8 נובמבר 2020 | מערכת StartIsrael
08.11 - השבוע בסטארטאפים

אינטל רוכשת סטארטאפ ישראלי בעסקה המוערכת בכ-60 מיליון דולר; הכירו את המייסדים לשעבר שהקימו קרן הון סיכון, וגייסו 30 מיליון דולר כדי לבנות אחת נוספת; וגם – הסטארטאפ מהמזרח שמפתח בדיקת קורונה שאורכת כמו בדיקת ינשוף.

השבוע הפינה בחסות "ניוזלטר StartIsrael"
 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו [email protected]

 

אינטל רוכשת סטארטאפ ישראלי בעסקה המוערכת ב-60 מיליון דולר:

הכירו את Cnvrg.io – הסטארטאפ הישראלי מתחום ה-Data science שמסייע לסטארטאפים לנהל ולזרז data science workflows, באמצעות שירות המאפשר לנהל ולשכלל במהירות מודלים של ML. עסקת הרכישה עם אינעל מוערכת בכ-60 מיליון דולר, זאת לפי גורמים אנונימיים. הרכישה מתקיימת שבוע בלבד לאחר שאינטל רכשה את SigOps, סטארטאפ נוסף מתחום ה-ML.

 

המייסדים לשעבר שבנו קרן הון סיכון קטנה, וגייסו כעת 30 מיליון דולר – בשביל לבנות עוד אחת

Hustle Fund היא קרן הון סיכון לסטארטאפים בשלבי Pre-seed, שנוסדה ע"י מייסדים לשעבר שהיו פרטנרים בקרן 500 Startups (Elizabeth Yin & Eric Bahn). הקרן משקיעה כ-50 השקעות בכל שנה. מייסדי הקרן גייסו כ-30 מיליון דולר כעת עבור קרן הון סיכון חדשה, והם שואפים לגיוס 50 מיליון דולר בסה"כ עבור האחרונה.

 

הסטארטאפ שמפתח בדיקת קורונה שאורכת כמו בדיקת ינשוף:

חברת Breathonix מסינגפור מפתחת בדיקת קורונה שאורכת כשישים שניות בלבד. החברה הכריזה על כך שניסוי שערכה עם המוצר השיג כתשעים אחוזי דיוק, הישג הנשען על מחקרים של למעלה מ-6 שנים באוניברסיטה הלאומית של סינגפור, ועל אלגוריתם ML שמאפשר לה לפתח "ביו-טביעת אצבע" של הקורונה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.