12 אפריל 2020 | מערכת StartIsrael
12.04 - השבוע בסטארטאפים

סטארטאפ AI שמסייע לרופאים בלחימה כנגד covid-19, אילו סטארטאפים מגייסים סכומי עתק גם בתקופה זו? והאם הסטארטאפ שלכם יכול להפוך את כבישי ישראל לחכמים יותר?

                 השבוע הפינה בחסות: "ניוזלטר StartIsrael"               
 
 
 
סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:
 
בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים.
כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו:[email protected]
 
 

סטארטאפ המפתח פלטפורמת DevOps CI/CD מגייס 100 מיליון דולר נוספים

CircleCI, המספקת פלטפורמת תוכנה של DevOps, סיימה סבב גיוס של 100 מיליון דולר. את הסבב הזה הובילו IVP ו-Sapphire Ventures. עד היום החברה גייסה 215 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי. החברה מתמקדת בפיתוח פלטפורמת DevOps CI/CD, ומטרתה להקל על מפתחים באמצעות תהליכים אוטומטיים שימנעו תקלות עתידיות בקוד. כיום היא מעבדת יותר מ-1.8 מיליון ג'ובים ביום, והיא מאפשרת למפתחים לעבוד ביעילות ובמהירות רבה יותר. החברה מציגה נתונים מבטיחים מאוד, כאשר יותר ארגונים מאמצים את מוצרי החברה, ומשתמשים בהם בכדי לייצב את היישומים והשירותים שלהן.

 

הבינה המלאכותית מסייעת לרופאים במידע על הקורונה

על פי נתוני PubMed, עד היום פורסמו יותר מ-2,500 מחקרים הקשורים לנגיף קורונה. כדי להקל על רופאים להתמודד עם כמות הידע האדירה הזו, הסטארטאפ הישראלי Kahun, העוסק בתום המדיטק, נרתם לסייע להם. בשבוע שעבר הושק כלי המעניק לרופאים גישה למידע העדכני ביותר על הקורונה, מייעל את החיפושים שלהם בנושא ועוזר להם לקבל החלטות טיפוליות. הדבר נעשה באמצעות בינה מלאכותית, כאשר המידע מתעדכן כל הזמן ומציג את הדרך שבה חושב רופא בעולם האמיתי. האתר על Covid-19 פתוח גם לקהל הרחב, ולא לרופאים בלבד, כך שכל מי שרוצה לקבל מידע על תסמיני המחלה, הסטטיסטיקות וכו' יכול להיכנס ולקבל מידע.

 

סטרטאפים של תחבורה חכמה? המענק הבא יכול להיות שלכם!

חברת נתיבי ישראל, יחד עם קהילת EcoMotion, מחפשים שלושה הסטארטאפים בתחום התחבורה החכמה, שיסייעו לנטר את תנועת המשאיות בכבישי הארץ, לפתח שיטה לאחזקה מונעת של גשרים ולנתח תביעות כנגד נתיבי ישראל, המוגשות ע"י נוסעים שניזוקו ממפגעים בכבישים, מתוך מטרה לשפר את בטיחות הכבישים, ובכך להקטין את כמות התביעות. הסטארטאפים שייבחרו יקבלו מענק של 300,000 ₪, ובמהלך השנה התקציב יוגדל במיליוני שקלים נוספים.

 

סטארטאפ ישראלי שפיתח שירות אבטחת ענן גייס 77 מיליון דולר

Cato Networks, חברת אבטחת הענן הישראלית, סיימה סבב גיוס של 77 מיליון דולר, ומשלימה את סך הגיוסים של החברה ליותר מ-200 מיליון דולר. הערך הייחודי שהחברה מספקת ללקוחותיה ניכר דווקא בתקופת מגפת קורונה, שבעקבותיה עסקים רבים נדרשו לשנות את שיטת העבודה ולאפשר לעובדיהן לעבוד מרחוק. אולם לקוחות Cato Networks לא נדרשו לעשות כל התאמות, משום שהפלטפורמה שלה מחברת ומאבטחת את הארגון כולו באמצעות global cloud service, ואין זה משנה היכן העובדים נמצאים.



רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי סטארטאפ ויזמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.