אירועים

07
מאי

שעה: 15:00

הכוכבים של קהילת היזמות העולמית מגיעים לישראל

סוג האירוע: ועידה

מיקום: שדרות רוטשילד / אוניברסיטת תל אביב

האירוע הגדול של השנה בתחום החדשנות, העסקים וההיי- טק חוזר בפעם השלישית. גדול יותר, מרתק יותר, חדשני יותר! 3500 משתתפים, 500 יזמים, 60 סטארטאפים מרחבי העולם.. ואתם


השנה, נושא סדרת האירועים הינו "טרנדים 2015: כיוונים חדשים, רוחות חדשות, המצאות חדשות" ומאפשר לסטודנטים שלל הזדמנויות לשמוע ולהכיר מיזמים חדשים ומרתקים, אנשי חדשנות מרחבי העולם, בכירים מעולם העסקים ונושאי משרות ציבוריות בכירות.

ובמספרים...

3500+ משתתפים | 500 יזמים | 200 משקיעים | 60 סטארטאפים מרחבי העולם | 30 מדינות משתתפות | 15 טכנולוגיות שוברות שוק

הכניסה לכל אירועי יום החדשנות בחינם לסטודנטים, פרט לערב הדוברים שיתקיים ב10.5 בין 17:00-20:00

תוכנית הכנס:

יום חמישי, 7 למאי

20:00 – 22:00 אירועי יזמות ברוטשילד | 7 מפגשי יזמות בנושאים שונים בבארים ברחוב רוטשילד

7 בארים בשדרת רוטשילד המפורסמת  יספקו לכם קוקטייל אורבני של ידע ואלכוהול.  בברים יוצגו 7 נושאים מרתקים, מ-EdTech ועד לטכנולוגית מכוניות. 

אנחנו מזמינים אתכם לסמן כבר ביומנים, שביום חמישי ה-7 למאי בשעות 19:30-22:00, יתקיימו 7 מפגשי יזמות ב-7 בארים שונים ברחבי שדרות רוטשילד שבתל אביב, בערב שכולוקוקטייל אורבני של ידע ואלכוהול.

בין אם אתם צועדים את צעדיכם הראשונים, או בין אם אתם יזמים מנוסים שמחפשים את המשקיע או השותף הבא - האירוע הזה הוא בשבילכם! בחרנו עבורכם את הורטיקלים החמים ביותר בעולם היזמות - IOT, Digital Travel, FoodTech, Crowed funding, Online Marketing, Fundraising, Impact ובכל אחד מהם הבאנו לכם כדוברים את אותם העקשנים שניצחו את הסטטיסטיקה.

באירוע, שמתקיים בשיתוף עם עיריית תל אביב, ינוהל כל אחד מהמפגשים על ידי קהילה יזמית חזקה אחרת, וייקחו בו חלק בכירים ממכלל גווני אוכלוסיית היזמות הישראלית – החל מבעלי קרנות מצליחות, דרך אקסלרטורים מובילים וכלה במנהלי חברות ענק.

האירועים יתקיימו בשפה האנגלית. לפרטים ולהרשמה חינמית לחצו כאן.

יום ראשון, 10 למאי

10:00 – 17:00 תערוכת סטארטאפים של 60 סטארטאפים מרחבי העולם | אתגר הסטארטאפ של תל אביב | דוכנים ופעילויות- באולם סמולרש

אחת התערוכות הגדולות בישראל תציג סטארטאפים מרתקים וחדשניים בשלבים הראשוניים שלהם. בואו לפגוש את המיזם הגדול הבא ולהתמנגל עם אנשי התעשייה. לפרטים נוספים לחצו כאן-  לחצו כאן(האירוע בחינם).

17:00 – 20:00 אירוע דוברים ופאנל – באולם סמולרש

בואו לשמוע מהכוכבים הבינלאומיים של עולם היזמות באירוע דוברים חגיגי ומרשים.

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.

 

מחיר כניסה: חינם