23 אוגוסט 2020 | מערכת StartIsrael
23.08 - השבוע בסטארטאפים

השבוע בסטארטאפים: הסטארטאפ היפני שגייס 28 מיליון דולר כדי לנחות על הירח ולאסוף ממנו דאטה; הסטארטאפ הישראלי ששואף להדפיס בשר, וטוען שהתקדם משמעותית בדרך לשם; וגם – הסטארטאפ הניו יורקי מתחום ה-HealthCare שגייס 15 מיליון דולר.

השבוע הפינה בחסות: “AI-ML Virtual Forum”



סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]

 

סטארטאפ מתחום ה-HealthCare מגייס 15 מיליון דולר

הסטארטאפ הניו יורקיKlara  אשר מציג את עצמו ככלי המשפר את רמת ה-Engagement של מטופלים במוסדות ומשרדים רפואיים, גייס חמישה-עשר מיליון דולר מ-Google's Gradient Ventures. לטענת המייסדים, מה שמבדיל אותם ממתחריהם הרבים הוא הדגש על תקשורת המטופלים, שנמצאת במרכז הממשק.

 

הסטארטאפ הישראלי ששואף להדפיס בשר, וטוען שהגיע לאבן-דרך בדרכו לשם

MeaTech LTD, הסטארטאפ ששואף להדפיס בשר בשיטה הנקראת Bio-printing, טוען שהצליח להדפיס שכבה של בשר המשלבת הן שרירים והן תאי שומן גם יחד. לטענת גורמי החברה, מדובר ב-Milestone משמעותי עבורם.

 

הסטארטאפ היפני שרוצה ללמד אותנו על הירח, מהירח – וגייס עבור כך 28 מיליון דולר

ispace, הסטארטאפ היפני ששואף להנחית על הירח מכשיר שיאסוף דאטה על הכוכב, ואז להעביר אותה אלינו כדי שנלמד – גייס 28 מיליון דולר בסיבוב ה-B האחרון שלו. בעתיד, הסטארטאפ שואף להעביר את הדאטה הנלמדת לארגוני מחקר, ארגונים לימודיים וסוכנויות חלל, ולסייע להם לפתח את מטרותיהם בתחום.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.