15 דצמבר 2015 | מערכת StartIsrael
סטארטאפ בשבוע - הכירו את KeepitApp

אנחנו צוות ירושלמי חדור אמונה ומוטיבציה - בKeepitApp עוסקים בתחום הלימוד מזווית חדשנית לגמרי. אנחנו מנגישים את הלימוד באמצעות אפליקציית טריוויה חברתית, המאפשרת למשתמש ליצור נושאי לימוד בכל תחום שהוא על ידי התוכנה שאנחנו מפתחים.

מי אנחנו

יהורן קדר, (CEO), בן 27, אב לשניים, הנדסאי בניין והוגה הרעיון. נעול מטרה באופן קיצוני, מכור לטורטית, טבעוני (אל תתחילו לשאול למה), ולמרות שלא רואים עליו הוא מבטיח שהוא מתאמן.

 

כפה רודריגז, (CTO), בן 47, דוקטור לבלשנות חישובית, עשה עלייה מספרד, במקביל עובד ביד ושם, ועד שיהורן לא ישב לו על הראש הוא לא האמין שהמיזם אפשרי.

 

הודיה קדר, (CMO) כן, אשתו של יהורן, בת 25, עוסקת בעיצוב גרפי, גם היא טבעונית, וכנראה שגם כשהחברה תכניס מיליונים היא עדיין תהיה קצת סקפטית, פשוט כי זה התפקיד שלה.

 

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

למעשה אנחנו מחדשים את כל תחום הלימוד. אנחנו מנגישים את הלימוד באמצעות אפליקציית טריוויה חברתית, המאפשרת למשתמש ליצור נושאי לימוד בכל תחום שהוא על ידי התוכנה שאנחנו (טוב, בעיקר כפה) מפתחים. תוכנה זו מסוגלת לקרוא כל קובץ טקסט, ולייצר ממנו שאלות טריוויה (שאלה, תשובה נכונה, ועוד שלוש תשובות לא נכונות אך מטעות) באופן אוטומטי.

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

הוא להגיע למצב שהתוכנה תייצר אחוז גבוה של שאלות נכונות (מבחינה תוכנית, לשונית ותחבירית). כרגע התוכנה עומדת על 50% שאלות נכונות (שזה המון בתחום ה-NLP), ואם נצליח לעבור את ה-80%, נהיה ככל הנראה מספר אחת בעולם בתחום זה.

 

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

כי יש לנו את יהורן, שלא ינוח עד שנצליח.

כי אנחנו כבר שם, הגרסה הראשונה של האפליקציה עולה ממש בעוד כמה שבועות לאוויר, והתוכנה שכפה בנה מייצרת כבר עכשיו, כמו שכבר אמרנו, 50% של שאלות נכונות.

כי זה באמת תחום שצמא לחידושים, ומקבל אותנו בזרועות פתוחות.

כי קיבלנו מענק תנופה, מה שאומר שבמשרדי המדען הראשי כבר בחנו את הרעיון לעומק והחליטו שיש לזה פוטנציאל גבוה.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

בחינה מחודשת של הדברים כל יום מחדש, ומי שכבר עוקב אחרינו יודע שעברנו אי אילו שינויים ועדכונים, ושאנחנו ערוכים ומוכנים ללמידה בכל רגע שאנחנו נדרשים לכך.

 

 

רצינו לומר תודה

לכל מי שעזר לנו בדרך, ובאמת שזו רשימה לא קצרה, אבל תודה לאקסלרטור AtoBe במכללת עזריאלי בירושלים, שנתן לנו את כל התנאים שהיינו צריכים כדי להתקדם.

ותודה מיוחדת למיכאל מזרחי, שנתן לנו את הדחיפה שבלעדיה שום תנאים טובים לא היו מועילים, ושהנחה ועדיין מנחה אותנו לאורך כל הדרך, גם אחרי שסיימנו את התקופה שלנו באקסלרטור.

 

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו אחרי פיילוט במספר חברות, ועם פלטפורמה שלמה באוויר, מוכרים את השירות שלנו לחברות בארצות הברית.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

לא משעמם אצלנו לרגע, ולעקוב אחרינו משמע לעקוב אחרי התקדמות של תחום חדש לחלוטין, שמשנה את פני המשחק על ידי משחק.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר

על ידי מעקב בדף הפייסבוק שלנו Keep-It-App

 

או באתר www.keep-it-app.com

 

או במייל [email protected]

 

או בטלפון 050-6798719

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.