בתמונה מימין לשמאל: ארז לוגשי, אנטולי טוקלוב, אלעד עמרן, דימה פלדרוביץ, לירון שלו, , אנדרי קסטלמכר, עומר בן שך, ערן אלפט וקטיה רוטנברג
28 יוני 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את ABILISENSE

ABILISENSE היא פלטפורמת בטיחות אשר מאפשרת לאנשים "מנותקים" מצלילים לקבל התראות בזמן אמת ולהיות מודעים לאירועים המתרחשים בסביבתם, באמצעות החיישן שפיתחנו ועוד מגוון מוצרי IoT המשמשים כאמצעי קבלת ההתראה.

מי אנחנו

ABILISENSE היא פלטפורמת בטיחות אשר מאפשרת לאנשים "מנותקים" מצלילים לקבל התראות בזמן אמת ולהיות מודעים לאירועים המתרחשים בסביבתם, באמצעות החיישן שפיתחנו ועוד מגוון מוצרי IoT  המשמשים כאמצעי קבלת ההתראה.

מי הם מנותקי הצליל? כשהתחלנו את הסטארטאפ חשבנו שרק מי שיש לו בעיית שמיעה יהיה קהל היעד של המוצרים שלנו, אבל אז הבנו למעשה שגם כאשר אנחנו שמים האוזניות ורוכבים על האופנים אז אנחנו לא פחות מנותקים מהסביבה.

 

 

בנוסף למוצרים שאנחנו מפתחים שיכולים לשמש את הקהל הרחב, השקנו מספר אפליקציות:

1. ABILISENSE CLIENT– אפליקציית הבטא שלנו, מאפשרת למשתמשים לזהות בשלב זה צלילים שהמשתמש הקליט מראש, או קבלת התראות ממקום שמונגש באמצאות החיישן שלנו.

2. SOS CLIENT– אפליקציית חירום, המאפשרת שליחת SMS למוקדי חירום, עם מיקום GPS, הגיע כצורך אמיתי מקהל החרשים וכבדי השמיעה.

3. ABILISENSE RECORDER- אפליקציית הקלטות שמאפשרת למשתמש להקליט את הצלילים השונים שנשמעים בביתו, למשל: פעמון הדלת, צלצול הטלפון, טיימר של התנור. האפליקציה תסייע למשתמש החרש וכבד השמיעה לזהות את הצליל ולפעול בהתאם.

 

 

מה אנחנו מחדשים

אנחנו לוקחים את מוצרי ההתראה הישנים אשר היו מתאימים למקרה ספציפי ויוצרים מכשיר אשר יכול לזהות מספר רב של מקרים, בצורה זאת אנחנו מאפשרים חיסכון כלכלי עבור המשתמשים וגם אפקטיביות  גדולה בסוגי הזיהוי וקבלת החיוויים.

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

למצוא את המשקיע הנכון,  לפעמים אנחנו מרגישים שאנחנו מסרבים ליותר מידי משקיעים...

מצד אחד כסטארטאפ אנחנו צריכים חמצן להמשיך, לגדול ולבסס את עצמנו כחברה מובילה בשוק. מצד שני, החשיבות למצוא את האנשים הנכונים להתקדם בדרך חשובה לא פחות.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

כי הרעיון שלנו פרקטי ומציל חיים. בסטארטאפים אנחנו נמצאים בקטגוריה של must have, משום שאנו נותנים מענה למצבים, לעיתים מורכבים, בהם נתקלים אנשים שלהם בעיות שמיעה. למשל כשמשתמש כזה הולך לישון ולא יכול לשמוע אם התינוק שלו בוכה באמצע הלילה, או אם גלאי העשן מצפצף - מישהו צריך להיות שם בשביל להתריע ולאפשר לאדם לחיות ללא דאגות.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

צוות חזק!

ארז לוגשי – מנכ"ל ומייסד, אחראי על הפיתוח העסקי

אלעד עמרן – מהנדס מוצר ומייסד שותף, אחראי על פיתוח החיישן

דימה פלדרוביץ – אלגורתמאי ראשי ומייסד שותף, אחראי על האלגוריתמים

אנטולי טוקלוב – מנהל טכנולוגיות ומייסד שותף, אחראי על הפיתוח הטכנולוגי

קטיה רוטנברג – מנהלת מוצר, אחראית על הצד העיצובי והפונקציונלי של כל מוצרי החברה

עינת בן-דב - מנהלת מחקר, איסוף נתונים וניהול המדיה החברתית

 

 

רצינו לומר תודה

האמת שקיבלנו כל כך הרבה אהבה מתחילת הדרך, אז מבחינתנו זאת השאלה שחיכינו לה...

תודה לשוקי ברבש (המנטור), A3i, בית איזי שפירא, WIX ,SOSA ,IDC, הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית,  ,The Nest הבית ליזמים צעירים, AIF alumni, גוגל קאמפוס, פרזנטנס, הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס, קרן רודרמן, נגישות ישראל, ארגון בקול ועמותת כיוונים.

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו נחזק את החברה כשחקן מעניין בשוק הבטיחות בעולם, באמצעות כיסוי רחב של החיישן שלנו במקומות ציבוריים ובבתים.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

בקרוב נוציא אלגוריתם שישנה את התפיסה שמקובלת היום בשוק הבטיחות.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

 אי-מייל: [email protected]

 אתר: www.abilisense.com       

 פייסבוק: AbiliSense

 טלפון: 054-2324640

 משרדי החברה ממוקמים בתל אביב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.