7 יוני 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את WeavingThings

פרודוביה היא חברת תוכנה המפתחת פתרונות תוכנה ל-Internet Of Things (האינטרנט של הדברים), שמטרתם להפחית את המורכבות שיש למפתחים בשילוב מכשירים חכמים לתוך יישומי IoT. שירות WeavingThings הוא בלתי תלוי ביצרן כלשהוא, ומאפשר אינטגרציה של מכשירי קצה לתוך שירותים ויישומים בתוך דקות.

מי אנחנו

פרודוביה היא חברת תוכנה המפתחת פתרונות תוכנה ל-Internet Of Things (האינטרנט של הדברים), שמטרתם להפחית את המורכבות שיש למפתחים בשילוב מכשירים חכמים לתוך יישומי IoT.

הערך של האינטרנט של דברים אינו טמון במוצרים החכמים הבודדים עצמם, אלא בקשרים שהם יכולים ליצור בין המכשירים ובאינטראקציה בין מכשירים ונתונים. קשרים אלה ייצרו שימושים בעלי ערך גדול הרבה יותר מכל מכשיר בודד. אולי המכשול הגדול ביותר העומד בדרך למימוש חזון זה, הוא חוסר היכולת של התעשייה להסכים על ממשקים משותפים ומודלי שימוש למכשירי IoT.

על ידי הורדת הרף למפתחים, והאפשרות לשלב סנסורים ומכשירים חכמים באפליקציות ושירותים, נתחיל לראות אפליקציות חדשות שמספקות שירותים חדשניים בכל תחומי החיים: הבית המקושר, אפליקציות בריאות, מודלים לביטוח וכדומה.

פרודוביה הוקמה על ידי מייסדים ותיקים בתעשייה, שלהם שנים רבות של ניסיון בתחום התוכנה בזמן אמת, טכנולוגיות תקשורת ופיתוח תוכנה מבוססת ענן.

 

 

מה אנחנו מחדשים

אנו מאמינים כי הדרך היחידה לממש את מלוא הפוטנציאל של האינטרנט של דברים, הוא באימוץ המגוון הקיים במרחב הזה.

נכון להיום, מספר רב של ארגוני תקנים מתחרים כדי להיות סטנדרט הקישוריות האוניברסלי ל-IoT. ה- W3C פרסם סקירה שקובעת כי כיום לא פחות מ-32 קונסורציום שונים המנסים להגדיר את הסטנדרט האולטימטיבי. זה מוביל לפילוח בלתי נמנע של השוק ולעיכוב באימוץ של שירותים חדשים. רק על ידי יצירת מערכת משותפת של מפתחי שירותים, מפתחי חיישנים, יצרני מכשירים חכמים, ומפתחי שירותים לניתוח של נתונים, תוכל הטכנולוגיה הזו לשגשג.

שירות WeavingThings) WT) מנסה לטפל במצב הזה על ידי מתן שירות ענן המשמש כשכבת קישוריות דינמית, בין שכבת היישום ובין התקנים פיזיים. WT הוא שירות בלתי תלוי ביצרן כלשהוא, המאפשר אינטגרציה של מכשירי קצה לתוך שירותים ויישומים בתוך דקות. WT מזהה מכשירים חכמים אשר רלוונטיים לשירות מסוים באופן דינאמי ומחבר אותם עם היישום. 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

לחדור לקהילת מפתחי אפליקציות ושירותים ל-IoT והפיכת WT לכלי פיתוח ידוע ומקובל בקהילה.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

אנו רואים את  כדבק שמחבר התקנים שונים, פלטפורמות IoT ושירותי נתונים בין תעשיות שונות. זהו מרכיב חיוני ביצירת מערכת מאוחדת המסוגלת לעבוד ולנצל את הפונקציונליות הנדרשת ליישומים שונים. מפתחים צריכים את הכלים ואת הפשטות בפיתוח כדי להתרכז בחידושים שלהם.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

אמונה בדרך, והרבה נחישות.

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו עם קהילת משתמשים משמעותית, לקוח מוסדי גדול ונוכחות פיזית בארה"ב.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

האינטרנט של הדברים הוא בעל פוטנציאל לשנות את החיים של כולנו בכל פרמטר אפשרי. WT הוא בעל פוטנציאל לחבר, מאחורי הקלעים, שירותים פורצי דרך עם מכשירים חכמים בכל תחום. הפוטנציאל הטכנולוגי והעסקי הוא עצום.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

ניתן לפנות אלינו דרך האתר www.weavingthings.com

משרדינו ממוקמים בתל-אביב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.