26 אוגוסט 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Eco-Bill

Eco-Bill פיתחה אפליקציה חדשנית המאפשרת מעקב, ניהול ושליטה של חשבונות הבית דרך הסמרטפון וכך לשפר את ההתנהלות הכלכלית היום-יומית של אזרחים ולהעניק להם רווחה ושקט נפשי. 

מי אנחנו

Eco-Bill פיתחה אפליקציה חדשנית המאפשרת מעקב, ניהול ושליטה של חשבונות הבית דרך הסמרטפון וכך לשפר את ההתנהלות הכלכלית היום-יומית של אזרחים ולהעניק להם רווחה ושקט נפשי. 

אין מי שלא מכיר את המציאות השגרה של ניהול חשבונות הבית – חשמל, מים, ארנונה, תקשורת וכו' – אשר נערמים בתוך אחת המגירות או מודבקים במגנט אל המקרר ומעלים אבק. יתרה מכך, רבים אפילו לא טורחים לפתוח את החשבון הנשלח בדואר או בדואר האלקטרוני. אלא שהבעיה היא שאי טיפול וחוסר מעקב גורם לא פעם לחיובים מיותרים שניתן למנוע – למשל, קנסות על אי תשלום במועד, קנסות על פיגורי תשלום, חיובים על שירותים שלא נצרכו כלל וחריגות בתשלום.  היישום מאפשר לרכז את כלל החשבונות במקום אחד ולקבל אותם ישירות בצורה דיגיטלית אל מכשיר הסמרטפון.

החברה הוקמה על ידי האחים רז וחן שפירא, בעלי ניסיון ניהולי רב בתחומי פיננסים וכספים (רז) ותכנות מערכות מורכבות (חן). החברה סיימה את תוכנית בוגרי יחידת 8200 ופועלת כיום באזור התעשייה הטכנולוגי "עתיר ידע" בכפר סבא.

 

מה אנחנו מחדשים?

לראשונה למעשה המשתמש יוכל לנהל את כל פעילות חשבונות הבית דרך הסמרטפון וליהנות ממגוון פיצ'רים הכוללים, בין היתר, ניתוח של החשבונות, אפשרות לצפות בדיווחים בזמן אמת על מצב התשלומים, קבלת  תזכורות והתרעות על תשלומים וכן דיווח על חריגות בתשלום ועוד. היא גם מאפשרת לבצע את התשלום של החשבונות ישירות  דרך היישום ללא צורך לפנות כל פעם לאתר אחר לצורך תשלומים שונים וליצור סביבה ירוקה יותר.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

כיום, לאחר השלמת פיתוח המערכת, האתגר הגדול של החברה הוא בגיוס לקוחות חדשים. קצב הצמיחה של לקוחות שהורידו את היישום הוא מהיר ועומד על 30% בשבוע.          

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי..

מדובר בצורך אמיתי ומתן מענה פשוט לבעיה שאין מי שאינו מתמודד איתה – ניהול מסודר ומעקב אחר החשבונות

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

נחישות, התמדה, מיקוד במטרה ואנשים שמאמינים בפתרון ובאנשים שעושים את Eco-Bill.

 

רצינו לומר תודה ל...

למשקיעים שלנו שנתנו בנו את האמון והולכים איתנו מתחילת הדרך, בתוכנית 8200 על הליווי והמקצועיות וכמובן לכל הלקוחות שכבר הורידו את Eco-Bill ונותנים הערות ומפרגנים.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

עם עשרות אלפי לקוחות שכבר הורידו את Eco-Bill והופכים את Eco-Bill למותג המוביל בתחום ניהול כלכלת הבית.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

יהיה מעניין. מבטיחים.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

 

אתר: https://www.eco-bill.com/

פייסבוק: https://www.facebook.com/ecobillapp/

מייל: [email protected]

משרדים: רחוב עתיר ידע 5, כפר סבא

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.