13 דצמבר 2020 | מערכת StartIsrael
13.12 - השבוע בסטארטאפים

השבוע בסטארטאפים: מנכ"ל מיקרוסופט ישראל לשעבר מייסד סטארטאפ נוסף, ומגייס סכום פנומנלי בפחות מתשעה חודשים; הסטארטאפ הישראלי Orca מגייס חמישים וחמישה מיליון דולר; וגם - סטארטאפ הדפסה בתלת מימד נמכר במאה מיליון דולר.

 

 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :

 

כשמנכ"ל מיקרוסופט לשעבר מייסד סטארטאפ נוסף, ומגייס סכום פנומנלי בפחות מתשעה חודשים

אסף רפפורט, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל לשעבר ומייסד-שותף לשעבר של חברת אדאלום, שנמכרה למיקרוסופט ב-320 מיליון דולר, ייסד רק בינואר את הסטארטאפ Wiz עם שותפיו, ואלו כבר גייסו כמאה מיליון דולר - תשעה חודשים גרידא לאחר תחילת כתיבת הקוד. רפפורט וצוותו הובילו את Microsoft's Cloud Security Group במשך ארבע וחצי שנים טרם עזיבתם בתחילת השנה.

 

הסטארטאפ הישראלי Orca מגייס חמישים וחמישה מיליון דולר

אורקה, חברת אבטחת מידע וסייבר מתל אביב, הכריזה על גיוס של חמישים וחמישה מיליון דולר במהלך סבב B, שהובל ע"י ICONIQ Growth. החברה עומדת על סך גיוסים של כשמונים ושניים מיליון דולר עד כה. באורקה שואפים להשקיע את הכסף בלחזק את הפוזיציה שלהם בשוק אבטחת המידע, מתוך השאיפה להפוך ל-market leader בזכות היכולת לשמור על נכסים ב-AWS, ב-Microsoft Azure וגם ב-GCP.

 

סטארטאפ הדפסה בתלת מימד נמכר במאה מיליון דולר

חברת ההדפסות Stratasys הודעה על הסכם רכישת הסטארטאפ האמריקאי Origin עבור סכום של מאה מיליון דולר, במזומן ובמניות. העסקה צפויה להיסגר בינואר 2021. במסגרת ההסכם, Stratasys תשלם ל-Origin כ-60 מיליון דולר בעת סגירת העסקה, ועוד כ-40 מיליון דולר בהתאם להתקדמות הביצועים, ע"פ אבני דרך הפרוסים למשך שלוש שנים. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.