7 מרץ 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את GearEye

המוצר שפיתחנו פותר למעשה את בעיית "איפה הדברים שלי", בעיה שכל אחד מכיר וסובל ממנה. אנחנו זיהינו את טכנולוגית ה-RFID בשלב מוקדם, והחלטנו ליישם אותה במכשיר הטלפון החכם של כל אחד ואחד מאתנו באמצעות אפליקציה ידידותית ומשדר ייעודי.

מי אנחנו

אנחנו חברת Tag & Find. פיתחנו את GearEye - מוצר IoT חדשני וסופר שימושי אשר נוצר במטרה לסייע לנו לארגן ולשמור על הציוד שלנו. הרעיון צץ במוחה של יוליה לפני כ-3 שנים. יוליה, כמו רוב האנשים, בזבזה יותר מדי זמן בחיפוש אחר חפציה, ולאחר שהגיעה לשדה התעופה וגילתה שהדרכון שלה נשאר בבית, היא החליטה לעשות מעשה ולפתור את הבעיה המוכרת הזו עבור כולנו.

 

 

הצוות שלנו מורכב מאנשי טכנולוגיה, ניהול ושיווק. ליוליה (CEO) תואר ראשון במדעי המחשב מהטכניון והיא בעלת למעלה מ- 15 שנות ניסיון כמהנדסת תוכנה ומנהלת פיתוח בפרויקטים מורכבים של חומרה ותוכנה. מיכאל הוא יזם מצליח בעל רקע עשיר בשוק ההון והוא מנהל הפיתוח העסקי שלנו. מקסים מסיים בימים אלו את לימודי ה-Ph.D בהנדסת אלקטרוניקה באוניברסיטת בן-גוריון, הוא מדען מבריק ומהנדס בחסד אשר פיתח את האנטנה הייחודית של GearEye. לזלמן, ה-CTO שלנו, תואר MSc בהנדסת חשמל והוא מרצה במספר קורסים בתחום RF ומנהל קבוצות בתחום האלקטרומגנטיקה, ולסרגי (S/W Architect) תואר במדעי המחשב מהטכניון, והוא בעל מומחיות במגוון רחב של תחומים דוג': iOS, Android ועוד.

 

מה אנחנו מחדשים

המוצר שפיתחנו פותר למעשה את בעיית "איפה הדברים שלי", בעיה שכל אחד מכיר וסובל ממנה. אנחנו זיהינו את טכנולוגית ה-RFID בשלב מוקדם, והחלטנו ליישם אותה במכשיר הטלפון החכם של כל אחד ואחד מאתנו באמצעות אפליקציה ידידותית ומשדר ייעודי.

המערכת של GearEye היא הרבה יותר מרשת ביטחון, שכן היא מאפשרת לכל אדם לארגן את חפציו במסגרת רשימות ייעודיות שניתן לבחור בקלות. בשלב ראשון GearEye תשמש בעלי ציוד רב במגזר הפרטי, העסקי והמוסדי.

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא:

אתגר טכנולוגי, אבל למזלנו הרב – יש לנו לא מעט אנשי טכנולוגיה חרוצים בצוות. בימים אלה אנו עובדים על הגדלת טווח קליטת האות של המכשיר כך שיוכל לזהות חפצים גם ממרחק רב, וכמו כן הכוונת המשתמש אל החפץ באמצעות Augmented Reality.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי:

יש לנו את הצוות המוכשר ביותר למשימה, ומעבר לזה – הצורך למוצר מהסוג הזה הוא צורך שמשותף לכל בני האדם.

 

 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי:

עבודה קשה, אמון המשקיעים והלקוחות הרבים אשר רכשו מעל ל-3,300 מוצרים עד כה.

 

רצינו לומר תודה ל:

למשקיעים שלנו, למדען הראשי שהעניק לנו מימון ראשוני, ולאלפי הלקוחות שרכשו את המוצר שלנו בקיקסטארטר.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו:

נהיה אחת החברות המובילות בתחום עם היקף מכירות משמעותי בכל העולם.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי:

אנחנו חוסכים לכם זמן, ואתם יודעים מה אומרים על זמן...

בימים אלה אנחנו מגייסים השקעה דרך ExitValley, ומזמינים אתכם להיות שותפים שלנו.

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

בדף הפייסבוק שלנו

באתר האינטרנט: http://www.geareye.co/

ובדף קמפיין הגיוס שלנו ב- ExitValley

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.