21 מרץ 2021 | מערכת StartIsrael
21.03 - השבוע בסטארטאפים

eToro במיזוג בהערכת שווי של עשרה מיליארד דולר; רוברט דאוני ג'וניור (איירון מן, הנוקמים) תומך בסטארטאפ נייר טואלט; וגם - הסטארטאפ האקולוגי שיחזיר ספינות-אוויר לאופנה.

השבוע הפינה בחסות:  IsraelClouds IT Managers Forum

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :

 

הערכת שווי של עשרה מיליארד דולר: eToro במיזוג לקראת הנפקה

eToro, סטארטאפ ישראלי שפיתח פלטפורמת מכירות, הכריז על הפיכה לציבורי תוך מיזוג עם חברת FinTech Acquisition Corp. V, המובלת על-ידי איש העסקים הבכיר Betsy Cohen. הערכת השווי של החברה, כתוצאה מהמהלך, היא כ-10.4 מיליארד דולר. ל-eToro יש עשרים מיליון משתמשים רשומים מכל העולם, מתוכם חמישה מיליון נרשמו במהלך 2020. ל-Fintech Acquisition Corp. V, יש ערך שוק של כ-366 מיליון דולר.

 

איירון-מן אהב: סטארטאפ נייר הטואלט שנתמך על-ידי רוברט דאוני ג'וניור

סטארטאפ נייר הטואלט Cloud Paper מציע החל מהיום רכישת pre-order של חבילות נייר הטואלט שלו, שעשויות במבוק. הסטארטאפ נוסד בסיאטל על-ידי עובדים לשעבר של Uber, שמנסים לגרום ללקוחות לעבור לשימוש במוצרים מבוססי במבוק. ב-Cloud Paper השקיעו זה מכבר מיליארדרים מפורסמים, כגון רוברט דאוני ג'וניור ומארק קיובן.

 

מטוסים זה כלכך מיושן: הסטארטאפ האקולוגי שיחזיר את ספינות האוויר לאופנה

חברת Atlas LTA מפתחת ספינות אוויר, שמהן יוכלו תיירים להשקיף על אתרים מלמעלה, ובאופן ידידותי לסביבה. ספינות האוויר של החברה יהיו בלונים שמותנעים מגז בקלות, אך שלא פולטים פחמן לאוויר כלל, ומבוססים על טכנולוגיה מפותחת. החברה נוסדה על-ידי Gennadiy Verba, יליד אוקראינה שעבר לישראל בשנת 2016 לאחר ייסוד הסטארטאפ בישראל, ובזכות משיכה לרוח החדשנות של האקוסיסטם הישראלי.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.