1 אפריל 2016 | מערכת StartIsrael
על זיהוי ושימור לקוחות ומשתמשים בשלושה סרטוני אנימציה

כל מיזם, סטארטאפ ועסק, זקוקים לקהל לקוחות ומשתמשים על מנת להתקיים. אתם משקיעים זמן, מרץ ומשאבים רבים על מנת לפתח רעיונות ופתרונות לצורך הקיים בשוק. חשוב כי תוודאו שישנו קהל משתמשים הזקוק לפתרון שאתם מציעים. לאחר שתזהו את קהל המטרה, יהא עליכם לוודא שאתם מבינים באמת את הצרכים שלו וגםמציעים לו חווית משתמש אופטימלית. בחרנו שלושה סרטוני אנימציה שעוסקים בנושאים הללו.

כל מיזם, סטארטאפ ועסק, זקוקים לקהל לקוחות ומשתמשים על מנת להתקיים. אתם משקיעים זמן, מרץ ומשאבים רבים על מנת לפתח רעיונות ופתרונות לצורך הקיים בשוק. חשוב כי תוודאו שישנו קהל משתמשים הזקוק לפתרון שאתם מציעים. לאחר שתזהו את קהל המטרה למוצר שאתם מפתחים, יהא עליכם לוודא שאתם מבינים באמת את הצרכים שלו. השקעה נבונה בחווית המשתמש (UX) תסייע לכם בהפיכת הלקוחות שלכם למרוצים ונאמנים. 

 

 

בחרנו שלושה סרטוני אנימציה שעוסקים בנושאים הללו.

 

 

המיזם שלכם מפתח פתרון לבעיה מסוימת שקיימת בשוק - אך מי הם אותם משתמשים שסובלים מבעיה זו ולכן ישמחו לאמץ את הפתרון שלכם? עליכם לזהות את קהל המטרה הנכון, על מנת להעביר את המסר הלאה בצורה אפקטיבית ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם.

הסרטון הבא מציע 10 דרכים שיסייעו לכם בזיהוי קהל המטרה.

 

 

 

 

סימנתם את קהל המטרה הפוטנציאלי שלכם, אבל האם אתם בטוחים שהפתרון שאתם מציעים אכן תואם את הצרכים של הלקוחות והמשתמשים שלכם?

הסרטון הבא עוסק בהבנת הצרכים של הלקוחות, באמצעות שלושה משתנים: מטרות עסקיות, קריטריונים לקבלת החלטה ומטרות אישיות.

 

 

 

 

חווית משתמש (UX) חיובית, מסייעת בהנעת הלקוחות לביצוע פעולות ומגדילה את שביעות הרצון שלהם מהפתרון שהמיזם שלכם מציע. לקוחות מרוצים, הם גם לרוב אלו שיציעו לאחרים לבחור בפתרון שאתם מציעים, לכן כפועל יוצא - הם מסייעים לכם להגדיל את מעגל הלקוחות הפוטנציאלים. 

הסרטון השלישי, מלווה הרצאה קצרה העוסקת בחשיבות ההשקעה בחווית המשתמש. 

עוד עצות ליצירת לקוחות נאמנים, תוכלו למצוא גם בסרטון הבא.

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.