31 יולי 2019 | מערכת StartIsrael
צעדים ראשונים לקריירה בהיי-טק: 8 קורסי פיתוח שאתם חייבים להכיר

כשזה נוגע לפיתוח קריירה, קורסי תכנות הפכו מזמן לחלק טבעי מהמסלול, אך ריבוי תוכניות הלימודים השונות מעלה התלבטות מעניינת - באיזה קורס כדאי לבחור? כדי לעזור לתת לכם "דחיפה" לכיוון הנכון, ריכזנו את 8 הקורסים המובילים בתחום שאתם פשוט חייבים להכיר.

בעבר, אם הייתם רוצים להתחיל קריירה בתור מתכנתים המסלול היה ידוע – עושים תואר במדעי המחשב במכללה או באוניברסיטה, ואם אתם ממש משקיענים – יש גם אפשרות ללימודי הנדסת תוכנה. כמובן שהמסלולים האלו עדיין קיימים, ואין ספק שתואר באחד מהתחומים האלו יכול לסייע רבות בפיתוח קריירה בהיי-טק. הבעיה היא שלא תמיד אנשים מוכנים להמתין 3-4 שנים כדי להיחשב כ"מועמדים אפשריים" למשרה בתחום.

אחוז האוכלוסייה המחזיקה בתואר בישראל הוא מהגבוהים בעולם, עד כדי כך שתואר ראשון בלבד כבר מזמן אינו מהווה אסמכתא לקבלה לעבודה, וארגונים מצפים (גם מבוגרי תואר) ללמוד תחומים חדשים כל הזמן ולהישאר מעודכנים בטכנולוגיות חדשניות.

בנוסף, הרבה מאוד יזמים מגיעים מתחום הפיתוח, ולא במקרה - יכולת תכנות הפכה כבר מזמן ליתרון עצום עבור יזמים, מכיוון שהיא מאפשרת להם להביא את הרעיון שלהם לידי משהו מוחשי (גם אם ראשוני).

מסיבות אלו, בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מוותרים על תואר במדעי במחשב ובוחרים במסלול אלטרנטיבי - קורסים טכניים ממוקדים, בהם ניתן לרכוש ידע שיאפשר להתחיל עבודה בהיי-טק תוך תקופה של כמה חודשים.
אז כדי לעשות סדר, ריכזנו עבורכם את הקורסים המובילים בישראל למקצועות התכנות שכדאי לכם להכיר:

(Coding-academy.org (Misterbit: קורס קודינג-אקדמי

קהל היעד:
אנשים בעלי אוריינטציה טכנית ורצון להכנס לעולם ההייטק.

האם נדרש ידע מקדים?
נדרשת יכולת סבירה באנגלית והיכרות עם מחשב ברמת משתמש. 

לו"ז הקורס:
בוטקאמפ
 של 12 שבועות X 10 שעות ביום (סה"כ 600 שעות)

בנוסף, יועברו קורסי השלמות בהיקף של 80 שעות ללא תשלום

מה לומדים?
בקורס מלמדים את הטכנולוגיות העדכניות ביותר, ומכשירים את המתכנתים לחוד החנית של שוק ההייטק הבינלאומי. בוגרי הקורס השתלבו בהצלחה בחברות בינלאומיות מהמובילות ביותר בתעשייה כגוןWix, Taboola, Taptica, NetApp ועוד.

בוגרי הקורס יודעים להקים אפליקציית WEB מלאה, הכוללת DATABASE, SERVER וCLIENT-. לומדים להיות מתכנתי Full-Stack/Front-End בטכנולוגיות הפיתוח העדכניות ביותר ובכללן Node, React, Vue ואנגולר.

ההכשרה מכילה פרוייקטים מעשיים רבים ולמעשה בכל יום יש 4 שעות לימוד ועוד 5-7 שעות תרגול מעשי בו כותבים קוד ומקבלים עליו פידבק מצוות של מתכנתים מקצועיים.

הקורס מכין את בוגריו לשוק העבודה, מסייע להם במציאת עבודה והבוגרים יוצאים מהקורס עם תיק עבודות מרשים, מה שעוזר ליותר מ-90% מהם למצוא עבודה בתוך מספר שבועות לאחר סיום הקורס.

למה דווקא פה?
ירון ביטון, המדריך הראשי של מיסטרביט קודינג-אקדמי הוא דמות ידועה ומוערכת בעולם הכשרת המתכנתים ורבים מהנרשמים לקורס עושים זאת בכדי ללמוד בבית הספר של ירון. הניסיון של ביטון בתחום התכנות מגיע מאחד הגופים המספקים לתעשיית ההייטק הישראלית רבים מאנשיה הטובים ביותר - ממר"ם. ביטון היה ממפתחי הקורס ואף הוביל אותו במשך שבע שנים, ולאחר שהשתחרר צבר 20 שנות ניסיון כמדריך וכמוביל טכנולוגי בחברות הייטק.

טל מושיוב, ה-CTO של חברת Taptica, אשר מגייס עובדים מבוגרי הקורס מספר: "בשנתיים האחרונות העסקתי מספר בוגרים של הקורס, וכולם השתלבו במהירות בשגרת הפיתוח של החברה. הם הגיעו אלינו מצוידים בסט הכלים העדכני שנדרש כדי לעבוד באופן יעיל בהייטק, ומה שחשוב יותר – עם גישה מקצועית שהוקנתה בהם בקורס"

מיקום ותאריכים קרובים:
בכל שנה בחודשים: ינואר, מאי וספטמבר

ולעיתים, בנוסף לכך, גם במרץ, יולי ונובמבר

יצירת קשר:
הרשמה באתר 
או בטלפון- 054-7634390

הטבות והנחות
ניתן לשלם לקורס באמצעות הפקדון לחיילים משוחררים

 

(Coding Academy (Misterbit
 

INT – המכללה לחדשנות וטכנולוגיה (לשעבר מכללת נס):  קורס FullStack - Web Development

קהל היעד:
אנשים ללא רקע בתחום, בעלי אוריינטציה טכנולוגית המעוניינים לרכוש כלים בפיתוח במקצוע הנדרש ביותר בעולם ההייטק.

האם נדרש ידע מקדים?
נדרש ידע באנגלית והיכרות עם מחשב ברמת משתמש. כמו כן המועמד/ת יעבור מבחן התאמה וראיון אישי עם יועצי הלימוד של INT לבחינת התאמתם לקורס.

לו"ז הקורס:
400 שעות, מתוכן 300 פרונטליות ו-100 שעות המוקדשות לעבודה עצמאית, להכנת תיק עבודות ופרויקט גמר.

מה לומדים?
המסלול מתחיל בהכרת טכנולוגיות צד-לקוח – יצירת ממשקים בסיסיים מעוצבים ודינאמיים. חלק זה יתמקד בשפות הפופולאריות ביותר כגוןHTML5, JavaScript: . בסיום היחידה הסטודנטים יבצעו פרויקט עצמאי לתרגול מקיף של החומר הנלמד. חלקו השני של הקורס מתרכז בצד-השרת. חלק זה יתמקד בשתי סביבות ה-Back-End הפופולריות לפיתוח צד השרת  NODE JSו- .PHP בנוסף לסביבות אלו, התלמידים יתרגלו בעבודה עם מסד נתונים מובנה .MySQL בסיום חלק זה הסטודנטים יבצעו פרויקט עצמאי לתרגול פתיחת שרת לרשת להעלאת האתר שיבנו

למה דווקא פה?
הקורס נלמד במתכונת ערב פעמיים בשבוע אולם הקמפוס פתוח כל היום (9:00 – 21:30) ומאפשר לסטודנטים להגיע לתרגל, להתייעץ ולחלוק מידע עם סטודנטים מקורסים אחרים או דומים, כגון קורס פיתוח צד שרת בשפת פייתון או Java , פיתוח אפליקציות מובייל ועוד. בסיום הקורס ישנה סדנת מיומנויות המסייעת ללומדים לתרגם את התוכן הנלמד בקורס לקורות חיים, דף לינקדאין ותיק עבודות. בנוסף, INT מבצעים סימולציות של ראיונות עבודה ומבחני קבלה של החברות המובילות בתחום. המרצים בקורס הם מהמובילים בתעשייה ולכן מלמדים את הסטודנטים גם ידע מעשי ופרקטיקה. הקורס מועבר גם לשוק הפרטי וגם מועבר בתוך ארגונים לעובדים.

מיקום ותאריכים קרובים
4.8.19 – סניף ת"א
2.10.19- סניף ב"ש
24.12.19- סניף ת"א

יצירת קשר:
הרשמה באתר 
או בטלפון *6377

הטבות והנחות
כדי שתתרגלו לתנאים של הייטק: כרטיס סיבוב לארוחות (בשווי 1500₪), הנחה לחדר כושר וכרטיס הייטקזון לכל הנרשמים.

 INT – המכללה לחדשנות וטכנולוגיה

INT - המכללה לחדשנות וטכנולוגיה



מכללת סמארט -  Full Stack Web Development

קהל היעד:
מתחילים/הסבה מקצועית 

האם נדרש ידע מקדים?
לא נדרש ידע מקדים

לו"ז הקורס:
קורס ערב פעמיים בשבוע X 5 שעות אקדמיות  

4 חודשים = 255 שעות אקדמיות סה"כ 

מה לומדים?
בקורס יועברו כל תחומי המחשוב הנדרשים כדי להתחיל לעבוד בתחום: מבוא ל- full stack, מבוא לחומרה ומערכות הפעלה, מבוא לרשתות, SQL Programming, מבוא לתכנות בג'אווה, מבוא לפיתוח WEB, ALM, Advanced JS, HTML 5 + Advanced CSS, Back End Dev Web Apps with Node.JS & MongoDB & GitHub, Front End Dev with Angular 5

למה דווקא פה?
הקורס קצר ופרודוקטיבי, ושם דגש על השקעה בסטודנט בלימוד בכיתות קטנות של 10-15 סטודנטים. לנוחיות התלמידים, ישנה כיתת תרגול שקטה ונוחה זמינה בכל עת, לשימוש חופשי של הסטודנטים, ובנוסף, ניתנת אופציה לחזור להשלים שיעורים ללא עלות על בסיס מקום פנוי, עד שנה ממועד סיום הקורס.


הקורס מועבר על ידי מרצים מצוינים אשר עובדים בתעשייה ומלמדים בכיתה את החומר הכי מעודכן ורלוונטי להיום וכל הסילבוסים מתעדכנים על בסיס רבעוני. מלבד זאת, המחיר אטרקטיבי וזול משמעותית מהמכללות הגדולות, וקיימות אפשרויות מימון של עד 60 תשלומים. 

מיקום ותאריכים קרובים
מכללת סמארט – פארק המדע, רחוב המדע 1 רחובות, בית מישורים קומה 5. 

מועד תחילת הקורס - 14/08/2019 

יצירת קשר:
הרשמה באתר

הטבות והנחות:
כרגע נמכר במחיר מיוחד של 12,000₪ (במקום 15,000₪) 

 
מכללת סמארט 

מכללת סמארט



מכללת ג'ון ברייס הדרכה: קורסי Full Stack Development 

קהל היעד:
אנשים המעוניינים להיכנס לעולם ההייטק עם מקצוע נחשק, במסגרת קורסי הסבה והכשרה ייחודיים המועברים בשעות הבוקר והערב.

האם נדרש ידע מקדים?
נדרשות יכולות לוגיות ואוריינטציה לתחום.

לו"ז הקורס:
הכשרות מקצועיות מקיפות של מספר חודשים.

מה לומדים?
בקורסים יועברו מגוון נושאים רלוונטיים בתעשיית ההייטק כיום, הכוללים שפות פיתוח פופולאריות (Java, JavaScript, Python, C#, Scala), מעבר לארכיטקטורת Microservices, מעבר לאוטומציה (DevOps, QA-Automation, ML/AI), פיתוח מודרני (Reactive, Serverless) ועבודה בסביבות ענן (AWS, Azure ועוד). 

למה דווקא פה?
ג'ון ברייס מציעה פגישת ייעוץ והכוונה לקריירה בתחום ההייטק, הכוללת מבדק התאמה חיצוני המסייע בהכוונה לקריירה ושירות של מחלקת השמת בוגרים המסייעת במציאת עבודה (John Bryce Job ) - כל השירותים ניתנים ללא עלות. קורסי ההסבה וההכשרה לעולם ההייטק של ג'ון ברייס הם מובילים ופורצי דרך בשוק הישראלי והבינלאומי. בכל יום מועברים קורסים בהשתתפות מאות סטודנטים, שתוך פחות משנה מיום תחילת הקורס הופכים לחלק בלתי נפרד מתעשיית ההייטק.

מכללת ג'ון ברייס הינה מרכז הדרכה מוסמך של החברות המובילות בעולם, ביניהן: IBM, Check Point, Microsoft, VMware, Amazon, SAP ועוד, המחזיק סגל של מרצים מובילים, מומחים בהדרכה ובטכנולוגיה, בעלי ניסיון בתעשיית ההייטק, וחומרי לימוד איכותיים של החברות הבינלאומיות המובילות בתחום. בנוסף, ג'ון ברייס משמשת כמרכז בחינות בינלאומי המוסמך על ידי החברות המובילות בשוק.

שעות הלימוד הגמישות מאפשרות שילוב של עבודה ולימודים במרכזי הדרכה הכוללים כיתות לימוד מתקדמות, וציוד חדיש ומשוכלל. ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של חברת Matrix, נחשבת למובילה בתחום ההייטק והמחשבים בישראל, וזוכה מזה מספר שנים במקומות הראשונים כמכללה הטובה והמקצועית בתחום ההדרכות לעולם ההייטק במדדי הדירוג המובילים – המבחן של המדינה ו- STKI.

מיקום ותאריכים קרובים
לג'ון ברייס פריסת סניפים ארצית – תל אביב, ירושלים וחיפה, הקורסים נפתחים בתדירות גבוהה לאורך כל השנה. 

יצירת קשר:
באתר ג'ון ברייס 
או בטלפון: 6460* 


Netcraft
: Full Stack Development


קהל היעד:
חיילים משוחררים, אנשים מכל הגילאים המתעניינים בתחום ורוצים לפתח קריירה בעולם ההיי-טק ואנשים שמעוניינים בהסבת מקצוע.

האם נדרש ידע מקדים?
לא נדרש ידע מקדים

לו"ז הקורס:
מסלול 1:
Bootcamp - ארבעה ימים בשבוע, 9:00-17:00, ל- 3 חודשים.

מסלול 2: מסלול ערב -  מפגשים דו שבועיים של כ-4 שעות לימוד, ובנוסף גם 3-6 ימי תרגול שבועיים. חצי שנה.

 מה לומדים?
הכשרה תיאורטית ופרקטית במיטב הטכנולוגיות העדכניות ביותר. הסילבוס מתעדכן בכל שינוי על בסיס יומיומי. בין הנושאים שיועברו: Html 5 ,Css 3, JavaScript, React ,Node J.S

למה דווקא פה?
הקורס מועבר על ידי מרצים מובחרים מהתעשייה מחברות כגון: IBM, Cybereason, Facebook, ועוד, ומספק מגוון אופציות לעזרה והכוונה בהשמה לאחר סיום הקורס. בנוסף, הקורס כולל פרויקט גמר ובניית תיק עבודות אותו יציגו התלמידים בפני המבקרים - אנשים מובילים בתעשייה שיוכלו להמליץ לשלב בחברה את התלמידים הבוגרים, במידה וימצאו חן בעיניהם עבודותיהם.

מלבד אקדמיה, חברת נטקראפט הינה חברת פרויקטים האחראית על כל הפרוייקטים הדיגיטליים של חברת אלעד מערכות, חברת האם, קשר זה מאפשר לחלק מבוגרי התוכנית להשתלב כבר לאחר הקורס בעבודה באחת מהחברות הנ''ל. האקדמיה בעלת אופי משפחתי, וצוות המרצים מעניק יחס אישי מאוד ומקצועי. בנוסף, לאורך הדרך ובסיום הקורס ניתן להעזר בקהילת הבוגרים הפעילה של נטקראפט, המונה כ-2000 איש העובדים בענף ההיי-טק ומגיעים לכנסים מקצועיים של החברה כמה פעמים בשנה.

הקורס מציע כנסים, אירועים והאקתונים מיוחדים להעשרת הידע וחיי הקהילה, ומאפשר תנאים גמישים ונוחים – עם אפשרות להקפאת הקורס ללא תשלום, וחניה בשפע.

מיקום ותאריכים קרובים
הירקון 23, בני ברק (מאחורי קניון איילון)

הקורס הקרוב נפתח ב- 09.09.2019

יצירת קשר:
הרשמה באתר
Netcraft Academy - 03-5786660
מנהלת תחום הפיתוח באקדמיה - תמר אורטשקנזי: 052-4782312

הטבות והנחות
יש אופציה לקבלת מלגות והנחות במעמד פגישת ההיכרות ושיעור הניסיון. מוכר למימוש הפיקדון.

 

Israel Tech Challenge: Data Science Fellows 

קהל היעד:
בוגרי תארים אוניברסיטאיים מישראל ומחו"ל במקצועות מדעי המחשב, מדעים מדויקים, תחומי ההנדסה, מתמטיקה וסטטיסטיקה 

האם נדרש ידע מקדים?
נדרש ידע בסיסי בשפת תכנות כלשהי 

לו"ז הקורס:
התכנית הינה בהיקף מלא (כ5- ימים מלאים בשבוע), במשך 5 וחצי חודשים אשר כוללים לימודים בקמפוס ובסופם פרויקט גמר מעשי בחברה טכנולוגית. 

מה לומדים?
תכנית הכשרה ייחודית למקצועות ה-Data Science, אשר מהווה את התשתית ליישומי בינה מלאכותית, ראייה ממוחשבת, אלגוריתמיקה ולמידה עמוקה. התכנית נבחרה ע"י הרשות החדשנות כתכנית מובילה בתחומי למידת מכונה (ML), והיא מיועדת ל'מתקדמים', כלומר אנשים עם ידע בסיסי בתכנות המכוונים למקצועות מחקר ופיתוח בחברות טכנולוגיה וסטארטאפים. 

למה דווקא פה?
הייחודיות של התוכניות ב-ITC היא שהן נבנות בשיתוף מלא של התעשיה, ישנן עשרות חברות אשר משתתפות באופן פעיל בבנייה ועדכון הסילבוסים, העברת התכנים (בנוסף למרצים מטעם ITC) ואירוח כל משתתף ומשתתפת לפרויקטי גמר מעשיים. בתום התכנית ITC מסייעת לבוגרים למצוא עבודה בתחום, וכ-95% מהבוגרים מתקבלים לתפקידי פיתוח בחברות מובילות.  

בנוסף, לאחרונה נפתח מסלול מימון ייחודי הנקרא ISA אשר מאפשר למועמדים מתאימים להתקבל וללמוד בתכנית ללא תשלום שכר לימוד מראש אלא בדיעבד, על בסיס הצלחה, כך שתתחילו לשלם את שכר הלימוד רק כשתמצאו עבודה בתחום. 

מיקום ותאריכים קרובים
הקמפוס נמצא ברח' שוקן בת"א. 
המחזור הקרוב נפתח באוקטובר 2019. 

יצירת קשר:
הרשמה באתר
 

הטבות והנחות
תכנית ISA אשר מאפשרת ללמוד ללא תשלום שכר לימוד מראש כלל, מלגות למצטיינים ע"ב הישגים אקדמיים, מלגת שריל סבן לנשים.

הטכניון (היחידה ללימודי המשך):  מפתחי תוכנה בסביבת NET.

קהל היעד:
בעלי תואר ראשון בתחום המדעים המדויקים, הנדסאי תוכנה, בודקי תוכנה, מנהלי בסיסי נתונים DBA, חיילים משוחררים יוצאי יחידות צבאיות בתחומי המחשב.

האם נדרש ידע מקדים?
לא נדרש ידע מקדים. יש ראיון קבלה.  
למי שמעוניין- ישנה אפשרות להצטרף למכינה לקורס.  

לו"ז הקורס:
התכנית תתקיים פעמיים בשבוע בשעות אחה"צ למשך 9 חודשים. משך כל מפגש הוא 4 שעות.

סה"כ התכנית הוא 300 שעות אקדמיות.


מה לומדים?
בתכנית יילמדו בהדרגה נושאים רבים ותחומי ליבה במדעי המחשב ופיתוח מערכות מידע. הסטודנטים יתמקצעו בשפת התכנות הנפוצה 7.0 C# ("סי שארפ"). כמו כן, הסטודנט ילמד טכנולוגיות מבוססות Microsoft .NET Framework, יידע לאפיין ולממש מערכות מידע ולכתוב תוכניות המבוססות על טכנולוגיה זו.

הקורס יתמקד בהכשרת הסטודנטים להיות מפתחי Full Stack כך שבפועל הסטודנטים לומדים

כיצד לפתח צד שרת מבוסס טכנולוגיית מיקרוסופט, עם צד לקוח מבוסס טכנולוגיות קוד פתוח כגון אנגולר

בשילוב מלא עם בסיס נתונים.

התוכנית הינה מעשית וכוללת תרגול רב, לרבות הגשת שני פרויקטים במהלך הקורס. 

הקורס מכין את הסטודנטים להסמכה הבינ"ל (MCSD (Microsoft Certified Solution Developer בהתמחות    ASP.net 

למה דווקא פה?
התוכנית מעניקה לבוגריה את היכולת להשתלב בפיתוחים של מערכות ארגוניות בסביבת מיקרוסופט, יחד עם היכולות לתת מענה הן לפיתוח בצד שרת והן לפתוח בצד לקוח. התוכנית נבנתה לפי מתודולוגיית לימוד של הטכניון לפיתוח תוכנה, ומיקוד התכנים הוא בפיתוח WEB כהכנה להסמכת MCSD הבינלאומית. 

ישנו דגש על תרגול מעשי הבא לידי ביטוי בשני פרויקטים המלווים את התלמיד לאורך כל הקורס, המועבר על ידי מרצים ממוסד הטכניון ומהתעשייה, העוסקים בתחום ברמה היום יומית ובעלי ניסיון עשיר.   

התוכנית מעניקה ליווי אישי של התלמיד לאורך המסלול וגם לאחריו ע"י המרצים, וכמו כן ליווי של יועצת קריירה לטובת הכנה לראיונות עבודה, טיפים למציאת עבודה ועזרה בכתיבת קורות חיים.  

הקורס מותאם לאנשים עובדים – מתקיים בשעות אחה"צ, ושם לעצמו מטרה להכין את התלמיד למקצוע מבוקש מאוד בתוך 9 חודשים.  

התוכנית הינה חלק מחטיבת לימודי מחשבים מבוססת ורחבה של הטכניון לימודי המשך, אשר מציעה מגוון של קורסים נוספים בתחומי הפיתוח, מדעי הנתונים ואבטחת מידע, ניתן להזמינו כקורס פנימי עבור עובדי ארגון, כל התכנים יכולים להיות מותאמים לארגון הספציפי ולצרכיו.
  

מיקום ותאריכים קרובים
קמפוס הטכניון בשרונה, ת"א

ייפתח בנובמבר 2019

יצירת קשר:
הרשמה באתר או בטלפון - 04-8295050  

 

המדלגים: מגוון קורסים דיגיטליים

קהל היעד:
תלמידים שמעוניינים ללמוד מקצוע טכנולוגי חדש בעלות נוחה מהבית.

האם נדרש ידע מקדים?
לא.

לו"ז הקורס:
קורס סייבר: 140 שיעורים -  מעל 920 דקות תוכן מוקלטות לא כולל תרגול

קורס פיתוח אפליקציות ומשחקים: 60 שיעורים - 600 דקות תוכן מוקלטות לא כולל תרגול

קורס Python ורשתות: 80 שיעורים - מעל 900 דקות תוכן מוקלטות לא כולל תרגול


מה לומדים?
קורסים עם סילבוס מפורט למקצועות טכנולוגים מבוקשים בהייטק. בקורסים המובילים של המדלגים התלמידים לומדים תכנות, עבודה מול רשתות, לוחמת סייבר, פיתוח אפליקציות ומדעי המחשב.

 

למה דווקא פה?
הקורס דוגל בקצב למידה מותאם אישית - התלמיד בוחר את שעות הלמידה, עם גישה לחומרים לכל החיים לאחר רכישת הקורס. מעבר לכך, ניתנת עזרה בכיתות וירטואליות בקבוצות תמיכה לתלמידים שבהם מורים מקצועיים עוזרים לשאלות באופן אישי.

הקורס מתאים לחסרי ניסיון, והקורסים בנויים בצורה שכל אדם, גם בלי רקע בתחום, יוכל ללמוד ולהבין את החומר. בנוסף, עצם העובדה שמדובר בקורסים דיגיטליים, מאפשרים מחיר נמוך משמעותית מקורסים פרונטליים והופכים את הקורס לאטרקטיבי עוד יותר.

מיקום ותאריכים קרובים
זמין כל הזמן, מכל מקום.

יצירת קשר:
הרשמה באתר או בטלפון: 03-3763016 

הטבות והנחות
הקורסים מוצעים בעלויות מוזלות לכבוד ההשקה של הפלטפורמה 

 

Le Wagon - FullStack web development

קהל היעד:
מצטיינים מכל התחומים המעוניינים ללמוד תוכנה במטרה להיכנס לעולם ההייטק והיזמות.

האם נדרש ידע מקדים?
לא

לו"ז הקורס:
בוטקאמפ של 9 שבועות, 10 שעות ביום
סה"כ 450 שעות 

מה לומדים?
הסטודנטים לומדים Fullstack web development בסביבת Ruby on rails או במילים פשוטות, הם לומדים לבנות ולהשיק כל אפליקציה WEBית כגון טוויטר, פייסבוק ועוד.

המטרה היא ללמוד דרך ניסיון עבודה ממשי. במהלך הקורס התלמידים עובדים על הקמת שלושה פרויקטים: הפרויקט הראשון הוא אתר מיקסולוגיה שהסטודנטים וחבריהם יכולים לשתף בו קוקטיילים שהם אוהבים ומרכיביהם. השני הוא כפיל של Airbnb, והשלישי - רעיון מקורי שלהם. העבודה מתבצעת בקבוצות, ונועדה ללמד כישורי עבודה בצוות אמיתי. מלבד שיעורים בתכנות, הקורס כולל שיעורים בהקמת חברה, שיווק וגיוס כספים עם עורכי דין, יזמים מנוסים ואנשי שיווק.

המערכת עוקבת אחרי כל הקוד שהתלמידים כותבים במהלך הקורס ומנתחת אותו באופן אוטומטי. אחרי שמסתיים כל נושא לימוד, המכללה מקבלת פרטים לגבי סטודנטים החווים קשיים מסוימים, ולוקחת אותם לחצי יום לימודים נוסף, שנועד לעזור להם עם הנושאים בהם הם מתקשים.


למה דווקא פה?

Le Wagon היא רשת בינלאומית לבתי ספר ללימודי תוכנה עם 35 סניפים ברחבי העולם, ונבחרה 3 שנים ברציפות לבוטקאמפ הטוב ביותר בעולם.

תוכנית ההכשרה היא תוכנית מאוד אינטנסיבית, כך שעם סיומה, הבוגרים למעשה רוכשים את כל הכלים הפרקטיים על מנת להשתלב באופן מידי כמתכנתים במשרות תכנות ו/או להקים סטארטאפים משלהם.

מיקום ותאריכים קרובים
35 ערים ברחבי העולם (ברלין, פריז, טוקיו, שאנגחאי ועוד) 

המחזור הבא בתל אביב מתחיל ב- 6 לאוקטובר

יצירת קשר:
בטלפון: 058-7972474 או באתר

הטבות והנחות
חיילים משוחררים ונשים יקבלו הנחה של 3,000 ש״ח. 

תוכן ממומן

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.