8 מרץ 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את PhonixIT

PhonixIT הוקמה על מנת לתת פתרון כולל לאתגרים בהם נתקלים המון יזמי טכנולוגיה צעירים, באמצעות מתן מענה משולב לתחומים המהותיים לקידום מיזמי הייטק: פיתוח מוצר כשלב ראשון, ומתן מגוון שירותי פוסט-פיתוח, כגון בניית אסטרטגיית שיווק, לימוד כישורי פרזנטציה, פגישות עם משקיעים וכו'.

מי אנחנו

PhonixIT הוקמה על מנת לתת פתרון כולל לאתגרים בהם נתקלים המון יזמי טכנולוגיה צעירים, באמצעות מתן מענה משולב לתחומים המהותיים לקידום מיזמי הייטק: פיתוח מוצר כשלב ראשון, ומתן מגוון שירותי פוסט-פיתוח, כגון בניית אסטרטגיית שיווק, לימוד כישורי פרזנטציה, פגישות עם משקיעים וכו'.

זיהינו כי ישנה בעיה בישראל בכל הקשור בפיתוח מוצר, הן בשל מחסור בכוח אדם בתחום והן בשל עלויות פיתוח גבוהות. ולכן הקמנו השנה במדינה קטנה בשם מולדובה innovation hub המושך אליו את טובי המוחות במולדובה – כוח אדם מקצועי ויעיל.

לכך רתמנו את הניסיון האסטרטגי שלנו, ביחד עם צוות המו"פ של החברה, בכדי לאתר סטארטאפים ישראלים בראשית דרכם בתחומים חמים, אשר אותם נוכל לקדם אל נקודת הסיום עם סיכויים גבוהים יותר להצלחת המיזם.

היזמים שאנו בוחרים לרוץ איתם מקבלים מאיתנו מענה משולב של פיתוח מוצר, מיתוג והרצה לאחר בניית proof of concept. אנחנו מפתחים עבורם מוצר במחירי עלות ללא רווח, מעניקים להם את כל השירותים הנלווים כאמור, כל זה תמורת אקוויטי קטן בחברה שלהם.

למעשה, הסטארטאפ שלנו מייצג מודל חדשני של "שותף חכם" שמשקיע, מפתח, ממתג ועוזר ליזמים לגייס את המימון להמשך דרכם.

 

 

 

 

הצוות של PhonixIT כולל את:

יוסי פורקוש (45) שותף מייסד ו-CEO, אשר לאחר 18 שנים בתפקידי ניהול ופיתוח בכירים בתחומי התקשורת והמדיה, ולאחר שהקים עבור יזמים אחרים חברות משלב הרעיון ועד לביסוס חברה גדולה ורווחית, החליט לעזוב הכל ולהקים מיזם עצמאי.

 

חגי גולדובסקי (32),שותף מייסד ו- COO, מוזיקאי וטכנאי סאונד, בתפקידו האחרון שימש כמנהל מחלקת סאונד באחד מערוצי הטלוויזיה בארץ. פריק של טכנולוגיות אודיו ומדיה, שהחליט לוותר על רשת הביטחון כשכיר ולהקים יחד עם יוסי את החברה לפני כשנה.

 

עו"ד אריאל שכטר (33), יליד חוף השנהב, שירת כסמנכ"ל תפעול בחברה ישראלית הפועלת בארה"ב, מנהל את פעילות החברה במולדובה.

 

דיאנה אירימאה (30),מנהלת משאבי אנוש. דוברת שבע שפות ובדרך לתואר שני בניהול משאבי אנוש תאגידיים, בקיצור, סופר-וומן.

 

דימה קרפוב (38),CTO, מנהל הטכנולוגיות של מרכז הפיתוח בקישינייב, שירת כסמנכ"ל טכנולוגיות בסטארטאפים וכמנהל פרויקטים בחברות תוכנה.

 

כריסטינה טולדו (36), סמנכלי"ת תפעול מולדובה, כריסטינה מגיעה עם רקע ניהולי רחב בתחום ה offshore outsourcing.  בין היתר ניהלה פרויקטים גדולים במיקור חוץ  לחברות מובילות כגון לוריאל, אורנג' וטלקום איטליה.

 

 

מה אנחנו מחדשים

כאמור, PhonixIT מציעה מודל ייחודי המשלב בין שירותי פיתוח, שירותי קידום והאצת מיזמים, בצד השקעה במיזמים ובקידומם כ"שותף חכם".

זיהינו שבעיניי המולדבים, סצינת ההייטק של ישראל היא מקור להערצה, דבר שמושך לחברה שלנו את טובי המתכנתים במולדובה, שבסופו שלדבר משרתים חברות ישראליות. לכן, הסטארטאפים עמם אנו עובדים מקבלים את כל שירותי הפיתוח המקצועיים ביותר במולדובה, אך תחת הנהלה ישראלית, אשר מדברת את השפה שלהם ומבינה את הצרכים שלהם. ואילו מצד העובדים - מרכז הפיתוח שלנו במולדובה מעתיק את הסטנדרטים הישראלים של עובד הייטק מבחינת תנאים, הטבות וסביבת עבודה.

נוסף על כך, יזמנו את הקמתו של אתר חדשות הטכנולוגיה הראשון במולדובה (www.technews.md), דרכו אנו מרכזים את אנשי הסצינה המקומית לאקוסיסטם וירטואלי אחד, מארגנים פעילויות בשיתוף עם האבים מקומיים, ומביאים יזמים ישראלים לכנסים.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

לזהות מתוך עשרות סטארטפים שפונים אלינו בכל חודש, את אלו שיכולים להיות game changers אמיתיים, ושהצוות שעומד מאחורי המיזם מחויב ב100% ויעשה כל מה שצריך כדי להצליח.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

*) כי אנחנו מחויבים לכך ב-100% ואין plan B

*) כי יש לנו צוות מנצח

*) כי אנחנו משוגעים על מה שאנחנו עושים

*) כי אנחנו לא מפחדים מאתגרים

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

אי אפשר להצליח באמת מבלי להתמסר למיזם שבחרת לפתח ב100%. המחויבות האמיתית פירושה לעבוד fulltime job בסטארטאפ שלך, לפעמים גם בשלב שעוד אין מימון ותמיכה.

 

 

רצינו לומר תודה

למשקיעים שלנו שמאמינים בנו מתחילת הדרך ולצוות המדהים שלנו שלא מפחד משום אתגר ומכשול.

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו מסייעים לעשרות סטארטאפים ישראלים להתרכז  בפיתוח החזון, בזמן שאנחנו מפתחים את המוצר שלהם ובמקביל מחלקת החדשנות שלנו שותפה לפחות ב-6 מיזמים פורצי דרך.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

כי אנחנו שואפים לסלול שביל חדש ליזמים צעירים, באופן די שונה מהסטנדרטים הקיימים כיום, וככל שנצליח יותר כך קהיליית הסטארטאפים והיזמים הצעירים בישראל תרוויח.

 

 

כך שומרים אתנו על קשר:

אתר: www.phonix-it.com

מייל: [email protected]

טלפון: 09-9716025

לחברה יש בישראל שני משרדים - בהרצליה ובגבעת סביון.

 

 
תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.