29 אוגוסט 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Simplay

חברת Simplay מספקת מענה לחסם מרכזי שאיתו מתמודדים גיימרים רבים - העלות הגבוהה של החומרה הנדרשת. כדי לעשות זאת, פיתחה החברה שירות ענן שהופך כל מחשב לקונסולת גיימינג חזקה. כל משתמש מקבל מחשב גיימינג משלו בענן שיכול להריץ כל משחק מכל פלטפורמה דיגיטלית (כמו Steam או battle.net) בגרפיקה מקסימלית, ולהזרים אותם בצורה חלקה וב-latency נמוך לכל מחשב מקומי.

מי אנחנו

חברת Simplay מספקת מענה לחסם מרכזי שאיתו מתמודדים גיימרים רבים - העלות הגבוהה של החומרה הנדרשת. כדי לעשות זאת, פיתחה החברה שירות ענן שהופך כל מחשב לקונסולת גיימינג חזקה. כל משתמש מקבל מחשב גיימינג משלו בענן שיכול להריץ כל משחק מכל פלטפורמה דיגיטלית (כמו Steam או battle.net) בגרפיקה מקסימלית, ולהזרים אותם בצורה חלקה וב-latency נמוך לכל מחשב מקומי. בצורה זו, במקום שגיימרים יאלצו להשקיע סכום כסף רב מידי כמה שנים בשדרוג החומרה, הם יוכלו פשוט לרכוש מנוי חודשי משתלם.

 

המוצר של Simplay פותר בעיה משמעותית לקהל שרגיל לשלם והרבה. הוצאות גלובליות על חומרת גיימינג למחשבים כבר הגיעו ב-2016 לכ-30 מיליארד דולר וצפויות להמשיך לצמוח כ-6% בשנה. הפלטפורמה הושקה בחודש שעבר במרכז אירופה וכרגע משרתת כ-150 לקוחות משלמים.

 

 

 

 

מייסדי החברה הם שני גיימרים עם ניסיון עשיר במוצר וטכנולוגיה – גיל טוב-לי ורומן נוזה. בחודש שעבר סיימה החברה את תוכנית האקסלרטור של 8200 EISP, וכעת בנוסף לשני היזמים היא מונה ארבעה מפתחים. בימים אלה החברה מגייסת סבב גיוס Pre-seed ומחפשת משקיעים נוספים שיצטרפו לסיבוב.

           

מה אנחנו מחדשים

בשונה מפתרונות Cloud Gaming שנוסו בעבר כמו OnLive או Gaikai, הפתרון של Simplay תומך בכל משחק ובכל פלטפורמת הורדת משחקים דיגיטלית. המשתמשים יכולים להתקין על הפלטפורמה כל משחק שהם קנו בעבר, והם נהנים מחופש מוחלט בקניית משחק חדש. חדשנות זו גורמת לפתרון של Simplay להיתפס על ידי גיימרים כחלופה אמיתית לקניית מחשב גיימינג פיזי.

בנוסף לכך, תשתית הענן של Simplay כוללת שלל פיתוחים חדשניים שמבטיחים איכות stream מעולה ב-latency ו-bandwidth נמוכים מאוד – מה שמאפשר לכל משתמש בעל חיבור אינטרנט סביר של 15Mbps ומעלה ליהנות מחוויית גיימינג מדהימה, שמרגישה בדיוק כמו להריץ משחקים מקומית.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

האתגר הגדול ביותר שלנו כחברת B2C הוא אתגר ההפצה -  כיצד נוכל להגיע לכמות גדולה של לקוחות ומהר. בחודשים האחרונים התחלנו לעבוד על הסכמי הפצה עם מפתחות משחקים ו-Publishers כגון Bohemia Interactive ו-2K Games כדי לתת מענה לאתגר זה.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו מאמינים שאנחנו מציעים את המוצר הנכון בזמן הנכון, אנו נמצאים בנקודת הזמן בה תשתיות האינטרנט בעולם סוף כל סוף מאפשרות לספק ללקוחות חוויית גיימינג על מחשבי ענן שמרגישה מקומית. הצוות מוכשר בטירוף, מוכוון מטרה ומאוד תשוקתי לתחום הגיימינג.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

פוקוס, פוקוס ופוקוס. ככל שאנחנו מתקדמים נפתחות בפנינו הזדמנויות חדשות לשיתופי פעולה, אבל אנחנו חייבים לשמור על פוקוס חד ולהתמקד בלקוחות שלנו ובחוויית השימוש שלהם.

 

רצינו לומר תודה ל...

תכנית האקסלרטור של 8200 EISP ולשארין פישר. כמו כן לגדי מזור וליתר המנטורים המדהימים שליוו אותנו בתוכנית וממשיכים ללוות אותנו ולייעץ לנו בכל שלב בדרך.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

לאחר סבב גיוס Seed, משרתים מעל 20,000 לקוחות במרכז אירופה וארה״ב ומעסיקים צוות מקומי חזק ורעב.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

כל אחד אוהב משחקים, ואנחנו הופכים את העולם הזה לנגיש הרבה יותר. זהו העתיד של עולם הגיימינג.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

ניתן ליצור קשר במייל [email protected] או בצ׳אט באתר.

משרדינו ממוקמים בפארק המדע נס ציונה.

תגובות

1. Thrashold | 29 אוגוסט 2017

GAAS

Gaming As A Service
מגניב לגמרי


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.