31 מרץ 2021 | מערכת StartIsrael
EasyCloud – אחסון אתרים בענן מעולם לא היה פשוט יותר לסטארטאפים

תחום הגיבוי בענן בישראל הוא תחום מעט אפור, כאשר השולטים והמבינים בו הם בעיקר אנשי סיסטם שעוסקים בתחום במהלך היום-יום שלהם.

EasyCloud צמחה מתוך הצורך הברור של הקהל הישראלי במידע זמין, אמין, נגיש ובעיקר – בשפה העברית. המטרה העיקרית העומדת מול החברה היא להנגיש לקהל הישראלי את התחום ולהפוך את פתרון האחסון אתרים בענן לנגיש ומובן עבור כל מי שיש לו צורך בפתרון הזה. על כן, באתר של החברה תוכלו למצוא מעל 200 מדריכים המסבירים בצורה פשוטה וידידותית איך להתחיל את הדרך שלכם בגיבוי בענן, מאמרים נוספים שנותנים ערך מוסף וידע מתקדם יותר על השרת בענן ובעיקר כתובת לשאלות פשוטות ומתקדמות כאחד.

אחסון וגיבוי בענן הוא אחד מארבעה פתרונות אחסון הקיימים בשוק. הוא נחשב לפתרון המתקדם ביותר, המאובטח ביותר ובעל התמורה הגדולה ביותר ביחס למחיר. הפתרון הזה בעצם מקנה לכם שרת משלכם בענן. אחד היתרונות של הפתרון הזה הוא שאתם מבצעים את כל הפעולות מרחוק, בצורה פשוטה. יתרון נוסף ומאוד חשוב הוא שאתם לא חולקים אותו עם משתמשים נוספים, כלומר אתם לא שותפים או תלוים באתרים של אחרים ובבעיות המתלוות לכך. מעבר לכך, האתרים שלכם בעצם מגובים ומשוכפלים במספר מקומות, כך שבמידה ויש תקלה באחד מהם, האתר לא קורס ולא נתקל בבעיה. זאת כמובן בשונה משאר הפתרונות המוצעים בשוק עליהם נרחיב בהמשך.

לאחר מחקר מעמיק בתחום, החברה גילתה את פתרון הגיבוי בענן האולטימיטיבי – דרך הפלטפורמה של Cloudways. זוהי בעצם פלטפורמה לניהול שרתי הענן שלכם בצורה פשוטה, הרבה יותר ממה שחברות האחסון מאפשרות. היא ידידותית, עם מחיר נוח לכל כיס, ובעיקר – בעלת פונקציות רחבות שמאפשרות תמרון גבוה במיוחד בכל הקשור לשרת, כמו גיבויים אוטומטיים של האתרים או השרת שלכם, תמיכה 24/7/365, הוספת שירותים נוספים בקליק, תשלום pay-as-you-go (משלמים רק על מה שצורכים), התקנת תעודת SSL, אבטחה מקסימלית ועוד.

החברה עובדת עם החברות המובילות בעולם לאחסון וגיבוי בענן, לרבות, Linode, AWS, DigitalOcean GoogleCloud  ו-Vultr.  אותן חברות הבינו את היתרון של Cloudways ומשתפות איתה פעולה כדי לגרום ללקוחות שלהם להיות מרוצים יותר מהשרתים שלהם ומאופן התחזוקה שלהם.

ההבדלים בין החברות השונות באים לידי ביטוי בעיקר במחיר החבילה דרך Cloudways:

כמובן שקיימים פתרונות נוספים לאחסון וגיבוי מידע, אולם כפי שאמרנו פתרון האחסון בענן הוא המתקדם והאמין ביותר. הפתרונות הנוספים הקיימים כיום הם שרת שיתופי, שרת VPS ושרת ייעודי.

שרת שיתופי כשמו כן הוא, שרת משותף למידע שלכם ולמידע של אחרים. כלומר, אתם מאחסנים את האתרים שלכם באותו השרת בו אנשים נוספים מאחסנים את האתרים שלהם. אחת הטעויות בתחום היא ללכת על הפתרון הזה, מאחר והוא זול משמעותית משאר הפתרונות. כמובן שזה נובע מהחיסרון הברור שלו - שותפות עם אחרים. אותה שותפות עלולה להוביל לכך שהאתרים שלכם ייתקלו בבעיות חוזרות מאחר ויש בעיה מסוימת באתר של אדם אחר שמאחסן גם כן בשרת שלכם.

פתרון נוסף הוא שרת ייעודי. שרת זה יקר במיוחד, והוא מתאים בדרך כלל לחברות ותאגידים שיש להם מספר אתרים גדול עם תנועה רבה. מדובר על שרת פיזי, ששייך אך ורק לכם ודורש תחזוקה שוטפת על ידי איש סיסטם. כלומר, עבור חברה קטנה ללא אמצעים מתאימים, הפתרון הזה אינו ריאלי וידרוש המון התעסקות.

פתרון אחר הוא שרת VPS. זהו שרת וירטואלי, שאתם חולקים עם אנשים נוספים אמנם בכמות מועטה יותר, ביחס לשרת שיתופי. גם כאן, ישנו חיסרון בולט והוא שאתם חולקים את השרת הוירטואלי עם אנשים נוספים מה שיכול להשפיע על הביצועים של האתר שלכם.

לסיכום, לאור הניסיון והמחקר המעמיק ש-EasyCloud ביצעה ועודנה מבצעת בתחום, ניכר כי פתרון האחסון בענן הוא הפתרון האולטימטיבי לכל גודל של עסק. מעבר לכך, המחיר שלו לא יקר ביחס לתמורה שתקבלו והוא יקנה לכם בעיקר הרבה שקט בידיעה שהאתר שלכם בידיים טובות. ניהול השרת שלכם דרך הפלטפורמה של Cloudways היא בחירה מעולה, שתאפשר לכם לעשות זאת לבדכם וללא עזרה של מומחה בתחום.

בנוסף מומלץ לכל עסק לאחר שהוא בחר את אחסון האתרים הטוב ביותר בשבילו לקדם את העסק שלו בקידום אורגני בגוגל, פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל, פרסום ביוטיוב, פרסום באאוטברין וטאבולה בשילב עם כלים מתקדמים בשביל להביא תוצאות ומכירות.

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.