2 מאי 2017 | מערכת StartIsrael
הסטארטאפים המובילים בישראל

מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב StarTau מארח את ה-TAU Innovation Conference, אירוע הסטארטאפים הגדול ביותר במזרח התיכון. בכנס יוצגו חברות הסטארטאפ המובילות המדגימות את הפוטנציאל של הנוף הטכנולוגי המתפתח בישראל:

מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב StarTau מארח את ה-TAU Innovation Conference, אירוע הסטארטאפים הגדול ביותר במזרח התיכון. בכנס יוצגו חברות הסטארטאפ המובילות המדגימות את הפוטנציאל של הנוף הטכנולוגי המתפתח בישראל.

 

RideOn: סגנון חיים מהפכני לפעילות ספורטיבית מחוץ לבית

תומר כהן, סמנכ"ל מוצר ופיתוח עסקי מספר על החברה:


הרחבת המציאות הרבודה בשכבה נוספת דרך משקפי הסקי

 

RideOn מובילה מהפכה בפעילויות מחוץ לבית באמצעות טכנולוגיית טיסה צבאית. תכנית הפעולה שלהם היא הכנסת שכבות מידע חדש למציאות הרבודה. המוצר משתמש במשקפי סקי ומאפשר ללקוחות ליהנות מדרך חדשה לניווט במדרונות ההר. הם מאפשרים לאנשים לייצר אינטראקציה עם חברים ואפילו לשחק במשחקים אינטראקטיביים. לא רק שמדובר במוצר כיפי, החברה פותרת אתגרים טכנולוגיים משמעותיים על ידי יצירת שכבת מציאות רבודה מתוך הבנה של אוריינטציית הראש האנושית. RideOn סיימה סבב גיוס באמצעות אנג'ל ומתכננת להשיק מוצרים חדשים בסבבי הגיוס הבאים.

 

 

Arbes Robotics: ממטוסים למכוניות אוטונומיות

קובי מרנקו, מנכ"ל Arbes Robotics מסביר:

 

הפיכת הרכבים לאוטונומיים באופן מלא

 

כשאנחנו חושבים על רדאר מטוסים, הדבר הראשון שעולה לנו הוא מסך ירוק המחפש אחר מטוסים בשמיים. Arbes Robotics רוצים להשתמש באותה טכנולוגיה כדי לבצע מהפכה בתעשיית הרכבים האוטונומיים. בניגוד לרדארים של היום, שמשתמשים בבקרת שיוט כדי לשמור על המרחק מרכבים אחרים, Arbes Robotics מציעה דרך חדשה לשימוש ברזולוציה גבוהה במיוחד המאפשרת להם לייצר תמונות של הסביבה בזמן אמת. תמונות זמן-אמת כאלו מאפשרות לרכבים לתפקד בכל מזג אויר, בכל זמן עם טווח מדויק מאוד של מהירות ומרחק מהאובייקט. הפתרון יאפשר לרכבים לקחת את ההחלטות הטובות ביותר בכביש.

 

 

Oxitone: זיהוי בעיות רפואיות לפני הופעת הסימפטומים.

לאון אייזן, מנכ"ל Oxitone מסביר:

 

טלפון חכם המונע בעיות בריאה

 

 

מעקב אחר ריווי החמצן בדם הוא אחד הדרכים החשובות ביותר לניטור מטופל הסובל ממחלות ריאה. בעוד שהפתרונות הקיימים משתמשים בבדיקת אצבע מגושמת, הצמיד של Oxitone מאפשר ניטור אחר ריווי החמצן בדם מרחוק. שעון זה מאפשר פתרון מקצה לקצה שמאפשר אוטומטיזציה בטיפול מתמשך בבעיות בריאות, בלב ובמחלות הקשורות בשינה הקשורות למערכות שמירת חיים. Oxitone מאמינים כי הפתרון שלהם ייצר מהפכה בטיפול של חולים כרוניים, ובפתירת בעיות עוד לפני הופעת הסימפטומים של המחלה.

 

 

Colu: טיפוח עסקים קטנים עם מטבע דיגיטלי מקומי.

מאיה גרוזמן, מנהלת השיווק של Colu מסבירה:

 

החלפת כספים במטבע המקומי בקלות

 

Colu פתחה ארנק דיגיטלי המבוסס על המטבע התומך ברוכשים המקומיים. על ידי יצירת מטבע דיגיטלי, Colu עצבה דרך קלה ופשוטה לשמור על כסף בכל שכונה שהיא. הייחודיות של Coluהיא בכך שהיא מעניקה את האפשרות להחליף כסף דיגיטלי ישירות אחד עם השני. בכך, על ידי ניצול טכנולוגית הבלוקצ'יין, Colu יצרה מהפכה בדרך שבה אנחנו חושבים על הכסף ועל יכולתו לעודד צמיחה כלכלית בת קיימא ושוויונית ולתמוך בעסקיים מקומיים.Aleph ו-Spark Capital כבר השקיעו ב-Colu בתקווה שיכולו לשנות את הדרך בה אנשים יוצרים, מחליפים וחושבים על כסף.

 

 

MUV Interactive: דרך טובה יותר לתקשר עם מחשבים

איריס טולדנו, מנהלת השיוק של MUV Interactive מסבירה:

 

עתיד התקשורת בין האדם למחשב

 

התקשורת בין המחשב לאדם תמיד הקסימה את רמי פרהם, מייסד MUV Interactive. הוא דמיין כיצד להרחיב את מערכת היחסים הזו ולחקור את התקשורת עם המחשבים. MUV Interactive ייצרה את Bird המשלבת מספר רכיבים אינטראקטיביים בפתרון אחד: נגיעה, נגיעה מרחוק, מחוות ידיים ופקודות קול פוטנציאליות. הפתרון מאפשר שימוש על ידי קבוצות של עד חמישה אנשים באופן סימולטני. עם Bird המשתמשים יכולים לייצר סביבה אינטראקטיבית עם כל דבר שנמצא סביבם. ב-MUV Interactive מקווים כי Bird תהיה הצעד הבא אל עבר העתיד בדרך שבה אנשים מתקשרים עם ובעזרת מכונות.

 

 

LawGeex: בקרת חוזים באופן אוטומטי

נורי בכור, מנכ"ל LawGeex מסביר:

 

המייסדים: נורי בכור ואילן אדמון

 

אחרי שהתייאשו מחוסר היעילות ועבודת הכפיים בכל הנוגע לבקרת החוזים במגזר המשפטי, עורך הדין נורי בכור החליט להקים את LawGeex. הוא ושותפו לייסוד החברה אילן אדמון ייצרו מערכת בקרת חוזים יומיומית אוטומטית בדרך המהירה, הקלה והאפקטיבית ביותר. ב-LawGeex משתמשים בטכנולוגיה חזקה ומשופרת של AI שפותחה על ידי עורכי דין אמריקאים מובילים, מהנדסים ומומחי AI עולמיים. הטכנולוגיה מספקת דיוק ויעילות בעבודת אישור חוזים יומיומית. המשימה של Lawgeex היא לייצר אוטומטיזציה במחלקות המשפטיות האחרות בכל העולם.

 

 

Logz.io: הפיכת לוגים לתובנות עסקיות

אסף יגאל, מנהל המוצר ב-Logz.io מסביר:

 

ניתוח תובנות על ידי עיבוד מידע

 

המייסדים השותפים של Logz.io תומר לוי ואסף יגאל יצרו פלטפורמה שחוסכת בזמן עבור מחלקות IT המנתחות כמות גדולה של מידע המופק מלוגים של מכונה. מאחר ומכונות יכולות לייצר עד טרה בייט לוגים בכל יום, עבודת האיסוף והניתוח, שמאפשרים להבין איזה מידע הוא חשוב, יכולה להיות קשה. Logz.io מציעה פלטפורמת AI חזקה שלא רק אוספת לוגים אלא גם משתמשת בלמידת המכונה כדי להצביע איזה מידע הוא חשוב לסביבת IT. Logz.io אוספת, מאנדקסת ומנתחת לוגים על ידי שימוש בקוד פתוח ELK Stack שנוספו לה תכונות חזקות במטרה לייצר מוצר סופי שניתן להרחבה וכן זמין ומאובטח. השימוש התאגידי בפתרון ענן SaaS גודל במהירות ומגייס לתוכו מותגים גדולים כמו Dyn, Oracle, Sisco, ServiceNow ואחרים כלקוחות. גם בקוד הפתוח ELK Stack משתמשים חברות כמו פייסבוק, לינקדאין, נטפליקס ואחרים.

 

 

ContinUse Biometrics: חיישן ללא מגע לניטור אלפי ביו-פרמטרים.

אשר פולני, מנכ"ל ContinUse Biometrics מסביר:

חיישן איתור ברמת הננו

 

אחרי עשר שנים של מחקרים בקדמת הטכנולוגיה של סנסורים טכנולוגיים, ContinUse Biometrics פיתחה פלטפורמת bio-sensing שעובדת ברמת הננו. על ידי שימוש בשיטה ייחודית המבוססת על פטנט, היא לוכדת ומנתחת ויברציות הקשורות לתנועת מולקולות ואיבריים פנימיים. מבלי שום מגע עם המשתמש, היא מודדת קצב לב ונשימה (הכוללת האזנה ללב ולמערכת הנשימה), לחץ דם, רמות גלוקוז ואלכוהול, פעילות השריר ועוד. הצוות של ContinUse Biometrics מאמין כי ניתן להשתמש בטכנולוגיה שלהם בסביבות שונות כמו בבית וברכב ובאמצעות מספר מכשירים אלקטרונים כמו הטלוויזיה, הטאבלט או הטלפון הנייד. הצוות של ContinUse מאמין כי זו תהיה הדרך בה הצרכנים יוכלו לאבחן ולנטר כל דבר בכל מקום. משקיעים כמו Johnson Controls ב-Lenovo (לשעבר Tyco International) ו-Olive Tree Ventures כבר שמו את מבטחם בטכנולוגיה הזו.

 

Startau הינו מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב. המרכז פועל משנת 2009 ובמהלך השנים השתתפו באירועים והפעילויות השונות מעל 20,000 יזמים, מנטורים, משקיעים ואנשי היי-טק, הן מהארץ והן מהעולם. בעוד פחות משבועיים מתקיים כנס Tau innovation - פסטיבל היזמות הבינלאומי הגדול בישראל, אשר מושך אליו מעל 7,000 אנשים מהארץ והעולם!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.