27 מרץ 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Sap-Tec

חשבתם פעם – למה הפקק לא נפתח למטה אלה רק למעלה? אז אנחנו הבאנו לעולם "פטנט בינלאומי" – את הפקק הראשון בעולם שנפתח כלפי מטה. הצלחנו תוך כדי עבודה וחשיבה להביא לעולם פטנט שברגע שלוחצים עליו עם המגב, עם רגל או עם כלי עזר אחר הפקק יורד כלפי מטה וכך בעצם נפתח לטובת גריפת מים. לאחר מכן בלחיצה נוספת המוצר נסגר וכך יוצר אטימה מלאה בין מערכת הביוב לחלל הבית.

מי אנחנו

אנחנו צוות מנצח שבנוי ממספר יזמים ביניהם רואה חשבון, עו"ד ומהנדס מכונות שהחליטו שהמקצועות שהם למדו לא מספקים אותם מספיק ולכן הם בחרו בדרך היזמות. שותפים בעלי כוח רצון להצלחה ולמידה והרבה אמונה במי שמעלינו!

 

הכול התחיל לפני שנתיים ומשהו כשראיתי את המנקה אצלי נאבקת עם הפקק של פתח הביוב. כל פעם היא הייתה צריכה לקחת מברג וגם אז בקושי הצליחה לשחרר את הפקק. הסיבה שבגללה קניתי כזה מכסה "מעצבן" היה כדי לשמור על הבית מריחות לא נעימים ומקקים שמחכים בביוב, אבל ממש לא ידעתי מה לעשות כדי שמצד אחד המנקה לא תתאמץ כל פעם ומצד שני לא יהיו לי מקקים בבית, ואז עלתה לי ההברקה שאפשר גם וגם. למה לא ליצור פקק שיוכל להסגר ולהיפתח בלחיצה?

 

 

משם התחלנו להתניע את המהלך, בהתחלה צירפתי חבר מתחום היזמות, איתו הלכנו למהנדס (שלאחר מכן הצטרף אלינו לצוות) ואז התחלנו להדפיס מספר מוצרים בהדפסת תלת ממד ולקח לנו זמן עד שהגענו להבנה המדויקת של הממדים והחומרים שיתאימו בצורה מושלמת לפתרון. היום יש לנו מוצר מעולה גם לאנשים עם מוגבלות, כל מה שצריך לעשות בשביל להחליף בין מצב פתוח לסגור זה ללחוץ על הפקק! גילינו שהמוצר שלנו לא רק עוזר לאנשים שמתעסקים עם פתחי הניקוז, אלא מהווה גם חוסם ריח, שזה צורך בסיסי שמחויב על פי התקן בארץ ובעולם. בנוסף למוצר פשוט כמו רוב הפקקים האחרים אנחנו גם מייצרים את המוצר שלנו עם ניקל וצבעים, הכול לפי דרישות שקיבלנו מהשוק. 

היום אנחנו כבר חברה ישראלית בת שנתיים ואנחנו ב"ה רואים הרבה התעניינות מהרבה מאוד גורמים בארץ ובעולם.

 

מה אנחנו מחדשים

חשבתם פעם – למה הפקק לא נפתח למטה אלה רק למעלה?

אז אנחנו הבאנו לעולם "פטנט בינלאומי" – את הפקק הראשון בעולם שנפתח כלפי מטה. את הפקק יצרנו כיום לנקודת הביוב במקלחות הבית ומקלחונים וכמובן שהשמיים הם הגבול. עד היום בכדי לנקות את הבית במהלך השטיפה היינו צריכים להחזיק במברג, סרגל או כל דבר שיעזור לנו לפתוח את פקק הביוב בכדי שנוכל לגרוף את המים לביוב. הפחד הזה שיצא משהו משם, הריח הלא נעים שיוצא משם בין כשפותחים את המכסה או בין שיש רשת על המכסה ועוד דברים לא סימפטיים גרמו לנו לא להתיידד עם הנקודה הזו בבית.

 

 

הצלחנו תוך כדי עבודה וחשיבה להביא לעולם פטנט שברגע שלוחצים עליו עם המגב, עם רגל או עם כלי עזר אחר הפקק יורד כלפי מטה וכך בעצם נפתח לטובת גריפת מים. לאחר מכן בלחיצה נוספת המוצר נסגר וכך יוצר אטימה מלאה בין מערכת הביוב לחלל הבית.

ללא ספק אין גבול למערך העיצובי - ניתן לייצר את המוצר שלנו בגוונים רבים כגון צבעי מניפה "PANTON" שונים, ניקל, מנדלות ועוד. בתחתית המוצר ישנם "רגליים" שייצרנו במטרה לאגור את השערות שמגיעות לביוב. בנוסף, במהלך הדרך מצאנו כי המוצר תואם גם לבעלי מוגבלויות שלא יכולים להתכופף או לפתוח כיום את המכסה הקיים וקיבלנו מהם הרבה פידבקים חיוביים.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

האתגר הכי גדול שלנו היה להבין איך לייצר פקק נלחץ שיענה בצורה מושלמת על הצורך של גריפת המים בלי שמים יישארו למעלה כשגורפים אותם מצד אחד ושלא תהיה חדירה מלמטה למעלה כשמוצר סגור מצד שני. כל זה בשימוש בחומרים שמתאימים למים ולחומרי ניקוי. גם כתיבת הפטנט הייתה אתגר לא פשוט עם עלויות לא קטנות אבל גם את זה פרצנו. כמובן שמחכים לעוד כמה עליות שבפסגתם ישנו אוויר צלול שנותן עוד כוח לפסגה הבאה.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

הבאנו לעולם בעז"ה משהו שלא קיים. אין ספק שנצליח! תחושת ההצלחה כבר אצלנו ואנו ממשיכים אותה יום יום! כוח הרצון, השאיפה להצלחה, האמונה בריבונו של עולם לא ניתנת לוויתור – וזה המתכון להצלחה הטוב ביותר. כאשר אתה מביא משהו שאתה מאמין בו אתה תראה בו הצלחה במוקדם או במאוחר. פעם שמעתי משפט יפה שעם קצת שינויים ועיצוב אני שם אותו היום כנקודה מנחה להמשך המוטיבציה שלנו - "בעולם מסתתרים אנשים מיוחדים שאוהבים את המיוחדות שלך – רק תמצא אותם" (רביד)

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

להאמין בריבונו של עולם שעזר ועוזר לנו להגיע ולהניע את עצמנו יום יום!

"בן אדם – עלה למעלה עלה – כי כוח עז לך..."

 

רצינו לומר תודה ל...

לבורא עולם.

ולמנטור הטוב מכולם אבי מורי – אבי בן שושן  וכמובן לכל הלקוחות שפרגנו ונתנו לנו כוח להמשיך.

והאמת, ששמעתי פעם מחברי לעולם הסטארט-אפ, לידור רווח, שהוא קרא בספר אחד ש"כשאתה מחייך לעולם – העולם מחייך אליך" וזה בדיוק הנקודה, כשאתה עוזר לאחרים הם עוזרים לך גם אם אתה לא מבקש עזרה. אז לולא כל אלה שנתנו טיפ, אמירה בונה, ריג'קט וגם אלו שלא האמינו ולא חשבו שנצליח... לא היינו כאן היום!

תודה!

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

מייצרים ומשווקים מוצר סטנדרט בין-לאומי לכל מקלחת בעולם! וכמובן עוד מוצרים נוספים.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אין ספק שהזמן יעשה את שלו והמוצר שלנו יפגוש אתכם בדרככם. את הדרך, הניסיון, הלמידה וההתמודדות שלנו לא חווים כל יום. אנחנו מאמינים בעזרה לכל מי שרק רוצה תוך כדי לימוד פורה והדדי.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

בעמוד הפייסבוק

באתר האינטרנט: www.sap-tec.com

ובטלפון – 054-9087555

משרדי החברה באלקנה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.