3 מאי 2020 | מערכת StartIsrael
03.05 - השבוע בסטארטאפים

על אף הקורונה, גיוס שיא בהיקף של 2.74 מיליארד דולר לסטארטאפים ישראליים ברבעון הראשון של 2020. במקביל - המוח הישראלי לא מפסיק לעבוד: Atlas פיתחה סימולטור נייד לאימוני חילוץ והצלה.

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:
 
בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]
 

למרות הקורונה: גיוס שיא של 2.74 מיליארד דולר לחברות סטארטאפ ישראלית ברבעון הראשון של 2020

למרות משבר הקורונה, חברות ישראליות הצליחו לגייס סכום שיא של 2.74 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2020. ירידה בהיקף גיוס הכספים נרשמה בחודש מרץ, וכפי הנראה הרבעון השני של 2020 יושפע מכך. החברות שהושפעו יותר מכל היו החברות שנמצאות בשלבים מוקדמים, אולם חברות בשלבי צמיחה הצליחו לגייס סכומים נאים, זאת בשל תשע חברות שגייסו יותר מ-50 מיליון דולר כל אחת, וסך הכול 1.37 מיליארד דולר. שמוליק זיסמן, המייסד והמשותף של ZAG-S&W אמר כי "כאשר יורד גשם, כולם נרטבים", ואין ספק כי גם תעשיית ההייטק תושפע נגיף הקורונה.

 

Checkly הגרמנית, המפתחת אמצעים ל-DevOps, גייסה 2.25 מיליון דולר

כיום מפתחים אחראים על פיתוח יישומים, אמינותם, איכותם ובדיקתם לפני ייצור. כדי להבטיח שלא יתגלו בעיות בשלב הייצור, הם צריכים כלים אמינים לבדיקת היישומים ולגילוי מוקדם של כשלים. חברת הסטארטאפ הגרמנית Checkly נכנסת בדיוק למקום הזה. היא מפתחת פלטפורמה לניטור ולבדיקה עבור צוותי DevOps. בסבב הגיוס האחרון שלה, שהובל על ידי קרן הון הסיכון Accel, היא גייסה 2.25 מיליון דולר, שיאפשרו לה להפוך לכלי משמעותי ומוביל עבור מפתחים. חזון החברה הוא לאחד את הבדיקות מקצה לקצה ואת המעקב הפעיל, ובכך להפוך להיות פלטפורמת האמינות הפעילה הראשית למפתחים מודרניים.

 

סימולטור נייד חדשני לאימון והכשרה להגשת עזרה במקרי חירום

מחקרים מראים כי בעתות אסון ובאירועי חירום, הקרובים ביותר למקום האירוע הם אלו שמגיבים ראשונים בחילוץ ובהצלה. לכן חשוב שהקהל הרחב יידע כיצד לפעול ולנהוג במקרים כאלו. חברת הסטארטאפ הישראלית Atlas פיתחה סימולטור זמין נייד, המובא על משאית, ואפשר לפרוס אותו בכל מגרש חנייה. הסימולטור מדמה תנאי אסון וחירום, ואפשר לתרגל באמצעותו משימות חילוץ והצלה, ללא צורך לנסוע למתקן אימונים מרוחק. ההכשרה במתקן זה אינה מיועדת אך ורק לצוותי חילוץ והצלה מקצועיים, אלא גם לתלמידי בתי הספר, כשהמטרה היא שהם יהיו מסוגלים להגיש סיוע ראשוני במקרי חירום. חזון החברה הוא שכל אזרח יוכשר למשימות חילוץ והצלה. המיזם הוא חלק מהאקסלרטור הביטחוני של iHLS.



רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי סטארטאפ ויזמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.