6 מאי 2016 | מערכת StartIsrael
על גישה והתנהגות חיובית להצלחה עסקית בשלושה סרטוני אנימציה

יזמות דורשת גישה מתאימה אשר בבסיסה המוכנות לקחת סיכונים ולעשות ויתורים מסוגים שונים. דרכו של היזם רצופה באתגרים ולעיתים גם באכזבות וחוסר הצלחה. לכן רבים וטובים יציעו לכם לצאת אל המסע הזה בגישה חיובית כשאתם בטוחים בדרך ומלאי אמונה במיזם. גישה כזו היא לרוב המפתח להתנהגות המבדילה בין הצלחה לכישלון. בחרנו שלושה סרטוני אנימציה שעוסקים בגישה ובהתנהגות חיובית בהתמודדות עם אתגרים בכלל ובעסקים בפרט.

 

יזמות דורשת גישה מתאימה אשר בבסיסה המוכנות לקחת סיכונים ולעשות ויתורים מסוגים שונים. בין אם אלו סיכונים כספיים כמו ויתורים על עבודה והכנסה בטוחה והשקעה של חסכונות פרטיים, או השקעה אדירה של זמן ואנרגיה תוך סיכון המוניטין האישי - דרכו של היזם רצופה באתגרים ולעיתים גם באכזבות וחוסר הצלחה.

 

 

לכן רבים וטובים יציעו לכם לצאת אל המסע הזה בגישה חיובית כשאתם בטוחים בדרך ומלאי אמונה במיזם. גישה כזו היא לרוב המפתח להתנהגות המבדילה בין הצלחה לכישלון. 

 

 

 

בחרנו שלושה סרטוני אנימציה שעוסקים בגישה ובהתנהגות חיובית בהתמודדות עם אתגרים בכלל ובעסקים בפרט. 

 

 

 

כשאנו מתמודדים עם אתגרים חדשים אנחנו לרוב חשים חוסר ביטחון שעלול לפגוע בתפקוד שלנו. העצה הפשוטה שנשמע מסביבתנו - "תהיו בטוחים בעצמכם"- היא לא תמיד כל כך פשוטה ליישום. הסרטון הראשון עוסק בנושא זה ומציע שלושה טיפים שיסייעו בהגברת הביטחון העצמי לקראת אתגרים ובכלל.

 

 

 

 

 

 

תוכלו לבדוק גם את הסרטון הזה, המציע שלושה טיפים נוספים להגברת הביטחון העצמי בהשגת שאיפותיכם.

 

 

 

 

גורם מפתח נוסף המשפיע על הגישה וההתנהגות שלנו הן האמונות והמחשבות שלנו. הסרטון השני מציג 10 דפוסי חשיבה אשר יכולים להשפיע על ההתנהגות שלכם במטרה לשפר את הצלחת העסק או המיזם.

 

גם האופן בו אנו מבטאים את מחשבותינו יכול להשפיע על הצלחתנו. כאן תמצאו דוגמאות ל-15 משפטים שאנשים מצליחים לעולם לא יגידו. לעומת זאת, ישנן גם דוגמאות לגישה והתנהגות שלא יוכלו להבטיח הצלחה וכדאי להימנע מהן. 

 

 

 

 

 

אך מה בדבר הגישה של השותפים לדרך? האופן בו הצוות שלכם מתנהל הוא מהותי להצלחת המיזם או העסק, ועל כן חשוב שגישה והתנהלות חיובית יאפיינו גם את יתר החברים בצוות או עובדי החברה. האנרגיה הארגונית תלויה ברובה במי שמנהיג את המיזם ובמי שמנהל אותו (ולא מדובר בהכרח על אותו אדם). הסרטון השלישי ממחיש מהי מנהיגות חיובית המתמרצת מוטיבציה וחדשנות.

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.