8 יוני 2020 | מערכת StartIsrael
מה הקפה שלכם במשרד אומר עליכם?

בכתבה שלפניכם נסביר מה סוג הקפה שלכם במשרד או במסגרת עבודתכם אומר עליכם.

במציאות המודרנית, פולי קפה הפכו למוצרים הנצרכים ביותר בעולם, בלי קשר למיקום גיאוגרפי, מאפיינים סוציו-אקונומיים, תרבות ועוד. פולי קפה נצרכים בתצורות שונות בהתאם להעדפות של אנשים, ובין היתר ניתן למנות אספרסו, קפה שחור, קפה נמס, וכן פולי קפה שנטחנו והוספו להם מוצרים אחרים, בשביל ליצור משקאות כמו קפוצ'ינו, אייס קפה, אפוגטו, לאטה ועוד. 

 


הקפה כבעל קשר לאופי האדם

מרוב שפולי קפה בתצורותיהן השונות כל כך פופולריים, נערכו מחקרים פסיכולוגיים רבים במטרה לנסות ולמצוא קשר מדעי ומוכח בין סוג הקפה שאנשים צורכים והאופי שלהם. בנוסף למחקרים, ישנן כמובן הערכות והשערות בין אנשים שונים בהתאם לתפיסות אישיות.

בחלק הבא, נקשר בין סוג הקפה שאתם שותים במשרד והקשר שלו לאופי שלכם, בהתאם למחקר שנערך ב-2013 עם 1,000 נבדקים בידי פסיכולוגית קלינית מאוניברסיטת UCLA שבקליפורניה, ובהתאם לתפיסות נפוצות בקרב אנשים.

 

משקאות קפה שונים שנטחנו במכונת קפה

קטגוריה זו משתנה בהתאם לכל מכונה, שכן מכונות מסוימות יכולות להיות מפוארות ומפותחות מאוד ולכן יכללו סוגים רבים של משקאות, ומכונות אחרות יהיו פשוטות יותר ויכללו לעיתים סוג אחד של משקה. לכן, נתייחס בקטגוריה זו למכונת קפה בסיסית הנמצאת במשרדים רבים, אשר מכינה משקאות אספרסו וקפוצ'ינו.

אם אתם שותים אספרסו במשרד, אתם ככל הנראה יודעים בדיוק מה אתם צריכים. אתם זקוקים למספר לגימות בודדות בשביל להגיע לתוצאה הרצויה, ומסתפקים במשקה פשוט שעושה את העבודה.

אם אתם שותים קפוצ'ינו, המחקר שנערך ב-2013 מצא כי אתם אנשים פרפקציוניסטים שלעיתים נוטים להיות שתלטניים, אך אתם גם רגיש מאוד ונוטים לדאוג יתר על המידה.

 

קפה שחור

אם אתם שותים קפה שחור כשאתם מגיעים למשרד, המחקר מצא כי אתם אנשים פרקטיים שאוהבים פשטות, אתם ענייניים ויעילים, אך לעיתים אתם נוטים להיות מקובעים ופחות פתוחים לשינויים ודברים חדשים בחייכם.

 

קפה נמס

אם אתם שותים קפה נמס או כל קפה בהכנה מיידית (קפה אינסטנט) כשאתם מגיעים למשרד, אתם בעלי אופי נוח במיוחד וחביבים על כולם, אך אינכם טובים בתכנון זמנכם ונוטים לדחות מטלות.

 

לסיכום

מחקרים רבים נערכו לאורך השנים ועוד ימשיכו להיערך. כל מחקר משתנה בהיקפו מבחינת משך הזמן וכמות הנבדקים שבו. כמו כן, השערות והערכות חדשות בקרב אנשים רבים ימשיכו להצטבר ולהשתנות עם הזמן.

עם זאת, חשוב לזכור שבסופו של דבר, ניתן לנסות ולמצוא קשר כלשהו בין סוג הקפה שאתם שותים במשרד ובין האופי שלכם, אך אין זה קשר מחייב כיוון שאתם לא מוגדרים בידי סוג הקפה שאתם שותים, כמו שאתם לא מוגדרים בידי פעולות אקראיות אחרות שאתם עושים בחיי היומיום. הרי בסופו של דבר, החלק החשוב הוא להנות מכוס הקפה הבאה שלכם במשרד, ולא מעבר.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.