3 יוני 2016 | מת'יו טורן
תנו לעצמכם תמריץ נוסף בעזרת הפודקאסטים הללו

אני נהנה לשמוע על סיפורי הצלחה גדולים של זמננו, כמו כל אדם אחר. אתם יודעים - הנפקות ראשוניות ציבוריות מאסיביות, הצלחות "בין לילה" וחדי קרן מיליארדרים. אולם, אם אני באמת רוצה לקבל השראה, אני מתעניין יותר במה נדרש באמת כדי להגיע לשם. לכאן נכנסים הפודקאסטים- אודיו שניתן להוריד ולצורך בקלות בכל זמן שארצה באמצעות הסמארטפון שלי. הנה 7 פודקאסטים שמהווים השראה לדבר האמיתי.

 

אני נהנה לשמוע על סיפורי הצלחה גדולים של זמננו, כמו כל אדם אחר. אתם יודעים - הנפקות ראשוניות ציבוריות מאסיביות, הצלחות "בין לילה" וחדי קרן מיליארדרים.

אולם, אם אני באמת רוצה לקבל השראה, אני מתעניין יותר במה נדרש באמת כדי להגיע לשם. או למה שאנחנו קוראים - "ההמולה" (The Hustle).

 

 

ואם אתם מצויים בהמולה משלכם, אתם כנראה מבינים שיש רק כמות מסוימת של שעות ביום כדי להצליח לעשות דברים. למזלנו, כעת יש לנו את הכוח יותר מתמיד לצרוך תוכן שיכול להניע אותנו תוך כדי תנועה.

לכאן נכנסים הפודקאסטים- אודיו שניתן להוריד ולצורך בקלות בכל זמן שארצה באמצעות הסמארטפון שלי. והם עוסקים בכל דבר מספורט, ומדע ועד לסדרות רצח.

 

 

אבל אני – כמי שהוא יזם כל חייו - נוטה לצורך הרבה יותר תוכן בנושא הנעה עסקית ואורח חיים. מדוע? לא רק מאחר וזה מאזן אותי, יש משהו בשמיעת יזמים ואנשים שהצליחו לגבי מסעותיהם.

"מסעות" היא מילת המפתח כאן. צריך להעריך את היזם לכל אורך שלבי צמיחתו, מאחר וזה אכן דורש מאמץ להגיע להצלחה באופן כללי. 

נכון לעכשיו, אם אתם נכנסים ל-iTunes או לפלטפורמות אחרות שמארחות פודקאסטים אתם תמצאו שפע של תוכן יזמי ומוטיבציוני.

 

 

אולם, אני החלטתי לקחת חודש או שניים ובאמת לעבור על מאות האפשרויות כדי למצוא מספר פודקאסטים בולטים שאכן מספקים את התוכן והסגנון שלהם באופן ייחודי, במיוחד מאחר שיש כה הרבה לבחור מהם.

כשאני אומר סגנון והעברה, אני מדבר על אותנטיות אמיתית, כנה ובועטת ועל התרגשות. לשם כך, ישבתי, התחלתי לעבוד, האזנתי – והתוצאות נאספו לבסוף. הנה 7 פודקאסטים שמהווים השראה לדבר האמיתי.

ואם עוד לא עשיתם זאת - עשו להם מנוי והורידו אותם מידית:

 

 

1. Mixergy

Mixergy אותו מארח Andrew Warner הוא כולו על לעזור לשומעים ללמוד מיזמים מנוסים. אנדרו אירח יותר מ-1,000! אורחים בתכנית שלו (אתם קוראים זאת נכון), תוך שהוא חופר עמוק לתוך ההצלחות והכישלונות של יזמים בעלי עסקים שהוכיחו את עצמם ומובילי דעה. כמובן, אין דרך מהירה יותר ללמוד מהאינדיבידואלים המצליחים ביותר בתחומם - ואנדרו הצליח לדבר כמעט עם כולם.

 

מדוע כדאי להקשיב: אנדרו שואל שאלות שכולנו רוצים לדעת את התשובות עליהן, אבל מעטים מאוד מאתנו מוכנים לשאול. וכל זה בסגנון העברה ייחודי, שבזכותו הוא מצליח לקבל תגובות מיזמים שאחרת לא היו מספרים את סיפוריהם. שלא לדבר על כך שאנדרו יודע בדיוק מה השומעים שלו רוצים ומספק להם את זה.

אורחים בולטים:

 Dropbox founder - Drew Houston

Quick Sprout founder - Neil Patel

Zappos founder - Tony Hsieh

Gary Vaynerchuk  - VaynerMedia

Reddit co-founder  - Alexis Ohanian

 

נושא התוכנית: חוכמת רחוב מיזמים ומובילי דעה.

 

 

2. The Hustle Sold Separately

אם אתם מחפשים אחר יוזמה, דחף, והדבר האמיתי, החבר'ה האלה, ידגימו זאת בפשטות. אירוח משותף על ידי בעלי המותגים העולים:

(prsuit.com (Case Kenny) hdfmagazine.com (Matt Gottesman

זהו דואו-כוח רציני במיוחד לגבי תיעוד ההמולה, עד כדי כך שהדבר היחיד שהם לא מוכנים לו הוא שהאורחים שלהם (יזמים, יוצרים ומייקרים), ידברו רק על ההצלחות שלהם מבלי לצלול עמוק לתוך הסיפור.

את כל זה הם עושים עם סגנון ייחודי שמאפשר שיחה אותנטית ורגועה, הגורמת לאורחים שלהם לדבר  באופן אותו  פודקאסטים אחרים לא מצליחים להפיק.

 

מדוע כדאי להקשיב: המגישים באמת שונים מהרוב. הם לא רק בונים את המותגים הייחודיים שלהם המוקדשים למסע, אלא הם מביאים בכישרון ערבוב של נושאים – יזמות, ספורט, אופנה, בריאות, רווחה, הוליוד, טכנולוגיה ועוד. זהו בהחלט פודקאסט אותנטי ועוצמתי מאוד.

 

אורחים בולטים:

Christina Cindrich-   Two-time Emmy award winner

Co-Founder Gerard Adams - Elite Daily

Infusionsoft CEO - Clate Mask

Former NFL linebacker - Matt Mayberry,

DanceOn Network founder - Amanda Taylor

 

נושא התכנית: להניע להשראה באמצעות תיעוד ההמולה.

 

 

3. Smart Passive Income

לאותנטיות יש פנים ושמו Pat Flynn. לא רק מאחר והוא כה פתוח, אלא משום שבאמת אכפת לו מהקהל שלו. בעוד התכנית שלו Smart Passive Income עוסקת ביצירת מספר אפיקי הכנסה פאסיביים אונליין, הוא גם צולל לתוך עסקי האונליין בכללותם. פלין דן באסטרטגיות בלוגים טובות, חושב על מקורות הכנסה וכיצד לעשות שימוש בטיפים וטריקים של שיווק כדי למקסם את הניסיונות שלכם. וזה רק על קצה המזלג.

ומאחר ופלין לא רוצה שהקהל שלו יחוש שאין לו מספיק מידע על האופן בו הם יכולים לנהל את העסק שלהם בעולם דיגיטלי מחובר, הוא גם כולל ייעוץ על אוטומטיזציה, מיטוב חיפוש במנועים, מדיה חברתית וכמובן פודקאסטינג. פודקאסט זה הוא עבור כל מי שמנסה למנף את האינטרנט לטובת העסק שלו. כלומר במלים אחרות – המולה.

 

מדוע כדאי להקשיב: פט הוא בחור כנה, עתיר ידע ובעל ניסיון ביצירת אפיקי הכנסה אונליין. לפרקים שלו יש את היכולת לשנות חיים - אם אתם מוכנים להשקיע מאמץ - והוא מגבה זאת בכך שהוא עושה הכל בעצמו ומוכיח זאת עבורכם.

 

אורחים בולטים:

 Lewis Howes, Tim Ferris, Michael Hyatt, Ramit Sethi, Amy Porterfield, Gary Vaynerchuk

 

נושא התכנית: תלמדו כיצד להרוויח 6 ספרות באמצעות מינוף האינטרנט ויכולת תפוצה דיגיטלית נרחבת.

 

 

 

4. Glambition Radio

מעבר לכך ש-Glambition Radio הוא פודקאסט-על לנשים יזמות, רשימת ההצלחות של Ali Brown’s היא ארוכה יותר מרשימת הסופר של מרבית האנשים. אולם, זו לא הסיבה היחידה שבגללה כדאי להקשיב לתכנית שלה. אלי הוכתרה כ"יזמית גורו לנשים" על ידי  Business News Daily, היא הגונה, חכמה וישירה בנוסף על בעלת ניסיון ונגישה. היא עצמה עשתה את כל העבודה וזה הופך אותה מקור להזדהות עבור סקטור הולך וגדל של נשים יזמיות.

הפודקאסט שלה הוא חובה לכל אישה יזמית, אבל למעשה, כולם יכולים ללמוד משהו מעולה מהתכנית שלה!

 

מדוע כדאי להקשיב: כמי שמעצימה ומהווה קול עבור דורות של נשים, אלי מעבירה מסר חזק לנשים בכל העולם. התכנית שלה היא מאוד אינטואיטיבית, גם גברים וגם נשים יכולים להרגיש שזה רלוונטי עבורם. בהחלט כדאי!

 

אורחים בולטים:

 Alli Webb  - The Dry Bar

Jessica Herrin - founder and CEO of Stella & Dot

Kim Kiyosaki - author of Rich Woman

Tory Johnson - author of The Shift

 

נושא התכנית: ראיונות עוצמתיים עם יזמי על, מובילי דעה חדשים, בוני עסקים בעלי תשוקה ויזמים של שינוי.

 

 

5. The Tim Ferriss Show

אני לא חושב שיש מישהו שעוד לא שמע על Tim Ferriss או לפחות על אחד המותגים שלו - וכעת יש לו פודקאסט והוא ידוע כ"נסיין עצמי וסופר רבי מכר". טים כתב את The 4-Hour Workweek שהיווה השראה לאינספור יזמים בדרכם להרוויח מולטי-מיליוני דולרים. ובעוד Newsweek קורא לו "שפן הניסיונות האנושי הטוב ביותר בעולם" והניו יורק טיימס קורא לו "הצלבה בין Jack Welch ונזיר בודהיסטי", אני פשוט קורא לו "גאון". 

הטווח שלו יוצא דופן, מאחר והוא מוכן להתמודד עם כל הנושאים שקיימים בחיים. מהתפתחות אישית ואישיותית, להפוך למישהו שמקשיב טוב יותר ולבנות עסקים ללא תלות ברוטינות של עבודה, וגם אינקובטורים, הון, עשייה, יצירה, מטפיזיקה ועוד - כמו שאמרתי, הוא מוכן להתמודד עם כל נושא ועניין.

 

 

מדוע כדאי להקשיב: בשתי מלים - "חשיבה קדימה". עם טווח כל כך רחב, אתם תלמדו משהו חדש בכל פעם שתקשיבו לתכנית ותשמעו מגוון רחב ביותר של אורחים.

 

אורחים בולטים: כולם, אבל ברצינות –

 DJ Kaskade, TV personality Morgan Spurlock, athlete Shaun White, John Favreau, Linkin Park’s Mike Shinoda, music producer Rick Rubin, actor Edward Norton, entrepreneur and Shark Tank Host Daymond John.

וזה רק על קצה המזלג. בהחלט יש לו יכולת להפוך הכל לבר-השגה.

 

נושא התכנית: פתוח במיוחד, ראיונות נאים ועריכה מועטת ככל שניתן באופן פרדוקסלי. טים למעשה יוצר במשותף פרקים עם אורחיו כדי להבטיח שהם יהיו שבעי רצון מהעיבוד הסופי.

 

 

6.  The #AskGaryVee Show

אין דרך לפספס את Gary Vaynerchuk. אתם ככל הנראה ראיתם את הסרטונים שלו ב- YouTube בהם כל אחד יכול להציב שאלות, וגארי עונה בסגנון גארי ייחודי שלו- הרבה רגשות, הרבה קללות אבל המון התלהבות וערך. גארי הפך את סרטוני יוטיוב היומיים האלה לפרקים בפודקאסט והם בעלי השפעה באותה מידה גם ללא הווידאו.

התכנית היא דינאמית מאוד וכל פרק הוא אחר. הרעיון הוא פשוט - משתמשים שואלים את גארי שאלות והוא עונה להם. השאלות הן על כל הקשת ולרוב מתייחסות לנושאים של שיווק, מדיה חברתית, טרנדים טכנולוגיים ויזמות. גארי לרוב לא מפלה ועונה על שאלות שיכולות להציע ערך רב ככל הניתן. כל שעליכם לעשות הוא לתייג את השאלה שלכם עם #AskGaryVee בכל מדיה חברתית וגארי יענה אם זו שאלה טובה.

 

 

מדוע עליכם להקשיב: התכנית היומית של גארי היא רק נקודת מבט אחת של יזם על מנהיגות, מדיה חברתית ומודעות עצמית, אבל הוא עונה בסגנון כה מתלהב ומהקרביים שאסור לפספס. בנוסף, הוא עושה אותן מדי יום כך שזה פודקאסט נפלא כדי להתרגל לשגרה של האזנה על בסיס יומיומי.

 

אורחים בולטים: בניגוד ליתר הפודקאסטים ברשימה זו, גארי לרוב אינו מארח אורחים אלא אתכם המאזינים. מדי פעם יש לו אורח שיכול לסייע לו להתמודד עם שאלות אבל המיקוד הוא תמיד על הציבור והאופן בו גארי יכול לעשות שימוש בניסיון שלו לעזור להם ולמשתמשים אחרים.

 

נושא התכנית: אורחים שואלים שאלות וגארי עונה עליהן.

 

 

7. The Self-Made Man

Mike Dillard היה בעולם השיווק הדיגיטלי כבר זמן מה והוא בעל ניסיון רב כמובן. כעת לאחר שהוא ותיק אונליין הוא כובש את עולם הפודקאסט בסערה ומראיין יזמים מוכחים ומנהיגים המקדישים עצמם ל"הותרת סימן בעולם, יצירת מורשת של כבוד, יושרה והישגים בכל אספקט של חייהם".

חשוב עוד יותר, ה-Self-Made Man הוא על שיפור בכל האספקטים של חיינו. מכלכלה ועד לעסקים, מחיזוק יחסים אישיים ובריאות, משהו שכל יזם צריך להקדיש עצמו כדי לשמור על צמיחה ואושר לטווח ארוך.

 

 

מדוע עליכם להקשיב: אם אתם יזמים בעלי תושיה ובעלי הנעה עצמית, פודקאסט זה מלא בדיונים ומנהיגים המהווים השראה שהצליחו לעשות הכל.

 

אורחים בולטים:

 Tucker Max, Daymond John, Ryan Holiday, Chase Jarvis, Tony Robbins, Andy Frisella, James Altucher, Joel Brown, Tai Lopez

והרשימה ממשיכה.

 

נושא התכנית: אנשים שמחפשים השראה ממובילים בעסקים, הישגים והצלחה בכל האספקטים של החיים.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.