Photo by Sharon McCutcheon on Unsplash
6 נובמבר 2019 | מערכת StartIsrael
7 דרכים (ריאליות) לעשות כסף אונליין

מי מאיתנו לא רוצה לעשות כסף מהאינטרנט במינימום מאמץ. אבל איך עושים זאת בצורה ריאלית?

זה לא משנה אם אתם מחפשים "להביא את המכה" או למצוא ערוץ הכנסה שילווה אתכם לנצח, כולנו צריכים כסף בצורה כזו או אחרת. למרות התפיסה, יצירת רווח באינטרנט היא לא דבר קשה, אבל כן יש צורך במשמעת עצמית חזק (ואולי זהו החלק הקשה).

בסופו של יום, כשמדברים על דרכים ריאליות להרוויח כסף מהאינטרנט, ישנן 7 דרכים עיקריות. חלקן יניבו לכם רווחים מיידיים שיעזרו לכם עם ההוצאות החודשיות, וחלקן יכולות להפוך להכנסות שוות במיוחד בטווח הארוך. הדבר שהכי חשוב לי לציין לפני שניגש לנושא הוא שלא משנה כמה כסף תרוויחו ומה תעשו איתו – הזמן תמיד עובר אותו דבר. זה לא משנה כמה כבף יש לכם - אין לכם אפשרות לרכוש עוד זמן. זמן שווה יותר מכסף, כי אי אפשר לייצר או לשחזר אותו. למעשה, כשאין לכם זמן, יצירת רווחים אונליין נראית כמו משימה בלתי אפשרית, למרות שהתמונה בפועל שונה לחלוטין.

בסופו של יום, אתם צריכים להתמקד ולרצות לגדול בצורה חכמה, שתאפשר לכם להיזהר משטויות ובעיות. השאיפה אליה אתם צריכים להגיע היא הכנסה פסיבית. אמנם האקטיבית תעזור לכם לשרוד, אבל הפסיבית תעזור לכם לצמוח. היא לא תתגמל אתכם בהתחלה והיא יכולה להיות קשה לפני שהיא מגיעה, אבל היא זו שבסופו של יום תפנה לכם את הזמן. הנוסחא המנצחת היא לרדוף אחר הכנסה פסיבית תוך כדי הטיפול באקטיבית. ספוילר: הרבה אנשים עשו זאת על ידי הקמה של בלוג, גיוס טראפיק, בניית קהל ורשימות – אתם לא חייבים לעשות את זה, אבל אם אתם מחפשים את הטווח ארוך, שווה לכם לבדוק את הנושא. בואו ונתחיל:

מנפו את שוק האפליקציות

יש הרבה אפליקציות בשוק, והגיע הזמן שתתחילו לעשות מהן כסף. אמנם אין כרגע בארץ את כל האפליקציות (לדוגמא אובר וליפט) אבל עדיין ישנן אופציות שיכולות להניב לכם הכנסה די מהר. עולם האפליקציות כולל השכרה, פרסום, אספקת שירותים, קאש בק על מוצרים שאתם קונים כבר ככה, ביצוע משימות ועוד. הפעולות שלכם יכולות להיות שוות לא מעט כסף, ואת חלקן אפילו תוכלו לבצע בשעות הפנאי שלכם.

השתמשו באתרים קיימים

יש לא מעט אתרים שכבר הפכו לשם דבר ומכילים את הטראפיק שאתם צריכים בכדי לעשות כסף. אם יש לכם שירותים או מוצרים שאתם יכולים למכור – לכו על זה. אתרים כמו קרייגליסט, פייבר, אפוורק ועוד. אתם יכולים להקים חנויות אינטרנטיות, למכור תוצרים שלכם, עיצובים ועוד. יש המון דברים שאתם יכולים לשווק, והרבה לקוחות שישמחו לשלם על זה כסף.

מכרו את הדברים שלכם

לא, לא מדובר בהכרח על למכור את תכולת הבית שלכם, אבל 2019 כוללת המון פתרונות שיעזרו לכם למכור סחורה לכל העולם כאילו הייתם רשת עולמית באייטיז. יש לכם מערכות מוכנות וקלות לשימוש כמו שופיפיי, מג'נטה ועוד, ואתם יכולים לפרסם את החנות שלכם במגוון קמפיינים ממומנים ברשתות חברתיות פופולאריות כדי להתחיל לעשות כסף. עוד תחום פופולארי הוא תחום הדרופשיפינג שהופך אתכם למתווכים של מכירות, וכמובן שלא מדובר רק במוצרים פיזיים: מה דעתכם על למכור שיעורי קואוצ'ינג או פגישות יעוץ?

שווקו באפיליאציה

הנוסחא פשוטה: הרבה אנשים רוצים שתמכרו להם מוצרים, והם מוכנים לשלם עבור זה. השיטה הזו נוחה לכולם – המוכר משלם רק אם הוא סוגר עסקה, ועל פניו, הפוטנציאל שלכם כמעט בלתי מוגבל. יש לא מעט עסקים שמציעים לכם מגוון אפשרויות, וגם החברות הגדולות מציעות תוכניות אפיליאציה משלהן. זה לא קל, אבל אם אתם מצליחים להיכנס לקצב – יש לא מעט מקרים בהם אנשים הגיעו רחוק.

אל תשכחו שזה גם עובד הפוך: אם יש לכם מוצר, דברו עם כל מי שאתם יכולים והפכו אותם לשותפי מכירות שלכם – זה לא עולה לכם כלום אם אין תוצאות!

הקימו בלוג

כבר סיפרנו לכם על זה בתחילת המאמר, אבל אם אתם עדיין מתלבטים – בלוג מתפקד במשך שנים בתור מקור הכנסה אמין, יציב ומשתלם. כל מה שצריך זה רק למצוא את הנישה המתאימה לקהל הנכון ולעשות את הכל בדרך הנכונה, ובום – אתם בדרך להרוויח כסף גדול בצורה פסיבית. הרבה אנשים חושבים שזה מסובך, אבל ברגע שמבינים את הצעדים שצריך ומיישמים אותם כהוגן – מוצאים נישה, מוצאים שם ודומיין טובים ומשם הדרך למכירת קורסים, אימונים וספרים דיגיטליים היא רק ההתחלה – וזה רק חלק ממה שאתם יכולים לעשות.

אימייל מרקטינג

גם אם יש לנו וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, עדיין יש את המייל. מקצוענים בתחום יוצרים משפכי שיווק מדהימים שהם מגנטים ללידים, ויכולים ליצור רשימות ששוות להם אלפי ואף עשרות אלפי דולרים בחודש. יש הרבה דרכים ליצירת רשימת גולשים, כמו הטבות, שוברים, מוצרים, קורסים ועוד – תמצאו את מה שמתאים לכם ותתחילו להרוויח. גם כאן יש עקרון פשוט, צברו קהל, תחשבו מה טוב להם ותתייחסו אליהם בכבוד – הרווח כבר יגיע לבד.

וובינארים

תחום שהרבה אנשים עוד לא מכירים ולא מבינים כמה כסף יש בו. אתם צריכים קהל, ואתם צריכים לדעת על מה אתם מדברים. למרות שמומלץ שיהיה לכם אתר ונוכחות דיגיטלית, זה ממש לא חייב להיות הקייס. אתם צריכים לחשוב בסופו של דבר על מוצר למכירה, אבל גם להתחיל רק בשביל שתוכלו להניע את הגלגלים תופס – הרעיון כבר יבוא בהמשך.

לסיכום

בסופו של יום, אתם רוצים לעשות כסף, ורצוי כמה שיותר מהר. אבל בתמונה הגדולה, כדאי להזיע בכדי להרוויח יותר בעתיד – ואין לנו ספק שעוד שנה תודו לי על העצה, ואם הקשבתם למאמר – יהיה לכם גם זמן לעשות את זה. בהצלחה!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.