27 אוגוסט 2017 | מת'יו טורן
עובדים מהבית? הנה 5 שיטות להפוך את יום העבודה למתגמל יותר

לפני כמה שנים היה לי רעיון איך לגרום לימים שלי להיות יותר מרעננים ומעניינים, גם כשהדבר שעליו עבדתי היה פחות מרגש. כשתחושת הדוחק חוזרת על עצמה יותר מדי וכדי למנוע את השחיקה השתמשו בחמש הדרכים שלי כדי להפוך כל יום עבודה למתגמל יותר.

את עיקר המסע היזמי שלי העברתי מהבית. ההטבות שמגיעות עם האפשרות הזו הן רבות, אבל יש גם לא מעט צדדים רעים. למעשה, כיזמים, לא משנה אם אתם עובדים מהבית או במשרד אתם עלולים לאבד את ההתלהבות שלכם מפעם לפעם. לא כל היבט של חיינו מביא בהכרח לסיפוק מידי. בכל מקרה, לפני כמה שנים היה לי רעיון איך לגרום לימים שלי להיות יותר מרעננים ומעניינים, גם כשהדבר שעליו עבדתי היה פחות מרגש. כשתחושת הדוחק חוזרת על עצמה יותר מדי וכדי למנוע את השחיקה השתמשו בחמש הדרכים שלי כדי להפוך כל יום עבודה למתגמל יותר.

 

1. החליפו את סביבת העבודה שלכם

לשבת מול אותו שולחן יום אחרי יום יכול לגרום לכם לגישה שלילית, במיוחד אם אתם עובדים מהבית שלכם היכן שמסיחי הדעת משתוללים סביבכם. הוסיפו מעט ריגוש ליום העבודה שלכם ופשוט החליפו את סביבת העבודה. אני אוהב לשכב בחוץ ליד הבריכה עם המחשב הנייד שלי, אבל גם יציאה למרפסת יכולה לעשות את העבודה. לכו לבית הקפה המקומי שמעולם לא ביקרתם בו (הקפאין יכול גם להמריץ אתכם כמו שצריך) או לכו לעבוד באחד הימים במרחב עבודה שיתופית. הספרייה, המסעדה האהובה עלכם, אפילו יציאה לפארק ביום נעים יכולים להוות סביבות עבודה אפשריות. חשבו איזה מקום יכול לרענן לכם את היום.

 

2. עשו למישהו אחר את היום

מהם אחד הדברים הכי מגמלים שאתם יכולים לעשות כיזמים? לעזור למישהו אחר. למזלכם, יש מספר דרכים לעשות זאת. אתם מכירים מישהו שמתכנן להשיק את חברת הסטארט-אפ הראשונה שלו? אתה יכול להציע לו להיות המנטור שלו. אתם יכולים להמליץ על ספרים טובים או לייצר תוכנית פודקאסט על הצלחה עבור יזמים שנאבקים על דרכם. אתם יכולים לייצר היכרות בעלת ערך לחבר שצריך עוד קשרים או להפנות לקוח לחברה של חבר אחר. אתם תגרמו למישהו אחר לחייך וגם לעצמכם.

 

3. חפשו את ההשראה שלכם אצל אחרים

אם אין לכם המלצה טובות לספר או לפודקאסט, זה הזמן למצוא אחת. יש אוקיינוס של מידע שניתן לאסוף מכל המדיות הקיימות: מאמרים על יעילות, סרטונים על הטרנדים האחרונים, אוטוביוגרפיות על מציאת ההצלחה ועוד. כשאני צריך את התמריץ הנוסף הזה אני אוהב לרפרף ברשימת הפודקאסטים ב-iTunes. זה לא משנה אם אתם מוצאים את ההשראה שלכם בהרצאת TED של ביל גייטס או בפוסט בבלוג של יזם מקומי אהוב, התוצאה הסופית זהה: אתם תרגישו מועצמים, מלאי מוטיבציה ומשכילים יותר.

 

4. נסו ללמוד דבר אחד חדש בכל יום

יזמים לעולם לא מפסיקים ללמוד. למעשה, הם לומדים משהו חדש בכל יום, אבל רק מעטים שמים לב לזה. אתם יכולים להפוך את היום שלכם להרבה יותר מתגמל אם פשוט תמנו את כל הדברים החדשים שלמדתם מתחילת היום ועד סופו. לדוגמה, אם מצאתם אפליקציה פרודוקטיבית חדשה שמסייעת לכם לעבוד בצורה יותר מאורגנת אז מצאתם משהו ששיפר את המסע היזמי שלכם. כנס היזמים שהשתתפתם בו בטח סייע לכם לשפר את יכולות הנטוורקינג שלכם. אפילו יום עבודה רע יכול להפוך לטוב יותר כשאתם לומדים משהו חדש מחוויה שלילית. שקפו לעצמכם את מה שלמדתם על בסיס יומי, לא רק בסוף המסע, ותגלו איך כל יום עבודה הופך להיות למתגמל הרבה יותר.

 

5. טפלו בעצמכם

אם אתם לא יכולים לייצר אווירת עבודה נורמלית או לעשות למישהו אחר את היום, עשו את היום שלכם על ידי כך שתעניקו לעצמכם משהו מיוחד. פנקו את עצמכם עם קפוצ'ינו טוב או כוס תה שאתם אוהבים בתחילת היום. באופן אישי, מצאתי כי ארוחת צוהריים טעימה ובריאה עוזרת לי להתגבר על נקודת השפל באמצע היום, לא משנה אם זו ארוחה ביתית או משלוח מבחוץ. אם לאחרונה אתם עובדים קשה במיוחד אתם יכולים לפנק את עצמכם עם הארגונית המהודרת שתמיד רציתם או עם איזה פריט אומנות שתוכלו לתלות מעל השולחן. אל תגזימו, אסור שקניית דברים תהיה הדבר היחיד שמעודד אתכם, אבל מתנה קטנה יכולה לגרום לעוד יום עבודה משעמם להפוך להרבה יותר מתגמל.

 

 זה בסדר להודות שההתלהבות גוועת מפעם לפעם, אבל זה חשוב שתמשיכו לעשות מאמצים כדי לשפר את העסק שלכם. זכרו ליהנות מכל יום עבודה בנפרד, כל אחד מהם מהווה חלק מהתמונה הגדולה.

איך אתם הופכים את יום העבודה שלכם למתגמל יותר?

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.