1zoom
18 יולי 2018 | מערכת StartIsrael
התכונה שהניעה את דווין ג'ונסון להצלחה

דה רוק שמע משפט ששינה הכל. מה הוא היה?

מכירים את דווין ג'ונסון?

ואולי את "דה רוק"?

עכשיו כנראה שכולכם הבנתם על מי אני מדבר - אחד מהשחקנים המוכרים ביותר בשנים האחרונות. נראה שהוא בכל מקום, והתחושה אכן נכונה: מדובר בשחקן הרווחי ביותר בהוליווד, עם רווחים של 124 מיליון דולר בשנת 2017, וזה רק מהסרטים עצמם. תוסיפו לזה קמפיינים, מרצ'נדייז, הופעות אורח וקיבלתם סכומים שיוכלו לממן לא מעט מיזמים ואפילו מדינות.

לא מספיק? נתוני המדיה החברתית שלו כוללים 13 מיליון עוקבים בטוויטר, 53 מיליון בפייסבוק ו-108 מיליון באינסטגרם. נחשו מה? זה הרבה השפעה. וכסף.

אבל מה מניע את דווין ביום יום? מה גורם לו להצליח? התשובה הזו יכולה להפתיע את חלקכם, אבל נראה שהוא יודע על מה הוא מדבר. בציוץ שעלה אתמול, מספר דווין על עיקרון פשוט "זה נחמד להיות חשוב, אבל זה חשוב להיות נחמד". מדובר בציטוט שהוא שמע בגיל 15, והחליט לחיות לפיו. "החלטתי שאם אי פעם אהיה אדם חשוב, אני רוצה להצמד לעקרון ולהיות אדיב ונחמד. אני לא יודע אם אני חשוב כרגע, אבל אני כן יכול להגיד שלהיות אדיב ונחמד זה חד משמעית אחד הדברים הקלים שניתן לעשות". הוא לא שכח לעשות זאת בציוץ אחר, בהתייחס לידיעה שייחסה לו את הנתון של השחקן הרווחי יותר ב-2017, בו הוא הודה לעולם ולאנשים בתוכו, ולא שכח את העובדה שהוא התחיל מ-7 דולר לשעה.

הוא אולי לא נראה כמו אדם שיכול ללמד הרבה, אבל גם ממשפט אחד שהוא שמע לפני 30 שנה, ניתן ללמוד הרבה מאוד. מי ייתן וגם אנחנו נהיה יותר אדיבים ויותר נחמדים - כי זה באמת דבר פשוט שיכול לשנות הרבה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.