9 דצמבר 2013 | Creatives
"האתגר: לענות על צורך שאנשים לא ידעו שהוא קיים"

אבישי שרון, מנכ"ל TrenDemon, מספר על תהליך הקריאטיביות של סטארט-אפ

אבישי שרון‎ הוא מנכ"ל TrenDemon, סטארט-אפ מבטיח המפתח פלטפורמה להפצת תוכן מפה לאוזן לקהלי יעד מפולחים. לעולם היזמות הוא נכנס בגיל 16 כשבנה אתרים ואחרי הצבא נכנס לעולם האפליקציות. לפני 3 שנים הקים את TrenDemon.

 

"האתגר הוא לנסות לענות על צורך שרוב האנשים לא ידעו שהוא קיים או לייצר חוויה שרוב האנשים בכלל לא חשבו שתעניין אותם", מספר שרון.
 

לקריאת הראיון המלא - אתר Creatives.co.il

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.