Exit Valley
5 יוני 2018 | יובל פרידמן
סטארט אפ בשבוע: הכירו את Syrinjector

מערכת חיסון חכמה המשלבת יכולת הזרקה בטוחה ומדויקת יחד עם מערכות IOT מתקדמות לניטור, ניהול נתונים, ומעקב אחר מצבן הבריאותי של חיות המשק.

 מי אנחנו

סירינג'קטור פיתחה מערכת חיסון חכמה אשר מחוללת מהפכה בעולם הווטרינרי והחוואות הדיגיטלית. מערכת Syrinjector משלבת יכולת הזרקה בטוחה ומדויקת יחד עם מערכות IOT מתקדמות לניטור, ניהול נתונים, ומעקב אחר מצבן הבריאותי של חיות המשק.

החברה הוקמה ע"י נחום כהן, ואודי נחמד. נחום הוא בעל וותק מקצועי של למעלה מ-35 שנים בפיתוח בתחומי הרפואה, בטחון, חצאי מוליכים ווטרינריה, ומתוכם ניסיון של יותר מ- 10 שנים בפיתוח ציוד הזרקה לתחום הווטרינרי תוך היכרות עם נושא החיסונים. אודי נחמד הוא בעל ניסיון רב בתחום ייצור המזרקים האוטומטיים לחיסון בע"ח.




מה אנחנו מחדשים

שוק החיסונים הוטרינריים העולמי מתמודד עם אתגרים רבים ובהם הצורך ההולך וגובר בחיסונים לשם שמירה הדוקה על בריאותן של חיות המשק והציבור, לצד הצורך ביצירת תהליך חכם ומתקדם יותר לרווחת החיות , שיאפשר תהליך מהיר, מדויק ובטיחותי.

כיום, תהליכי החיסון לחיות משק מבוצעים בפועל על ידי מזרקים מכאניים ובאופן ידני ומסורבל, כאשר כל הניירת הכרוכה בתהליך עוברת בצורה ידנית- ללא כל אפשרות לבצע בקרה דיגיטלית ומעקב, בדיוק כפי שביצעו חוואים לפני 100 שנים ויותר. בעיה נוספת מתעוררת כאשר הגורם האנושי נכנס לתמונה, דבר העשוי להשאיר פתח לטעויות כמו: חוסר עקביות, אי דיוקים, דקירות לא איכותיות הגורמות לסבל וחרדה בעדר ויעילות שנפגעת בהתאם לרמת המיומנות של המחסן. ככל שהיקף החיסונים גדל, כך גדל הסיכוי לטעויות אנוש.

התהליך הקיים פוגע למעשה באיכות וביעילות החיסון, אינו מאפשר סטריליות ומוביל לתוצאות שאינן אופטימאליות בשטח, תוך יצירת פסולת רבה, זיהום אפשרי ועלויות גבוהות.
פתרונות החיסון הקיימים כיום בשוק הווטרינרי והליך החיסון ההמוני לוקים בשלל חסרונות מהותיים ובהם אי יכולת לנהל ולעקוב אחר חיסונים שבוצעו וכן חוסר יכולת לאסוף ולנתח את המידע הרלוונטי בשוק זה באמצעות יישומי ביג דאטה ומעקב מקוון.

על כן, פיתחנו פתרון שיענה על הצורך העצום הקיים בשוק לקראת מימוש המעבר לחוואות דיגיטלית יעילה ומתקדמת גם בתחום הווטרינריה. פתרון דיגיטלי מלא המבוסס על אקדח הזרקה ממוחשב - מזרק חיסונים חדשני ידני הפועל באופן אוטומטי, מקושר לרשת כמכשיר IoT ומאפשר ניטור ובקרה על הליך החיסון של המשק. אנו מציעים לראשונה פתרון בטיחותי וחכם לוטרינרים ולדור הבא של החוואים.

 


האתגר הכי גדול שלנו הוא
...

Scaling – כיום, לאחר עבודת מחקר ופיתוח, הגענו למוצר חדשני אשר מספק תוצאות מעולות. כעת אנו ניצבים בפני תחילת תהליך המסחור, חתימה על הסכמים עם שותפים אסטרטגיים (שהחלו להגיע) ומאמינים שבקרוב מאוד תראו אותנו בכל חווה, רפת ולול.


אנחנו מאמינים שנצליח כי
...

אנו מביאים פתרון אמיתי וחדשני לאתגר עצום בעולם החיסון הוטרינרי והחוואות הדיגיטלית. המצב כיום בשוק החיסונים הווטרינריים לוקה בשלל חסרונות מהותיים והעיקרי בהם הינו אי היכולת לנהל מעקב מסודר אחר תהליכי חיסון שבוצעו. הפיתוח שלנו ניצב בחזית עולם החדשנות, זאת באמצעות שילובם של מערכת הזרקה דיגיטלית חכמה ויכולות IoT במוצר אשר צפוי להפוך את עולם הבריאות של משק החי ליעיל יותר ובטוח יותר לנו ולחיות המשק. המוצר שעתיד לחדור לשוק באמצע 2019 יאפשר בפעם הראשונה יכולות דיגיטליות הכוללות: ניהול מידע, אוטומציה מלאה ורמת דיוק גבוהה.  




אבל אי אפשר להצליח בלי…

צוות, התמדה ונחישות. לנסות כיוונים שונים, עם ניסוי/טעייה עד שמגיעים לנוסחה המנצחת, ועם אמונה שהחברה עושה משהו ייחודי וגדול.


רצינו לומר תודה ל...

למשקיעים שלנו, שמלווים אותנו לאורך הדרך בצמתים המשמעותיים, לשותפים המקצועיים אשר סייעו לנו בעשייה מבורכת ומושקעת, לצוות העובדים של החברה, אשר מאמינים בתכלית העשייה שלנו והיכולת שלנו ליצור דבר גדול.


בעוד שנה מהיום אנחנו

ממשיכים בדהירה קדימה, הודות למודל עסקי המבוסס על שיתופי פעולה עם תאגידים אשר מפיצים מערכות וציוד וטרינרי. נגדיל באופן משמעותי את מספרם של לקוחותינו בעיקר מתחום תאגידי הגידול (אינטגרציות) אשר צפויים לשפר במידה ניכרת את רווחת חיות המשק ואת היכולת לשמור על בריאותן. נתחיל לדבר עם חברות התרופות, עבורן המוצר יספק יכולת מעקב - מידע ייחודי וסטטיסטיקות חיוניות אודות אופן השימוש במוצריהן. נפתח אפיקי הכנסה נוספים כגון: מאגר וניתוח נתונים מקיף עבור גופי פיקוח ממשלתיים, מכירת הפלטפורמה ורישיון תוכנה, מכירת אביזרים נלווים מתכלים מודול ניקוי\חיטוי, רישיון תוכנה ללקוח שאינו בעל מזרק, כגון רשויות, וכן מכירת שירות לאחר תום תקופת האחריות.


כדאי לעקוב אחרינו כי...

כפי שהטכנולוגיה שינתה עולמות תוכן רבים כמו: תחבורה, מימון, תיירות, ועוד, כעת הגיעה שעתה לפגוש את עולם החוואות המתחדש. ברור היום יותר מתמיד כי אנו מביאים מהפיכה אמתית שתאפשר לראשונה לנהל את בריאותן של חיות המשק בצורה מקצועית, יעילה וחכמה.

כמו כן, בימים אלו אנו בעיצומו של גיוס באמצעות הפלטפורמה של ExitValley אנו מאפשרים לכל מי שמאמין במה שאנו עושים, להצטרף להצלחה שלנו ולהיות בעל מניות בסכום השקעה נמוך יחסית.


ככה שומרים אתנו על קשר…

בדף קמפיין הגיוס שלנו באתר ExitValley:

https://www.exitvalley.com/Syrinjector

ובאתר שלנו:

http://syrinjector.com/

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.