9 אוגוסט 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Spoteer

Spoteer היא רשת פרסום חוצות דיגיטלי למפרסמים בכל הגדלים שהקמנו כדי לגשר על הפער שבין שיווק אונליין לבין קמפיינים חוצות. אנחנו שואפים להעניק למפרסמי החוצות את כלי הטירגוט, הדיווח והבילינג להם הם רגילים מעולם הפרסום האינטרנטי.

מי אנחנו

Spoteer היא רשת פרסום חוצות דיגיטלי למפרסמים בכל הגדלים שהקמנו כדי לגשר על הפער שבין שיווק אונליין לבין קמפיינים חוצות. אנחנו שואפים להעניק למפרסמי החוצות את כלי הטירגוט, הדיווח והבילינג להם הם רגילים מעולם הפרסום האינטרנטי.

אנחנו צוות של ארבעה ישראלים, עם המון ניסיון בטכנולוגיה, פיתוח, שיווק דיגיטלי, וניהול תהליכי ייצור גדולים בעולם התקשורת.

 

 

מה אנחנו מחדשים

נחשפנו לשיטות העבודה בשוק פרסום החוצות הדיגיטלי כשביקשנו לקנות מדיה עבור לקוח של חברת השיווק הדיגיטלי שלנו. מצאנו חוסרים מהותיים בעולם פרסום החוצות, ופערים בהשוואה לכלים העומדים לרשות מפרסמים באינטרנט. במצב הדברים הנוכחי, חברות בעלות נדל״ן חוצות דיגיטלי משקיעות משאבים רבים ב-Customer acquisition, הקמה וניהול קמפיינים, Billing ועוד. יתרה מכך, בשל עלויות התפעול הגבוהות קשה לחברות אלו לשרת מספר רב של לקוחות קטנים ולהצדיק הקמת מסעות פרסום מותאמים בתקציבים נמוכים.

 

מסכי החוצות הדיגיטליים הם הקצפת של עולם הפרסום, אך, כאמור, הם אינם נגישים למי שאין לו תקציב מדיה שמן. מכאן שכולם מפסידים: בעלי המסכים מחמיצים נתח שוק ענק, ומהמפרסמים הקטנים נמנעת פניה לקהלי היעד שלהם עם קמפיינים ממוקדים ואפקטיביים. 

 

לכן הקמנו את Spoteer– אנחנו רוצים לחבר בין הביקוש להיצע ולגשר על הפער בין שיווק אונליין לבין עולם פרסום החוצות. Spoteer מגישה למפרסמים את כלי הטרגוט, הדיווח והבילינג להם הם רגילים מעולם הפרסום האינטרנטי, ולבעלי המסכים היא מאפשרת התרחבות משמעותית לקהלי יעד חדשים.

האתגר הכי גדול שלנו הוא

שוק פרסום החוצות הוא שוק ארכאי ואיטי שמצריך אורך רוח והרבה סבלנות. בנוסף, הקמת רשת פרסום חושפת אותך לפרדיגמה הקלאסית של ביצה ותרנגולת – מפרסמים מעוניינים להשתמש ברשת פרסום שיש בה היצע של נדל״ן פרסומי, בזמן שבעלי נדל״ן חוצות דיגיטלי מעוניינים להצטרף לרשת פרסום עם רקורד מוכח והרבה מפרסמים. אנחנו שואפים לשמור על איזון בפוקוס שלנו בין מאמצי השיווק וחשיפת הפלטפורמה למפרסמים, לבין מאמצי הפיתוח העסקי לטובת חיבור בעלי נדל״ן נוספים לרשת שלנו.

 

אנחנו נותנים ערך אמיתי למפרסמים כבר היום, כפתרון הראשון בישראל שמאפשר גישה לממשק שירות עצמי להרצת קמפיינים חוצות דיגיטליים, באופן המוכר לכולנו משימוש בפלטפורמות כמו Google Adwords או Facebook. היעדר דרישות הסף להתחייבות לתקופת פרסום או תקציב מינימאליים, לצד אפשרות לחשיפה ארצית על מסכים של מגוון ספקי נדל״ן חוצות, הופכים את הפרסום ב-Spoteer לאטרקטיבי ואפקטיבי.

 

לבעלי הנדל״ן הפרסומי הדיגיטלי יש את כל הסיבות שבעולם להצטרף אלינו. רמת הסיכון שלהם שואפת לאפס מאחר ובמקביל לפעילות שלנו הם ממשיכים למכור פרסום כרגיל. לצד זאת הם נהנים ממאמצי השיווק שלנו ומחשיפתם לשוק מפרסמים חדש, עבורו בכלל לא היו רלוונטיים עד היום – מפרסמים מקומיים ועסקים קטנים ובינוניים.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

כי אנחנו הצוות המושלם למשימהאביב קלסקין קומיסר, ה-CTO שלנו, מגיע עם ידע רב בפיתוח מאחד מסטארטאפי האינטרנט הישראליים הגדולים בעולם, בו הוביל וניהול את תחום הטכנולוגיה. יש לו ניסיון רב במערכות RTB - real time bidding, ובבניית DSPs - demand side platforms.

עבור רועי שיבק, מנכ״ל החברה ומנטור בחממת the Nest, הקמת מיזם בתחום פרסום החוצות הדיגיטלי הייתה צעד כמעט טבעי. עם הניסיון שרכש בשיווק דיגיטלי כמוביל ה-Professional Services של Taboola, כבעלים של סוכנות הדיגיטל בה הוא שותף, ובהובלת פרוייקטי פיתוח וייצור פתרונות תקשורת ב-Cisco, הוא מרגיש ממש בבית ב-Spoteer.

 

הקמנו את Spoteer בול בזמןראשית, אנחנו מאמינים שכל בעל נדל״ן חוצות שמעוניין להשביח את הנכס שלו ולהפיק ממנו תשואה גדולה יותר, ישדרג למסך חוצות דיגיטלי. מעבר מסוג זה יאפשר לו ״לחשוף״ בקלות את הנדל״ן שלו לביקושי השוק ולמקסם הכנסות באופן כמעט מידי. לראיה, בשנים האחרונות יותר ויותר תקציבי פרסום זורמים למדיית החוצות הדיגיטלית, ופחות למדיית החוצות הסטטית. שנית, החיבור בין העולם הפיסי לעולם הדיגיטלי הוא בלתי נמנע. החיבור הזה קורה ויקרה עוד ועוד, גם בעולם הפרסום. אני מעריך שבשלוש השנים הקרובות נראה טירגוט מבוסס remarketing גם במדיית החוצות הדיגיטלית. אגב, נושא ה-remarketing, לדעתנו, יהפוך את פרסום החוצות הדיגיטלי לאפקטיבי בהרבה, ויגרום לעלייה במחירים. אנחנו מתכוונים לקחת חלק פעיל בכל השינויים הללו, ולתת למפרסמים את כלי הטירגוט המתקדמים ביום, ולבעלי נדל״ן חוצות דיגיטלי את הפלטפורמה למקסום הכנסות.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

פוקוס. כרגע הפוקוס שלנו הוא גיוס בעלי נדל״ן חוצות דיגיטלי נוספים בישראל, ושיווק הפלטפורמה למפרסמים. במקביל אנחנו מתחזקים ערוץ מחקר בכל הקשור ל-offline attribution, רייטינג, ומה שאנחנו קוראים לו out of home remarketing.

 

 

רצינו לומר תודה

לפרטנרים רבים שמפרגנים ומוכנים להשקיע אנרגיות ומשאבים בהתחברות אלינו, ואף עזרה בפתיחת דלתות לטובת שיתופי פעולה, מתוך אמונה בחזון ובצוות שלנו.

 

 

בעוד שנה מהיום

במהלך 2017 אנחנו שואפים להתרחב לשוק העולמי, ולהציע בפלטפורמה פתרונות רייטינג ורימרקטינג משלנו.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

עולם פרסום החוצות הדיגיטלי עומד לעבור מהפכה מעניינת מאוד בתקופה הקרובה. אנחנו עומדים לקחת חלק פעיל במהפכה הזו ומזמינים את כל מי שמעוניין להצטרף ולפרסם איתנו.

 

 

ככה שומרים איתנו על קשר:

אתם מוזמנים לקפוץ לקפה במשרד שלנו בחולון, או לחלופין:

לעקוב אחרינו בפייסבוק

להיכנס לאתר שלנו

לחייג אלינו ב-+972-3-9155800

או לשלוח מייל ל[email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.