12 אוקטובר 2020 | יוסי מלמד
12.10 - טור העורך הראשי - IsraelBeat ההשקה!

גאים להשיק את קהילת היזמים של StartIsrael. יזמים למען יזמים. נשתף, נלמד, נתייעץ ונשבור את כל תקרות הזכוכית שבדרך. הצטרפתם?

חלק מהדרך היזמית שלי ומהתפקיד שלי כיו״ר עמותת בוגרי ממר״ם וכחלק מהאקו-סיסטם היזמי גרם לכך שאני נפגש בשנים האחרונות עם מאות יזמים ושומע סיפורים מדהימים על אנשים מדהימים, רעיונות מדהימים (אמנם לא עם כולם אני מזדהה, אבל דעתי לא חשובה פה) והדרך פשוט מרתקת, לא פחות. נשים, גברים, קצינים בצבא, בני מיעוטים, ישראלים בארץ ובעולם. היופי הוא שאפשר ללמוד מכולם וזה ללא קשר לכמות הניסיון שהם צברו. חד משמעית יש המון מה ללמוד גם מיזם שיצא לדרך אתמול והוא בן 17 בעיקר כי יש לו פריזמה אחרת (בכל זאת צעיר ממני ביותר מדי שנים) שהוא מסתכל על הבעיה דרכה. 


משותפים לכולם ערכים דומים - הרצון להצליח, נחישות, דבקות במטרה, יצירתיות ועוד. הרעל בעיניים בוהק למרחקים שקשה לפספס . אבל אולי אחד הדברים החזקים שעולים מכולם - זו דווקא הבדידות של היזם. הקשיים שבדרך, דווקא אלו שאתה לא רוצה לשתף בהם אחרים, כי הם או שותפים שלך, או עובדים שלך, או המשפחה שלך, ולא בא לך להראות להם את החולשה והקושי. 


לפעמים פשוט להתייעץ או לדבר עם מישהו שהוא לא מהאנשים שלך, אז אנשים הולכים למטפל, יועץ, פסיכולוג, מאמן אישי. זה לא אותו הדבר. לא תמיד הם מבינים את החיים שלנו כיזמים. 


אני אישית יצרתי לעצמי במעלה הדרך אנשים שכיף לי, נח לי ואני מרגיש בטחון להתייעץ איתם. חלקם חברים מאוד קרובים שלי, חלקם קולגות שלי וחלקם באמת צעירים ממני בהמון שנים. אני מאמין במפגשים האלה, מאמין גדול בלשמוע אנשים מכל מיני מקורות וסוגים כדי לקבל שלל פידבקים ולהפיק מהם את המקסימום.


למשל אני יכול לשתף אתכם שאת נמרוד רון, שכותב ממש כאן את הטור הדו-חודשי שלו, פגשתי במקרה במטבחון ב WeWork כששאלתי אותו שאלה של צעיר על ״עשה ואל תעשה״ במטבח הציבורי שבקומה שלנו. 2 וחצי משפטים וישבנו לקפה. גילינו גם שמפרידים ביננו סה״כ 2 משרדים בקומה, ומשם לעוד קפה, ועוד שיחה, אוכלים צהריים ביחד והופה זה קרה - הוא נכנס לקטגוריה הזו. היכולת להכנס שניה למשרד ולהגיד לו ״נמרוד! קפה, עכשיו!״ כדי להתייעץ איתו או לראות את הראש שלו מסתכל מהצד דרך החלון ולקום לשמוע על התפתחות עסקית מוצלחת - בשביל זה יש חברים. וזה מקל מאוד על הדרך.

אז חברים יקרים! לא עוד בדידות!


תכירו את IsraelBeat, קהילת היזמים החדשה של סטארט-ישראל!

המקום שבו יזמים בפועל, נפגשים עם יזמים בפועל בלי מתווכחים, בלי קרנות הון, בלי יועצים ובלי שום גורם אחר. רק אנחנו - היזמים.

קבוצת הוואטסאפ שלנו תאפשר ל-256 יזמים ישראלים בארץ ובעולם לחלוק, לשאול שאלות, להתייעץ ולשתף. ואנחנו מהצד שלנו נעזור עם תוכן רלוונטי ומעניין, אתם תוכלו לשאול שאלות או לחפש חיבורים ולקבל פידבקים והכל בסביבה סגורה ובטוחה. אנחנו כמובן גם נפגש וירטואלית ופיסית (יום אחד כשיהיה אפשר) וננסה להביא אליכם את המידע החם ביותר שיעזור לכם לשבור כל מחסום ולעבור כל אתגר בדרך היזמית שלכם.


טופס רישום קצר - ולאחר בדיקה ואישור שלנו שאתם אכן יזמים בפועל, תוכנסו לקבוצה שתפתח ביום שלישי.
שוב, התנאי היחיד - שאתם בפועל Founders במיזם פעיל בימינו.

הצטרפו אלינו וזו תהיה הקבוצה האיכותית יותר של יזמים בישראל!

לחצו כאן למילוי הטופס ובואו נתחיל :)

שלכם,

יויס מלמד
העורך הראשי

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.