירים יחסית, פשוט לא מודעים לסימנים ובכלל לא חושבים שהם עלולים להיות בקבוצת סיכון.

 

החלטתי לעשות את מה שאני יודעת לעשות. 

לשווק ! להזיז, לנער ולייצר מציאות חדשה בה תהיה יותר מודעות בקרב הציבור, הצעירים והקהילה הרפואית. 

תוך כדי ההחלמה שלי, יחד עם חלאסרטן  יזמנו  ביוני 2020 את ׳שבוע המודעות לסרטן המעי הגס לצעירים׳. והצלנו חיים!

ברמה המקצועית, אני משנה כיוון, וצוללת מקצועית לתחום שמשלב ביזנס ואימפקט.

 

בקשה קטנה של סופי:
חודש מרץ, הוא חודש המודעות לסרטן המעי הגס - אז מה הייתי רוצה שתעשו ? תראו את הוידאו (כאן), תמלאו את השאלון ותשתפו את הפוסט שלי ותצילו חיים!



רוני פלומן | Nexar

VP Marketing

רוני פלומן, סופרת, חברת מועצת לב השרון, חברת ועד המנהל ב״דרך הרוח״ וסמנכ״לית שיווק בהיי-טק.

"אני נבחרת ציבור: חברת מועצה במועצה האזורית לב השרון, ובה אני מכהנת כיו״ר ועדת הנוער. אני מאמינה גדולה בהשתתפות בשלטון המקומי, שהוא כמעט המקום היחיד שבו אפשר להשפיע ולשמוע את הבוחרים באופן בלתי אמצעי, מין דמוקרטיה ישירה אמיתית. כיו״ר ועדת נוער זכיתי לקחת חלק בהקמת סניף כנפיים של קרמבו במועצה, שילוב נוער מיוחד בתנועה, פעילות ייחודית של הדרכה לנוער שאינו בתנועה (״גיל תיכון״) ועוד. בנוסף אני חברה בועד המנהל של ״דרך רוח״, ארגון ללא כוונת רווח, שמטרתו קידום מדעי הרוח בישראל, בעיקר לנוכח העובדה שכמעט אי אפשר לעשות בישראל בגרות 5 יח״ל במקצועות ההומניים ובעצם אי אפשר לרכוש השכלה הומניסטית רחבה בחינוך העל יסודי בישראל. בעיקר אני גאה בכך שהארגון לא-ממין, ומקבל כל מי שרוצה להצטיין במדעי הרוח ולעשות בגרות מלאה בציונים טובים. אני חושבת שיש לזה חשיבות עצומה במציאות הישראלית שבה שירותי חינוך למצטיינים כרוכים בתשלום ובמיון. במשך הרבה שנים התנדבתי ב״צופן״ - ארגון לקידום ההיטק הערבי בישראל, נושא קרוב לליבי. את כל מה שלמדתי על התנדבות ועמותות למדתי שם, ואף כתבתי בהרחבה על הארגון בספרי ״כוונות טובות - היי טק ערבי בישראל״ (יצא בספרי עליית הגג ב 2013). 

ההתנדבות משמעותית עבורי, כי מעבר לסיפוק שהיא יוצרת, היא מאפשרת מבט רחב יותר על ערכים, על שלטון, על איך העולם עובד. אני מקווה שמה שקיבלתי בפעילות הזו עושה אותי מנהלת טובה יותר, עם ידע עולם רחב יותר שמביט בעולם במשקפיים נוספות מעבר לעולם המוגן והסגור של ההיי טק בישראל. לפעמים קשה לי מאוד לשלב את הפעילויות הללו, אבל במבט לאחור, גם אם יש לי ימים ארוכים או שאני לא מספיקה לעשות מה שתכננתי, אני יודעת שיצאתי נשכרת."

יונתן קפצן

יונתן קפצן | Armo

VP Marketing & Business Development

יונתן קפצן, רב סרן במילואים, בוגר קורס חובלים, מהנדס תעשיה וניהול ובעל תואר שני במנהל עסקים כיום סמנכ״ל שיווק בחברת האבטחה Armo, נשוי ואב ל-3.  

 

״אני ומספר חברים מהשירות הצבאי שלי בחיל הים יזמנו והקמנו את קבוצת "בידיים נקיות". הקבוצה מאגדת מאות קצינים, קצינות, לוחמים ולוחמות, אשר משרתים בשירות פעיל ומילואים בחיל הים אשר קוראים לפתיחת ועדת חקירה ממלכתי ובלי תלויה לחקירת פרשות מכירת ורכישת כלי שטח וצוללות בחיל הים בשנים האחרונות.  פשוט הגענו למסקנה שאי אפשר לשתוק יותר לנוכח הפרשות החמורות שפורסמו והחלטנו, לטובת חיל הים, לפעול לפתיחת ועדת חקירה.

זו פעילות התנדבותית לחלוטין ואינה קשורה לחיים המקצועיים שלי. אבל מתוקף היותי מנהל שיווק בהייטק, אני מיישם הרבה מהניסיון והכלים שצברתי בפעילות זו – מניסוח מטרה, מסר ובניית הסיפור, דרך עבודה מול עיתונות, הכנת חומרים כמו ברושורים, סרטים וכו' ועד הרצאות מול קהל והיכולת לחבר אותו למען מטרה והנעה לפעולה. בסופו של של דבר כמו בשיווק בהייטק בו יש קהל מטרה שאותו אני מעוניין להניע לבצוע פעולה מסוימת (רכישת מוצר, הבעת עניין, שינוי מודעות וכו'), גם בפעילות זו, ישנו קהל מטרה (הציבור) אשר אני מעוניין לשכנע אותו בצדקת דרכנו ולהניע אותו לפעולה.  

הפעילות הזו היא מאוד מאתגרת נוכח פעילות פוליטית אגרסיבית בה אנחנו נתקלים ונוכח ספינים וניסיון להכשיל את פעילותנו. למדתי רבות כיצד יש לפעול במרחב ציבורי-תקשורתי עוין, כיצד יש לפעול ברשתות חברתיות וכיצד יש לפעול על מנת להניע ציבור רחב לפעולת ושינוי מודעות. הפעילות הזאת פיתחה אותי כאיש שיווק ונתנה לי כלים נוספים.״

דוד לאשינר

דוד לאישנר | SQream

CMO

דוד לאישנר, CMO בכיר עם למעלה מ25 שנות ניסיון בתעשיה מעורב בתחומי החינוך ומסייע לעולים חדשים לפרוץ את הדרך לתעשיית ההיי-טק, אבל זה ממש לא נגמר רק בעולים החדשים, זה רק התחיל שם.

 

אני משמש כיו"ר ועד הידידים הישראלי וחבר בוועד הנאמנים של מרכז האקדמי לב, בנוסף לתפקידי כ-CMO  בהיי-טק. יש לי מוניטין בשוק כמי שדואג לחינוך ועוזר לאנשים במציאת עבודתם. במהלך השנים עבדתי עם עמותת 'נפש בנפש' ועזרתי לעולים חדשים לפרוץ לתעשיית ההיי-טק הישראלית ולהשתלב בחברה הישראלית. חבר שלי שעובד ב'מרכז האקדמי לב' שאל אותי אם אסכים לבוא לעזור. הוא סיפר לי שבנוסף לפעילות הרגילה של המכללה, הם שמים דגש מיוחד  לעזור לנשים להתקדם, לחרדים לפרוץ את שוק העבודה ולבני ובנות העדה האתיופית להשיג את התואר הראשון שלהם.

אהבתי את הרעיון, והסכמתי להצטרף לדירקטוריון. זמן קצר לאחר מכן מוניתי ליו"ר. הקבוצה שאני מוביל אחראית על הובלת חלק נכבד מהתוכניות המיוחדות ועל גיוס כספים לפרויקטים בעלי השפעה רצינית על המכללה ועל תלמידיה. לדוגמה, אנו נמצאים כעת בתהליך גיוס של מיליוני דולרים לקמפוס חדש עבור קמפוס הנשים שלנו, "קמפוס טל".

חשוב לציין שקרוב ל -20% מכלל הנשים בישראל שלומדות לימודי מדעי המחשב ב- JCT. בנוסף לכך יש לנו היום בסביבות 2,500 חרדים הלומדים לקראת התואר הראשון והמסלול שלנו לסיוע לעולי אתיופיה להשיג תארים הוא מאוד מוצלח.

אני מאמין מאוד שכל אדם צריך לתת מעצמו כדי לעזור לקידום אחרים. כשאני עובר לתפקיד חדש בהיי-טק, אני מבהיר למעסיק העתידי שלי שיש לי פעילויות חיצוניות ומסביר להם מה אני עושה. בנוסף לתמיכתם בפעולותיי, הם בדרך כלל שואלים כיצד הם יכולים לעזור. זה הופך למקור גאווה נוסף לחברה שיש לה עובדים הפועלים בהתנדבו למען החברה. למעשה, זה גם מעודד אחרים לקחת חלק בעבודות התנדבות שונות בארגונים אחרים.

בנוסף ל- JCT, לקחתי חלק בוועד המנהל של המרכז האקדמי שלם, המכללה הראשונה למדעי הרוח בישראל, וכן בדירקטוריון איגוד המובייל הישראלי, שהיה ארגון ללא מטרות רווח, המסייע לחברות ישראליות לשפר את פועלם ברחבי העולם.

אני ממליץ בחום לכל אדם לשקול היכן הוא יכול להשפיע באקדמיה או במיזמים חברתיים אחרים ולקפוץ פנימה. הסיפוק מהנתינה גבוה מאוד!


 אפרת פניגזון

אפרת פניגזון | Mindspace

VP Marketing

אפרת פניגזון, סמנכ״לית השיווק של מיינדספייס עם למעלה מ- 16 שנות ניסיון בטכנולוגיה, שיווק גלובלי ופיתוח עסקי. היא שותפה מייסדת של פורום G-CMO לסמנכ״לי שיווק גלובלי (לצדן של סופי מלניק-אמיתי ושירי גרוסברד), ומנחת הוידאוקסט ‘Market Shift’ לצד אליאב אללוף.

״אני מומחית לשיווק ומיתוג אישי וסמנכ״לית השיווק של Mindspace, חברה בתחום המשרדים הגמישים עם 31 סניפים בעולם, ומייסדת משותפת של פורום G-CMO - קהילה של 100 סמנכ״לי/ות השיווק הגלובלי המובילים/ות בישראל. בנוסף אני  גם מנהלת קהילה של 5,500 איש בנושא מיתוג אישי. זכיתי בתואר ״סמנכ״לית השיווק של השנה״ מטעם מגזין גיקטיים ב-2019, וכן דורגתי כאחת מ-10 אנשי השיווק המובילים בהייטק ב-2017. 

אני פמיניסטית ואקטיביסטית למען שוויון מגדרי, ופעילה קבועה במחאת בלפור ובזירה הדיגיטלית.

בעשור האחרון אני מתנדבת ופעילה בארגוני נשים, ומשמשת כמרצה, מנטורית, ומקדמת אג׳נדות של נשים במקום העבודה בכלל ובהייטק בפרט. 

אני מובילה יוזמות כגון מחאת השוויון המגדרי לאחר ביקור הקנצלרית מרקל בישראל באוק׳ 2018, מחאה שהעלתה מודעות וגרמה לסיקור בינלאומי של מעמד האישה. כמו כן שימשתי כזרוע הדיגיטל/מדיה חברתית בביקורה של שריל סנדברג בארץ ב-2019. 

ביולי 2020, חברתי לשותפתי למאבק לשוויון מגדרי נאווה סברסקי-סופר ליצירת הקמפיין הויראלי #גם_אני_רמזור_אדום - שמסמל את מעמד הנשים בעיני רה״מ נתניהו בהתבטאותו לגבי הדרת נשים מקבינט הקורונה (מאמר על הקמפיין). במסגרת הקמפיין שטפו את הרשתות באמצעים דיגיטליים שמגנים את ההתבטאות האומללה וקראו לשוויון מגדרי ולהצבת נשים בצמתי קבלות החלטה. 

כשבועיים לאחר מכן, בעקבות האונס המזעזע באילת, חברתי לקבוצת נשים מובילות שיזמה את מחאת הנשים שכללה שביתה של שעה של עסקים רבים ועצרת בכיכר רבין.

בנוסף לזה החל מפרוץ משבר הקורונה, החלטתי למנף את נוכחותי הדיגיטלית והניסיון שלי בשיווק ותקשורת, על מנת להנגיש לאלפיי העוקבים שלי את מה שמתרחש בעולם ובפרט כיצד העולם תופס את מה שמתרחש בישראל ואת שחיתויות הממשל, להבדיל מערוצי תקשורת רבים שבחרו להצניע את מה שהתקשורת הגלובלית מדווחת. אני מאמינה שאני יוצקת תקווה ואופטימיות במאבק המחאתי. 

הפעילות המחאתית שלי מתמקדת ביצירת והפצת תוכן והנעה של אנשים לפעולה (לצאת להפגין, לצאת להצביע, להביע קול על עוולות וכו׳). 

יצאתי לראשונה לבלפור ביולי עם העברת חוק ההסמכה בכנסת. כשהחוק המחריד הזה עבר, ראיתי לנגד עיני את תהליכי 1930 בגרמניה מתאפשרים בישראל, ולא יכולתי יותר לשתוק. מאז מפגינה כל שבוע בבלפור. אם יש דבר שאני שונאת זה כשאומרים לי ״כל הכבוד״ - על זה שאני מפגינה ופעילה במחאה. אין פה כבוד. זה צו השעה וזו המחויבות שלי ושלנו.

אני מאמינה שהלהט הזה הוא ממש בגנים שלי - אני נכדה ל-2 ניצולי שואה ז״ל ששרדו באומץ, ולסבא ז״ל שהיה פעיל חברתי ופוליטי עד ימיו האחרונים, בחד״ש ושלום עכשיו. 

שנית, מאז שאני זוכרת את עצמי היה לי חשוב להשמיע דעתי ולהיות פעילה בנושאים חברתיים. 

אני בעלת אזרחות אוסטרלית, גרתי שם 7 שנים בשנות ה-20 שלי, והשהות שלי באוסטרליה עזרה לי לקבל פרספקטיבה על מדינה שמתנהלת בצורה נורמלית, שמכבדת את אזרחיה ודואגת להם. לצערי מאז שחזרתי קלטתי עד כמה ישראל מדינה בפיגור מבחינת כלכלה, רווחה, יוקר המחיה, תהליכים, יחס למיעוטים ומעמד האישה. כאשר אני מזהה עוולות ופערים, אני נכנסת לפעולה ומנסה להביא לשינוי איפה וכמה שביכולתי. 

ההחלטה האמיצה למנף את המוניטין והמותג האישי שלי לטובת קידום האג׳נדות החברתיות-פוליטיות שלי לא היתה ברורה מאליה, כיוון שעד היום יחסית נמנעתי מהבעת דעה פוליטית ברשתות החברתיות, על מנת לא להתעסק עם ביקורת ולהימנע מעימותים. למזלי לא הייתה לי ברירה - הקול הפנימי והשליחות שלי חזקים עשרות מונים מהפחד מביקורת או מעימותים. רוב הבכירים בתעשייה שלנו נוטים לא לחשוף אג׳נדות אישיות או דעות פוליטיות, ולטעמי במציאות בה אנו חיים בישראל בשנת 2021 לשתוק משמעו לשתף פעולה עם עוולות רבות. אין מספיק אנשים שקמים ומוחים, נוקטים בפעולה או נותנים השראה לאחרים, ועל כן לדעתי חשוב מאוד שיהיו סמנים ימניים כאלה בינינו. 

בפילוסופיה שלי למיתוג אישי, יש חשיבות גדולה לחיות את החיים בעוצמה ובביטוי עצמי מלא, ולשתף אותם עם העולם. כאשר אני משתפת את הצדדים השונים שלי ושל העשייה שלי, אנשים סביבי, בין אם הצוות שלי, קולגות, שותפים, או חברים לאקוסיסטם מאוד מפרגנים ומחזקים. אנשים רבים אומרים לי שהם שואבים ממני השראה והנעה לפעולה. 

תופעה נפוצה היא שעובדים שלי, קולגות או אנשים מהרשתות פונים אלי להתייעץ או לשאול שאלות, כי לא תמיד יש להם למי לפנות. הם גם מרגישים בנוח כיון שיודעים שאני מתעסקת בנושאים האלה ואני פתוחה לדיאלוג ולריבוי דעות, כמובן כל עוד שומרים על תקשורת מכבדת ועל זכויות הפרט.״ 


ים רגב

ים רגב | 

Marketing Executive 

ים הוא חקלאי לשעבר ויוצא סיירת מטכ"ל. הוא הקים כמה עסקים מצליחים ועבד כסמנכ"ל שיווק, יועץ צמיחה ואסטרטג לשינוי דיגיטלי בכמה סטארטאפים וארגונים עם אלפי עובדים. 


״יש משפט שמזוהה והולך איתי כבר שנים- Mutual support is the new currency.

אני מנסה לקחת אותו לאקסטרים בכמה מובנים.
אני רואה את החובה שלנו כמנהיגי שיווק להשפיע בצורה אמפתית על כל האנשים שאנחנו אחראים להם: הצוותים שלנו, צוות הניהול שבו אנחנו חברים ועד המשתמשים והלקוחות של החברה שבה אנחנו עובדים.

הדרך לעשות את זה היא פעילות שוטפת ברשתות חברתיות באופן ספציפי והוספה של המסרים האלה לכל ראיון שיש איתי בסוגי המדיה השונות.
אלה הנושאים שאותם אני דוחף כחלק מהאג'נדה שלי:
 

  1. אני מפנה 10 אחוז מהזמן שלי בכל שבוע להיפגש עם יזמים, פאונדרים, מובילי שיווק ואפילו כל אחת ואחד שרוצים להיכנס לעולם ההייטק או שנכנסו לאחרונה. העזרה באה לידי ביטוי באופנים האישי, המקצועי והעסקי- בשיחות אני מבקש מהם לבוא עם אג'נדה ברורה והגדרה מפוקסת על מה יעשה את השיחה שלנו מוצלחת.

    זה יוצא שאני נפגש עם עשרה אנשים שונים בכל שבוע ותורם להם מהידע והניסיון שלי. המטרה שלי זה שהם ירגישו מועצמים ונתמכים, שידעו שיש להם מישהו עם ערוץ פתוח אליו באופן תמידי ושיעבירו את הגישה הזו של עזרה הדדית זה הלאה לאחרים. אני גם די בטוח שכשאני אצטרך עזרה, אותם אנשים יושיטו לי יד בחזרה.

 

  1. פעילות שניה שלי היא העלאת המודעות לאוטיזם ולהתשלבות של חבר'ה מיוחדים בחברה. אני עושה את זה דרך פוסטים ברשתות החברתיות שבהם אני משתף את השתלשלות הארועים עם אח שלי הצעיר: יובל, הוא אוטיסט בן 19 שמתמודד עם קשיים שהרבה לא מוכנים לחשוף. אני חושף בצורה גלויה ואותנטית את האתגרים שהוא עובר- מהרצון שלו להרצות על החיים שלו מול קהל חי ודרך העובדה שכנגד כל הסיכויים הוא התגייס לצהל.

  2. פעילות שלישית שלי הדחיפה לשוויון מגדרי. יש לי 3 בנות ואני מרגיש שאנחנו דוחפים אותן לעולם עם הטיה מובנית: לא משנה מה הן יעשו, הן ישפטו לחומרה ובעין גברית- אם הן יהיו בוסיות מוצלחות, יגידו שהן אגרסיביות מדי, אם הן יהיה מובילות אמפטיות, יגידו שהן רגשניות מדי, וכו…

  3. פעילות רביעית העלאת המודעות לADHD, בעיות בוויסות החושי ו OCD- כל החיים סבלתי מדיסלקציה קשה, ו ADHD לא תראו אותי עומד ומצייר לצוותים שלי על whiteboard את התכנית הבאה של השיווק. אני פשוט לא מסוגל לכתוב בכתב יד ואפילו אני לא מסוגל לסגור עיגול בצורה עגולה. בקושי סיימתי בי'ס, נשרתי מאוניברסיטה ובסופו של דבר הגעתי לאן שהגעתי.

    אני משתמש בהפרעות שלי לטובתי בחיי היומיום ובחיים המקצועיים שלי ומפרט על הכל בסושיאל מדיה.

    בנוסף, הבת הבכורה שלי, נולדה עם בעיות בוויסות החושי- משהו שלא הרבה מכירים ואני ואשתי חושפים את ההתמודדות עם ההפרעה הזו במדיות השונות.

במשך השנים בניתי לי סוג של Tone and Voice שאני קורא לו- VAT. אלו ראשי תיבות של:
Vulnerability, Authenticity, Transparency ואני מוודא שכל פעילות חיצונית או פנימית שלי תהיה בנויה על העקרונות האלה.

כשמערבבים אמפתיה ומנהיגות, כל החיים מתערבבים בצורה מאוזנת יותר- מבחינתי אין דבר כזה שנקרא Work-Life Balance אלא Work-Life Mix ואני ממקסס אותם בצורה אחידה, ללא פוליטיקות, מסכות ומשחקים. אני מבין שכולנו אנשים ולכולנו יש בעיות, אתגרים, רצונות וזוויות ראיה. את כל זה חייבים לקחת בחשבון כי כדי לבנות אסטרטגיה, חייבים ליצור תרבות וכדי לבנות תרבות, חייבים להבין שהיא מורכבת מאנשים שצריכים להוציא אותה לפועל.״

אודי לדרגור

אודי לדרגור | Gong

CMO

כשאודי לדרגור ובן זוגו גיא, רצו להקים משפחה ולהביא ילדים לעולם, הם הרחיקו עד לארה"ב כדי להביא לעולם את שלושת ילדיהם בשני תהליכי פונדקאות ארוכים ויקרים. היום הם בעצמם מתגוררים בסן פרנסיסקו, ומקדמים אג'נדות גאות דרך חברת הסטארט אפ GONG שם אודי משמש כ- CMO. 

 

״במסגרת תפקידי כסמנכ"ל השיווק של החברה, אני מוביל פעילות להגוונה ויצירת סביבת עבודה מכילה ומקבלת לקבוצות רבות שלא מיוצגות מספיק ובאופן ספציפי לקהילת הלהט"ב. אני פתוח מאוד לגבי זה שאני הומו, נשוי לגבר ויחד אנחנו מגדלים שלושה ילדים שהבאנו לעולם בשני הליכי פונדקאות.

המון צעירים שנכנסים לחברות הייטק עדיין מחפשים מודל לחיקוי ואישור לכך שזה בסדר להיות פתוח בעבודה לגבי נטייה מינית וזהות מגדרית.

יחד עם צוות ההנהלה של גונג, אנחנו מובילים מספר רב של יוזמות כדי לעודד את כולם להביא 100% מעצמם לעבודה, בכל יום.

יש לנו קבוצות שיחה ומפגשים לכל קבוצה הנמצאת בתת-ייצוג. זה יוצר סביבה נעימה ואינטימית לחלוק חוויות, לשתף ולשאול שאלות כדי שיחד נוכל ליצור את החברה הכי נעימה ואפקטיבית לעבודה וגם לנסות להשפיע על העולם סביבנו. קבוצות השיחה הללו משתפות את כלל עובדי החברה באירועים מיוחדים, כדי להנגיש את האתגרים הייחודים של כל קבוצה לכלל העובדים ולהפוך את כולנו לאמפטיים יותר ולמודעים יותר להטיות שלנו ככל שזה נוגע לגיוס וקידום עובדים.״

 
רוצים להציע לנו קטגוריות חדשות? מנהיגים שאסור שנפספס? כתבו לנו [email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

יוסי מלמד

העורך הראשי של StartIsrael. בוגר ממר״ם ויו״ר הועד המנהל של עמותת בוגרי ממר״ם, יזם היי-טק ב-20 השנים האחרונות וכל מה שבינהם.

מאמרים נוספים