5 יולי 2020 | מערכת StartIsrael
05.07 - השבוע בסטארטאפים

Capital הצליחה לגייס 9 מיליון דולר; מייסד שותף של פייסבוק, גייס 820 מיליון דולר עבור השקעה בסטארטאפים. ובשורה לאוהבי המותג Lululemon: החברה הודיעה שתרכוש את Mirror ב-500 מיליון דולר.

                השבוע הפינה בחסות: "המדריך ליזם המתחיל"               
 


סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

 
בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]





Lululemon
תרכוש את Mirror, סטארטאפ הכושר הביתי, ב-500 מיליון דולר

חברת בגדי הכושר Lululemon הודיעה על כוונתה לרכוש את Mirror ב-500 מיליון דולר. Mirror מפתחת מכשיר המיועד לאימון כושר ביתי, המהווה אלטרנטיבה בימים אלו, כאשר מכוני כושר רבים נסגרו בעקבות הקורונה, וגם כאשר הם ישובו וייפתחו כסדרם, רבים עדיין יימנעו מלהגיע אליהם בשל החשש מהשהות בחללים סגורים. Mirror משתלבת בחזון של Lululemon ליצור מותג חווייתי, המחבר סביבו קהילה של אנשים המאוחדים סביב הספורט והכושר לצמיחה ולהתפתחות.


מייסד שותף בפייסבוק גייס 820 מיליון דולר להשקעה בסטארטאפים

קרן הון הסיכון B Capital Group של אדוארדו סברין, מייסד שותף בפייסבוק, ושל ראג' גאנגולי, מנהל בכיר לשעבר ב-Bain Capital, גייסה 820 מיליון דולר להשקעה בחברות סטארט-אפ שנמצאות בשלבים B, C ו-D, מתחומי הפיננסים, תוכנות ארגוניות, תחבורה ולוגיסטיקה, בריאות וצרכנות. גיוס זה מביא את סך הנכסים של החברה ל-1.44 מיליארד דולר, ומאפשר לה להציע הזדמנויות לסטארט-אפים שהגיוסים שלהם נפגעו בעקבות הקורונה.


Hunters
הישראלית גייסה 15 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Hunters, העוסקת באבטחת סייבר, גייסה 15 מיליון דולר בסבב A. הכסף שגויס יושקע בהמשך פיתוח של הפתרון שהחברה מציעה לגילוי התקפות סייבר ולתגובה עליהן. בין המשקיעים נמנים קרן הון הסיכון של מיקרוסופט M12, US Venture Partners, YL Ventures,  Blumberg Capitalו-Okta Ventures.


חברת
Capital, המפתחת פלטפורמה לגיוס כספים, גייסה עבור עצמה 9 מיליון דולר

בשנת 2019, בארה"ב בלבד, חברות סטארט-אפ גייסו למעלה מ-133 מיליארד דולר מקרנות הון סיכון. כיום, Capital, המפתחת פלטפורמת AI בשם Capital Machine, המסייעת לחברות סטארטאפ למצוא אלטרנטיבות למימון, גייסה עבור עצמה 9 מיליון דולר. זהו סבב Seed 2, והוא ישמש את החברה להמשיך להרחיב את הפונקציונליות של הפלטפורמה שהיא פיתחה. סבב גיוס זה הובל על ידי AME Cloud Ventures, והשתתפו בו חברות, שרבות מהן השתתפו גם בסבב הקודם.



רוצים לעבוד איתנו ולקבל במה מול אלפי סטארטאפים ויזמים? כתבו לנו! [email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.