אירועים

22
ספטמבר

שעה: 18:30

על אינטליגנציה מלאכותית, למידה עמוקה וכל השאר

סוג האירוע: מפגש

מיקום: Parker Bar, פארק הרצליה שלב ב

בואו לפגוש את מובילי עולם הכלכלה והחדשנות הישראלית בשיחה 1:1 FIRESIDE CHAT, עם בכירי רשות החדשנות, בברים ברחבי הארץ במסגרת סדרת "חדשנות על הבר", בערב של שאלות הדדיות שיצטרפו לשאלות שלכם.

כל אחד מהמפגשים יעסוק בהיבט אחר של החדשנות הישראלית.

ובמפגש זה, יפגשו ד"ר אביב זאבי, ראש זירת תשתיות טכנולוגיות ברשות החדשנות ופרופ' יוס מטיאס, סגן נשיא Google העולמית ומנכ"ל מרכז המו"פ של Google בישראל, לשיחה צפופה על אינטליגנציה מלאכותית, למידה עמוקה וכל השאר.

קצת על האנשים שתפגשו על הבר:

פרופ' יוסי מטיאס סגן נשיא Google העולמית ומנכ״ל מרכז המחקר והפיתוח של Google בישראל. מטיאס הוא מתמטיקאי ומדען מחשב ישראלי, פרופסור באוניברסיטת תל אביב, יזם ואיש היי-טק. הוא חיבר למעלה ממאה מאמרים מדעיים ורשם למעלה מ-40 פטנטים. מטיאס זכה בפרס גדל לשנת 2005 במדעי המחשב, עבור עבודה בנושא אלגוריתמים יעילים לניתוח רצפי מידע. בשנת 2009 נבחר כעמית ACM על תרומותיו לשיטות ניתוח Big Data, ובשנת 2015 קיבל אות הוקרה מ-IEEE כאחד ממייסדי ההיי-טק הישראלי.

אביב זאבי ראש זירת תשתית טכנולוגית ברשות החדשנות, בעל ניסיון רב בתחום הפיתוחים הטכנולוגיים, בפיתוח מערכות מקוונות ומערכות אימון והדמיה. בתפקידו האחרון שימש כמנהל מחלקת ICT במנהלת המחקר הישראלית לתכנית המחקר האירופאית. במסגרת תפקידו כראש זירת תשתית טכנולוגית, מופקד זאבי על שיתופי הפעולה בין התעשייה לאקדמיה המניבים טכנולוגיות מתקדמות ותוצרים חדשניים, המחזקים את היתרון הטכנולוגי ארוך הטווח של התעשייה בישראל בתחרות העזה בשווקים הבינלאומיים. זאבי הוא ד"ר לניהול מערכות מידע מאוניברסיטת תל אביב. הוא בעל תארים נוספים בכלכלה, מדעי המדינה וניהול. 

מחיר כניסה: חינם