30 אוגוסט 2020 | מערכת StartIsrael
השבוע בסטארטאפים, 30.08.20

השבוע בסטארטאפים: הסטארטאפ הישראלי שגייס 165 מיליון דולר ב-IPO ; הסטארטאפ שגייס 16 מיליון דולר לפני יום הדמו של האקסלרטור Y Combinator; וגם – הכירו את MURAL, הסטארטאפ שגייס 118 מיליון דולר כדי לשפר את הקאופרטיביות שלכם.

השבוע הפינה בחסות:




סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]


סטארטאפ ישראלי גייס 165 מיליון דולר ב-IPO ומוערך כעת בכמיליארד דולר

Nanox, סטארטאפ ישראלי היוצר מכונת X-Ray דיגיטלית השואפת להיות נוחה משמעותית ממתחרותיה ועם מחיר לאין שיעור זול יותר – גייס כ-165 מיליון דולר במסגרת Initial Public Offering (IPO), ומוערך כעת בכמיליארד דולר. Nanox מצפים שהמוצר יהיה זמין גלובלית בשנת 2021.


הסטארטאפ המבטיח שהגיח לסוף האקסלטור Y Combinator עם גיוס של 16 מיליון דולר, לפני יום הדמו

Trove, סטארטאפ אשר מוכר חבילות של Internal compensation tools לסטארטאפים אחרים (ונחשב אחד הסטארטאפים המבטיחים במחזור הנוכחי של האקסלטור הידועY (Combinator, הצליח לגייס 16 מיליון דולר עוד לפני שהציג את הפיץ' שלו ביום הדמו – ודחה את הצגתו.


הכירו את MURAL – הסטארטאפ שגייס 118 מיליון דולר, כדי לשפר את הקופארטיביות שלכם

MURAL, סטארטאפ השואף לספק סביבה דיגיטלית לשיתופי פעולה ופעילויות בריינסטורמינג, גייס 118 מיליון דולר במסגרת Series B. MURAL מתכננים להשקיע את ההון בלשפר את יכולות הGo-to-market של החברה ואת המוצר, ולהשקיע ב"יוזמות קידום מעורבות" בקהילה שלהם.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.