אבישי שרון, מנכ"ל TrenDemon, מספר על תהליך הקריאטיביות של סטארט-אפ
אבישי שרון הוא מנכ"ל TrenDemon, סטארט-אפ מבטיח המפתח פלטפורמה להפצת תוכן מפה לאוזן לקהלי יעד מפולחים. לעולם היזמות הוא נכנס בגיל 16 כשבנה אתרים ואחרי הצבא נכנס לעולם האפליקציות. לפני 3 שנים הקים את TrenDemon.
"האתגר הוא לנסות לענות על צורך שרוב האנשים לא ידעו שהוא קיים או לייצר חוויה שרוב האנשים בכלל לא חשבו שתעניין אותם", מספר שרון.
כל מה שחם בתחום הקריאייטיב בישראל ובעולם
מאמרים נוספים