21 יוני 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את MySunBag

MySunBag הוא תיק בד איכותי, צבעוני וידידותי לסביבה, נוח לנשיאה ואידיאלי לקיץ הישראלי. לתיק שקית בד פנימית אטומה המאפשרת לאחסן פירות וירקות או לבודד בגד ים או חולצה רטובה. בחוף הים התיק, עם השקית הפנימית, יכיל את החול, יחזיק שמשיה יציבה או ישמש כמשענת. מדובר בתיק פונקציונלי, אבל גם כזה שמשדר שיק וסטייל.

 

מי אנחנו

אני מיטל בן גל, היוצרת של CreationB  וההוגה של MySunBag.

אני אוהבת צל, או במילים אחרות אוהבת להיות בשמש מוגנת. מי שמכיר אותי מכיר גם את הכובע רחב השוליים שלי. בנוסף, אני בעד יצירה מקומית וסביבה נטולת שקיות. מזה זמן רב חיכיתי לעשות משהו שירגיש לי משמעותי, ועכשיו זו ההזדמנות שלי. בתור בחורה שתמיד מחפשת צל כאשר נמצאת בשמש ובייחוד בחוף הים עם שמשיה שאיכשהו תמיד נפלה, כשק מבד מלא בחול פתר את הבעיה. ואז ידעתי - את זה אני אהפוך למוצר! בסוף 2014, התחלתי לגלגל ולפתח את הרעיון. פניתי לסטודיו חלק אשר מומחים בעיצוב טקסטיל ומוצרים וביחד התחלנו לעבוד.

 

 

  

 

 

מה אנחנו מחדשים

MySunBag מקנה את האפשרות ליהנות מצל זמין בכל רגע.

MySunBag הוא קודם כל תיק בד איכותי, צבעוני וידידותי לסביבה, נוח לנשיאה ואידיאלי לקיץ הישראלי: לשיטוט ברחוב, לחוף הים, לשוק או לחדר הכושר. לתיק שקית בד פנימית אטומה המאפשרת לאחסן פירות וירקות או לבודד בגד ים או חולצה רטובה. בחוף הים התיק, עם השקית הפנימית, יכיל את החול, יחזיק שמשיה יציבה או ישמש כמשענת. מדובר בתיק פונקציונלי, אבל גם כזה שמשדר שיק וסטייל.

קיימים מגוון פתרונות הצללה בשוק. הקלילות שמציע MySunBag היא ייחודית, ואפשר לומר בלעדית (מדגם רשום במדינות: אוסטרליה, אירופה ישראל ובקרוב בארה"ב) וגם ייעודית.

ייעוד המוצר חייב בבחירת בד חזק ותכנון נכון של אלמנטים מתוך החומר המסייעים במילוי וריקון החול. גם העיצוב נגזר מהחשיבה האם זה יותר תיק? או יותר בסיס לשמשיה? זהו גבול דק. שתמיד יחצה לכאן או לכאן.

MySunBag בשימוש החדש שלו בתור מייצב לשמשיה הוא שדרוג לתיק החוף הפשוט והמוכר,או לחלופין מסייע בעיגון שמשיה בחוף קצת סלעי או לא מוסדר.

בשילוב חשיבה המצאתית, שמטרתה להביא לתוצאה פשוטה ויעילה, נעשה שימוש במשאב חול טבעי כחלק אינטגרלי העונה על צורך, גם אם הוא רגעי וספונטני, אשר לפרק זמן מהווה כבסיס יציב. המחזיק שמשיה (בקוטר 1.8מ') מוט מתכת וחופה מבד.

 

   

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

לייצר משפחה של מוצרים ואקססוריז מגניבים לחוף הים תחת המותג CreationB כבר לקיץ הבא. להגיע למגוון מדינות וערי חוף עם צבעים שונים של MySunBag ובהמשך לתת פלטפורמה לרעיונות חדשים וצרכים הקשורים להתנהלות פנאי בחוף הים. עם שמירה על הערכים המובילים:

* העלאת מודעות להגנה מהשמש ויצירת אופנה חדשה מלאה בפאן, קלילות וסטייל

* העלאת מודעות ושמירה על חוף נקי וסביבה ירוקה

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

הצורך והמודעות להגנה מהשמש נמצאים בעליה. באופן לא מפתיע זו מודעות שבאה עם הגיל ולכן קהל היעד למוצר מתחיל מגיל 25-26 רווק/רווקה בעלי אופניים רגילים או חשמליים, סטודנטים אשר עובדים במשמרות... מדובר בקהל שלוקח הפסקות אקראיות, לפעמים באמצע היום, שלא נרתע, ואוהב ללכת יחף על החול. ועד לגילאי 38-40, נשים ואימהות צעירות. זהו קהל שמתחבר לחופים סוליסטיים, בתוליים ולא המוניים. מקום בו יש את הספונטניות בבחירה ואין שמשיות וכסאות להשכרה. MySunBag הנו פתרון קליל, פרקטי ומושלם לחוף הים.

אנו מאמינים שהצלחה קשורה המון להתמדה. זיהינו פוטנציאל בפיתוח מוצר/ים המעודדים הגנה מהשמש בסטייל ובמוצרים המיועדים לים, וגילינו שמדובר בתחום שיש בו צרכים ומקומות לחידושים.

    

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

התמדה ואמונה בדרך.

צוות מוכשר של מעצבים. משפחה וחברים תומכים, אשר קשובים להלך הרוח ולמחשבותיך.לפעמים שיתוף מהלך היצירה בקול רם גורם לנו להתחבר לרצונות שלנו - ומקדם לשלב הבא.

אי אפשר לקדם חזון ומעוף ומימון.

להיות בפעילות ובתנועה. זה מקדם את בהירות החשיבה וגם מאזן את השעות הארוכות המושקעות בישיבה מול מחשב העבודה. ועם תקווה לבנות בקרוב צוות מוביל שיהיה שותף איתי באופן קבוע ויהיה חלק מהעשייה.

  

 

רצינו לומר תודה

לצוות מוכשר של מעצבים, צלמים, גרפיקה ואנשי תוכן שכל אחד בתחומו ראה את הצורך ונתן מענה באופן מקצועי ויצירתי.

משפחה וחברים שליוו אותי לאורך הדרך, היו קשובים לגלגלי המחשבה ושיקפו את נקודת מבטם האובייקטיבית (והפחות חיובית לעתים) כשנדרש.

לקהילת השמש החדשה המשתפת והמפרגנת במדיה החברתית, ובייחוד הרוכשים החדשים אשר אהבו את הרעיון. אימצו להם את MySunBag. ובכך עודדו תהליך יצירה.

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו מחזיקים בקו מוצרים תחת שם המותג CreationB, עם נקודות שיווק ומכירה בערי חוף מסביב בעולם.

מובילים קהילה שאוהבת להגן על עורה מהשמש בלי לוותר על הנאה וסטייל, ועושה את המיטב בכדי לשמור על חוף וסביבה נקייה.

 

      

 

כדאי לעקוב אחרינו

המוצרים שלנו תמיד מלאי צבעים, ערכים, משקפים את הקיץ, ובייחוד פרקטיים ומשמחים.

כמו כן בקרוב יהיה לנו את בלוג השמש שלנו, בו נשתף תוכן לוהט ומעשיר.

שמנו לנו כמטרה לבנות ולהיות חלק מקהילה שחשוב לה לקדם מוצרים אשר הופכים את סביבת החוף לנעימה ומוצלת יותר, ומאפשרת לאדם הפרטי ליהנות מהגנה של צל על החוף עם בחירה חופשית לכל החיים בתשלום סמלי חד פעמי. כרגע MySunBag ממש בתחילת הדרך.עלינו לאוויר עם קמפיין גיוס המונים וכל תמיכה מקדמת את ביסוס הצלחתו של MySunBag להיות ראשון בסדרה וחלק ממשפחה

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

בסיס הפעילות שלנו באזור העיר תל אביב עם אפשרות לספק את שירותינו בכל העולם.

אפשר ליצור עמנו קשר במייל:  [email protected]

באתר: www.creationb.com

פייסבוק: www.facebook.com/Mysunbag

אינסטגרם: www.instagram.com/mysunbag

קישור לקמפיין: igg.me/at/MySunBagforshore

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.