קרדיט תמונה: FIXICO
2 פברואר 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את FIXICO

אין אחד שלא מכיר את התופעה - קונים מחשב חדש וכבר לאחר מספר שבועות הוא הרבה יותר איטי ולעתים אף נתקע. או שבמסגרת העבודה אנו מקבלים המון התראות על הורדת עדכונים, שאלות קופצות של מערכת ההפעלה או של תוכנות שהתקנו, גלישה איטית, סרגלי כלים שמותקנים לפתע, פרסומות קופצות וכו'. אנו ב-FIXICO מאפשרים, לראשונה בעולם, פתרון בענן של רוב בעיות התוכנה באמצעות קליק אחד.

 

מי אנחנו

 

אנחנו שני יזמים: אלכס ורשבסקי (40) נשוי+2, תושב הרצליה; וארתור ברנשטיין (42) נשוי +2, מתגורר ברוסיה.

לפני כשלוש שנים הקמנו ביחד  את FIXICO.

אנחנו חברים הרבה שנים. שנינו יוצאי חברת IBM ושם עלה הרעיון לקחת טכנולוגיה קיימת של IBM, שהתאימה רק לחברות ענק, ולבצע לה התאמה כך שתתאים לכל משתמש – גם הביתי וגם העסקי.

בנוסף אלינו קיים צוות של 4 מתכנתים, אנשי סיסטם ומעצבים, שתפקידם לשפר את המערכת, להוסיף פיצ'רים חדשים ולדאוג ש-FIXICO תרוץ מהר וחלק אצל אלפי הלקוחות שלנו בארץ ובעולם.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

 

אין אחד שלא מכיר את התופעה  -  קונים מחשב חדש וכבר לאחר מספר שבועות הוא הרבה יותר איטי ולעתים אף נתקע. כמו כן, קורה שבמסגרת העבודה השוטפת אנו מקבלים המון התראות על הורדת עדכונים, שאלות קופצות של מערכת ההפעלה או של תוכנות שהתקנו, שאין לנו מושג מה המשמעות שלהן, גלישה איטית, סרגלי כלים שמותקנים לפתע, פרסומות קופצות וכו'.

אנו ב-FIXICO מאפשרים, לראשונה בעולם, פתרון בענן של רוב בעיות התוכנה באמצעות קליק אחד –הורדה של FIXICO למחשב.

FIXICO מבצעת את כל הפעולות הדרושות על מנת לשמור על המחשב מוגן, מהיר ומתוחזק היטב. בין היתר התוכנה מנקה מעת לעת את כל ה"זבל" שנשאר מהגלישה באינטרנט ומהעבודה השוטפת במחשב, מבצעת טיפול בדיסק הקשיח לפי הצורך. התוכנה מנטרת את המצב האבטחה בכל רגע ובמידה ואין אנטי וירוס פעיל FIXICO תבצע התקנה של פרמיום אנטי-וירוס (של חברת TREND MICRO) במידה וחומת האש אינה מוגדרת כראוי התוכנה תפעל מידית להגדרה נכונה שלה.

בנוסף, ל-FIXICO היכולת להסיר את כל התוכנות הבלתי נסבלות שמשתלטות על הדפדפנים, מקפיצות חלונות, מחליפות את דף הבית ומתקינות "טול-ברים", שגם מפריעים לעבודה השוטפת וגם עשויים לגנוב את המידע האישי.

 

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

 

להפיץ את הבשורה – להגיע לשווקים חדשים ולתת אפשרות ליותר ויותר משתמשים לחסוך זמן וכסף רב בכל הקשור לתחזוקת המחשב.

 

 

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

 

יש לנו פתרון ייחודי שלא קיים בשוק והצלחנו להפוך את החוויה המשעממת של תחזוקת המחשב למשהו מגניב.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

 

עבודת צוות ותחושת שייכות אדירה של כל אחד ואחד מהעובדים. FIXICO היא בראש ובראשונה בית עבור כולנו. זה לא מקרי שפעילות החברה מתבצעת מתוך וילה ולא מתוך משרדים רגילים. אנו מאפשרים לעובדים "להרגיש בבית" במלוא מובן המילה.

 

 

רצינו לומר תודה

 

לקהל הלקוחות שלנו שגם מפרגנים וגם עוזרים לנו לשפר את המוצר ואת חווית המשתמש. וכמובןלצוות המסור שלנו...

 

 

בעוד שנה מהיום

 

אנחנו ממשיכים לעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב – לתת פתרון אבטחה ותחזוקת מחשבים ללקוחות בכל העולם.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

 

הפוטנציאל העסקי של החברה הוא אדיר – מעבר לפוטנציאל שוק של מיליוני מחשבים ברחבי העולם, FIXICO נכנסת גם לתחום הסמארט-פון והטאבלט. לפני כחצי שנה השקנו אפליקציה המאפשרת לנהל את כל המכשירים - סלולר, טאבלט ומחשבים - ממקום אחד. אנו מאפשרים ללקוחות המשתמשים באפליקציה לשלוט על המכשירים, לאתר אותם, להסיר ולהתקין אפליקציות מרחוק ועוד.

בנוסף, כבר כיום FIXICO ניתנת לשימוש בשפות רוסית ואנגלית. בימים אלו אנו בשלבים מתקדמים של תרגום הממשק לספרדית ופורטוגזית כחלק מהמאמצים שלנו להגיע למדינות דרום ומרכז אמריקה, ספרד ופורטוגל. בעתיד הממשק יתורגם לגרמנית וצרפתית.

 

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר

 

באתר: www.fixico.com

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.