18 אוקטובר 2020 | מערכת StartIsrael
18.10 - השבוע בסטארטאפים

סטארטאפ הפוד-טק הישראלי ששוגר בארה"ב, ושואף להתחבב על טבעונים אמריקאים; הסטארטאפ שהופך את שאריות המזון שלכם לבגדים; וגם – הכירו את השחקן החדש בשוק הלוגיסטיקה, שגייס 200 מיליון דולר בסבב הגיוס האחרון.

השבוע הפינה בחסות: "IsraelClouds Architects forum with SUSE"
  


סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]


סטארטאפ הפוד-טק ששוגר השבוע בארה"ב, ושואף להתחבב על טבעונים אמריקאיים

Zero Egg הוא סטארטאפ ישראלי, אשר מפתח תחליף טבעוני לביצים. החברה נוסדה ב-2018 וגייסה יותר ממיליון דולר עד כה. Zero Egg שוגרה השבוע לשוק האמריקאי, כשהיא מציעה ליצרנים, למפעלים ולשירותי מזון את שתי האפשרויות שלה לתחליף ביצים: Egg basics – תחליף לביצים סטנדרטיות, ו-BAKE Basics, תחליף לביצים למטרות אפייה.


למה לזרוק כשאפשר ללבוש? הסטארטאפ שהופך את השאריות שלכם למלבושים:

ALT TEX הוא סטארטאפ אמריקאי שנוסד ע"י Avneet Ghotra, בוגרת אונ' טורונטו עם התמחות במדעי הסביבה וביוכימיה, ו-Myra Arshad, סטודנטית באונ' יורק, ונועד להפוך את שאריות מזון ללבוש אופנתי. המיזם לוקח חלק בתכנית ה-Scale-up של אוניברסיטת טורנטו, וזכה לאחרונה למענק של 30,000 דולר מ-Lo Family Social Venture Fund, אשר יושקע במחקר ופיתוח אינטנסיבי עבור קידום המוצר.


עוד שחקן בשוק הלוגיסטיקה - סטארטאפ תאילנדי גייס 200 מיליון דולר:

Fresh Express הוא סטארטאפ B2B תאילנדי מתחום הלוגיסטיקה, אשר עובד עם חברות e-commerce. חברת ההזנק גייסה 200 מיליון דולר בסבב גיוס ה-D האחרון שסגרה, אשר הובל ע"י PTT Oil ו-Retail Business Public Company Limited. סבב הגיוס האחרון מביא את Fresh Express לסכום גיוס של כ-400 מיליון דולר עד כה, וגם Alibaba נמנית עם שורת המשקיעים.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.