22 דצמבר 2016 | ג'ון ראמפטון
מתנה לחג: 25 הגאדג'טים המובילים לכבוד השנה החדשה

עונת השופינג של 2016 נמצאת בשיאה. זה אומר שאנשים רוצים לדעת איזה מוצר טכנולוגי כדאי לתת הפעם. קיבצנו רשימה של הרעיונות הטובים ביותר למתנה לאוהבי הטכנולוגיה בחייכם. היא כוללת רחפנים, מצלמות, טלפונים חכמים, מחשוב לביש ועוד מוצרים שנחתו על המדפים ב-2016 ומשנים את כללי המשחק.

רשימת הגאדג'טים בכתבה זו תשביע לא רק רצונם של אוהבי הטכנולוגיה, אלא כל מי שאתם מחפשים מתנה עבורם לקראת השנה החדשה.

עונת השופינג של 2016 נמצאת בשיאה. זה אומר שאנשים רוצים לדעת איזה מוצר טכנולוגי כדאי לתת הפעם. קיבצנו רשימה של הרעיונות הטובים ביותר למתנה לאוהבי הטכנולוגיה בחייכם. היא כוללת רחפנים, מצלמות, טלפונים חכמים, מחשוב לביש ועוד מוצרים שנחתו על המדפים ב-2016 ושינו את כללי המשחק.

 

1. אוזניות אלחוטיות QuietComfort QC35 של Bose

 

 

Bose הם המובילים בתחום האוזניות המבטלות רעשים. באוזניות האלו יש תפנית חדשה - הן אלחוטיות. המחיר שלהן אומנם יקר (349$) אבל הן האופציה הכי טובה בקטגוריה הזו, והן גם נראות מצוין.

 

2. מצלמת GoPro Hero5 Black

 

 

גו-פרו שיפרה את המשפחה המדהימה של מצלמות הפעולה שלהן עם המודל החדש והשחור – Hero5. הרפתקנים יכולים ליהנות מאיטום טוב יותר למים (עד עשרה מטרים) ללא צורך באביזר נוסף. במחיר של 399$ היא גם איבדה כמה כפתורים לטובת מסך מגע 2 אינץ' חדש.

 

3. פעמון הדלת HDSkyBell

 

 

ב-199$ פעמון הדלת החכם הזה שולח וידאו חי לסמארטפון שלכם כך שתוכלו לראות, לשמוע ולדבר למי שנמצא מעבר לדלת שלכם. עם SkyBell תוכלו לדעת מתי חבילה הגיעה, להשגיח על הבית שלכם כשאתם לא נמצאים, ולראות אורחים לא רצויים שמחכים במדרגות הבית שלכם. זהו הפעמון דלת-וידאו הטוב ביותר נכון לעכשיו וזו מתנה נפלאה להורים, לבעלי הבתים ולקשישים ברשימה שלכם.

 

4. Apple Watch Series 2

 

 

אפל העלתה את הרף עם סדרה 2 והוסיפה GPS מובנה וטכנולוגית עמידות במים עד ל-50 מטרים. השעון, שמחירו ההתחלתי הוא 369$ כולל חיישן קצב לב, מעקב אחר פעילות ואת התצוגה היפה ביותר שהייתה קיימת עד כה בשעונים החכמים.

 

5. Samsung Gear VR

 

 

הרשימה של 2016 לא יכולה להיות שלמה בלי משקפי מציאות מדומה. המשקפיים של סמסונג מאפשרים לטלפון של סמסונג לשמש כמשקפי מציאות מדומה, ולכם ליהנות ב-99$ בלבד מהעולם העשיר של המציאות המדומה בלי המחיר של משקפיים ייעודיים.

 

6. MacBook Pro עם Touch ID ומשטח מגע

 

 

הגרסה המאוחרת של ה-MacBook Pro כוללת משטח מגע דינאמי שמשנה מצבים כדי להעניק לכם את קיצורי הדרך שאתם צריכים באותו זמן. כמו כן הוא דק יותר, קל יותר, ועוצמתי יותר מתמיד. כל התכונות האלו מתווספות למחשב נייד שמציע חיי סוללה ארוכים, תצוגה יפיפייה, ומקלדת ומשטח מגע יעילים וטובים. מחירו מתחיל מ-1,799$.

 

7. רחפן DJI Phantom 4

 

 

למרות תגית המחיר הגבוהה (1,199$), ה-DJI Phantom4 יגרום לכל הרפתקן או חובב צילום ברשימה שלכם לחייך. הוא יכול לצלם וידאו באיכות של 4K ואפילו ללכוד וידאו בהילוך איטי בפורמט Full HD. יש לו חיי סוללה מצוינים שמאפשרים לכם להטיס את הרחפן למשך 28 דקות.

 

8. Logitech Harmony Elite

 

 

יש מעט דברים בבית שאי אפשר לחבר לשלט ה-Wi-Fi הזה. בנוסף לשליטה בטלוויזיה ובקונסולות המשחק שלכם, השלט יכול לשלוט במוצרי בית חכם נוספים ולהפוך את השלט לגולת הכותרת של הבית החכם. השלט נמכר במחיר של 285$.

 

9. Pixel ו-Pixel XL של גוגל

 

 

הסמארטפונים החדשים האלו הם מתנות מצוינות לאוהבי אנדרואיד. הטלפונים האלו שונים בכך שהם באמת מיוצרים ע"י גוגל. דבר זה מאפשר חוויה מעמיקה יותר עם חשבון הגוגל שלכם וה-Google Assistant. בנוסף אתם תיהנו ממצלמה מדהימה, תצוגה יפיפייה וחיי בטרייה יציבים. מחיר הטלפון הוא כ-650$.

 

10. Panasonic Lumix ZS100

 

 

הלומיקס ZS100 היא אופציה מושלמת לצלם שרוצה יותר מהמצלמה שיש לו בטלפון, אבל פחות מ-DSLR. היא מצלמת תמונות נהדרות וגם מציעה צילום וידאו באיכות 4K. מחיר המצלמה הוא סביב 699$.

 

11. iPhone 7 ו-iPone7 Plus של אפל.

 

 

זו החדשה האחרונה והטובה ביותר מקופרטינו אשר בקליפורניה, שם יושב המטה העולמי של חברת אפל. הגרסה האחרונה כוללת כוח עיבוד חזק יותר, מצלמה פנומנלית, ורמקולים סטריאו עבור הדיבורית. המכשיר גם עמיד במים שזו חדשה מצוינת להורים שרוצים לתת את ה-iPhone לילדיהם. מחירו ההתחלתי הוא 649$.

 

12. Google Home

 

 

הרעיון של הבית החכם הפך למציאות. Google Home הוא הגרסה המעודכנת ביותר בקטגורית העוזרים הקוליים. יש דגש רב על עיצובו אך גדולתו הוא שהוא נשען על הניסיון הרב שיש לגוגל בתחום הבינה המלאכותית. אתם יכולים לבקש מ-Google Home שינגן לכם מוזיקה, יפעיל טיימר, יחשב המרת כמויות בזמן שאתם מבשלים והוא ישלוט במוצרי בית חכם אחרים שברשותכם, והכל באמצעות פקודות קול. Google Home זמין ב-129$.

 

13. Sonos Play:5

 

 

אופציה נהדרת לאוהבי האודיו ברשימה שלכם. מדובר ברמקולים יפים מאוד שאפשר לתפעל מהסמארטפון שלכם באמצעות ה-Wi-Fi. הוא מספק קול באיכות גבוהה ביחס לגודלו, ומספק ביצועי בס חזקים. יש לו אפליקציית iOSו-אנדרואיד, והוא אף מתחבר לחשבונות המוזיקה של פנדורה, Spotify ואמאזון. מחירו הוא 469$.

 

14. Surface Book with Performance Base של מיקרוסופט

 

 

המסך היפיפה שניתן להסרה מאפשר ל-Surface book לנהוג גם כלפטופ וגם כטאבלט.
הוא אומנם מבין המוצרים היקרים יותר ברשימה (2399$), אך למעשה אתם קונים לפטופ וטאבלט במחיר אחד.

 

15.Surface Studio של מיקרוסופט

 

 

החדשנות ורב הגוניות במחשב השולחני Surface Studio עוררה הדים כאשר הוכרזה השנה. מסך מגע 28 אינץ' מדהים, ציר מיוחד ויכולת השענות הופכים אותו לנוח לעבודה לא משנה אם אתם יושבים או עומדים. מערכת ההפעלה שמותקנת עליו היא ווינדוס 10 והוא הפילו הצליח לעורר את סקרנותם של משתמשי אפל. מחירו ההתחלתי הוא 2,999$.

 

16. Bose SoundSport Wireless

 

 

האופציה הטובה ביותר לספורטאים ברשימה שלכם. אוזניות אלו זמינות ב-149$, ומשלבות איכות שמע מצוינת, עמידות ונוחות בזכות החיבור האלחוטי לבלוטות'.

 

17. Biolite SolarPanel 5+

 

 

כולנו צריכים יותר חשמל לגאדג'טים שלנו. ה-Biolite SolarPanel 5+ משתמש בפאנלים סולאריים כדי להטעין בטריות עם השמש. המוצר הזה זמין ב-75.95$ והוא אופציה מצוינת לפעילות מחוץ לבית כמו קמפינג או כגיבוי אם נגמרת לך הבטריה.

 

18. Fitbit Charge 2

 

 

כלי מעקב אחרי כושר גופני היו להיט בשנה החולפת ו-FitBit הובילה את הדרך. בנוסף לספירת הצעדים ל-Fitbit Charge 2 מוניטור דופק, רצועות מתחלפות והוא יכול להתחבר ל-GPS של הטלפון שלכם. מחירו מתחיל מ-149.95$.

 

19. Acer Chromebook 14.

 

 

אם אתם רוצים לפטופ קל משקל במחיר נוח, שווה להסתכל על ה-Chromebook 14. אומנם אין לו את כוחות הסוס של לפטופים אחרים, אבל הוא אופציה מצוינת לגלישה ברשת, טיפול במיילים, ומשימות מחשב קלות אחרות, ומחירו הוא 349$.

 

20. Roku Streaming Stick

 

 

המתאם USB הזה זמין ב-50$, מתחבר לטלוויזיה שלכם ומאפשר לכם לחבר את הטלוויזיה לשירותי סטרימר. אתם יכולים להתחבר כמעט לכל שירות קיים – נטפליקס, אמאזון, הולו ויוטיוב. זוהי דרך מצוינת לחסוך בחשבון הכבלים (או הלווין) וליהנות מתוכניות הטלוויזיה שאתם אוהבים.

 

21. UE Roll 2

 

 

רוצים לשמוע מוזיקה כשאתם בבריכה, בפיקניק או בים? ה-UE Roll 2 שמחירו 99$ הוא הרמקול המתאים. הוא חמוד, נשמע מצוין ויכול ללכת אתכם לכל מקום.

22. iPad Mini 4 של אפל

 

 

אם אתם מחפש טאבלט זול אבל רב עוצמה, זה הטאבלט המתאים בשבילכם שמחירו מתחיל מ-399$. השדרוג מגיע עם כמה פיצ'רים חדשים: מצלמה טובה יותר, מעבד מהיר יותר ותצוגה יפה. אומנם יש לו מסך קטן אבל הוא עדיין מתאים לשימוש באפליקציות בעלות מסך מפוצל.

 

23. שואב האבק הרובוטי - Neato D3 Connected

 

 

ה-Wi-Fi מאפשר לרובוט לנקות את הרצפה שלכם מבלי שתצטרכו להרים אצבע. Neato D3 סורק ולומד את החדר באופן אוטומטי. הוא מושלם לניקיון יומיומי אבל הוא לא יכול לעמוד באותן עוצמות של שואב אבק חזק. מחירו הוא 400$.

 

24. Sony PlayStation 4 Slim

 

 

החל מ-299$ הגרסה הזו של סוני פלייסטשיין מגיעה בעיצוב דק בהרבה מקודמתה. יש בו עדיין את כל התכונות שהפכו אותו לכה פופולארי: הזרמת וידאו, נגן Blu-ray, ומשחקים בלעדיים כמו Uncharted 4.

 

25. Sprocket - מדפסת התמונות הניידת של HP

 

 

ה-Sprocket היא מדפסת תמונות ניידת אולטימטיבית שמאפשרת לכם להדפיס תמונות מהנייד שלכם. היא עובדת דרך בלוטות' עם iPhone ואנדרואיד בעזרת אפליקציה חינמית. זוהי מתנה נהדרת לבני נוער, סטודנטים וחבר'ה צעירים. היא נמכרת ב-130$.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.