5 אפריל 2021 | מערכת StartIsrael
ממר״ם ספייס - תוכנית היזמות של עמותת בוגרי ממר״ם שכדאי שתשימו לב אליה

בימים אלו הסתיים המחזור הראשון של Mamram Space תוכנית היזמות הכירורגית של עמותת בוגרי ממר״ם ושותפיה. על איזה סטארטאפים כדאי לכם לשים לב?

לפני כ-4 חודשים, בעיצומו של משבר הקורונה כשהכל נראה וירטואלי ואבוד, קמה לה תוכנית 

יזמות חדשה בשם Mamram Space מבית היוצר של עמותת בוגרי ממר״ם. ״לתוכנית שלנו יש כמה עקרונות מאוד פשוטים: מרחב פיסי שבו אמור להיווצר קשר בין המיזמים השונים ושיתופי פעולה או העברת ידע ישיר בין היזמים, ואין אצלנו בולשיט - אנחנו לא מעבירים קורס ביזמות. אנחנו כאן כדי לעזור ליזמים להצליח לעמוד ביעדים שלהם ולכן אין אצלנו אינסוף הרצאות ואירועים, אלא רק את מה שהמיזמים במחזור הספציפי צריכים״, אומר יוסי מלמד, יו״ר עמותת בוגרי ממר״ם. ״למרות התקופה המשוגעת שעברה עלינו התעקשנו לקיים את התוכנית באופן פיסי ואני שמח על כך. אני באמת מאמין שמיזם בתחילת הדרך צריך הרבה יותר מקשרים וירטואליים. אין תחליף לכוס הקפה עם יזם במיזם מקביל או אפילו עם המנטורים בתוכנית״ הוסיף יוסי.

במסגרת התוכנית היזמים נחשפו לאנג׳לים בוגרי ממר״ם, קרנות הון סיכון שמלוות את התוכנית, משרדי עורכי דין ופיננסים וכמובן רשת הבוגרים של עמותת בוגרי ממר״ם.

המחזור הראשון של התוכנית בא אל סיומו לפני כשבועיים אלו עם 8 מיזמים וממש בצמוד אליו נפתח המחזור השני עם 7 מיזמים נוספים שיצאו לדרך. יוסי משתף ״בשני המחזורים של התוכנית היה לנו חשוב להביא לחיבור בין יזמים בוגרי ממר״ם ויזמים שאינם בוגרים כדי לייצר ערך משמעותי לאקו-סיסטם הישראלי ולתת עוד מהערכים וה-DNA של בוגרי ממר״ם גם לקהילה. לא היה פשוט ״.

בהרמת כוסית האחרונה עם המחזור הראשון שיתף אורי גפני, שותף מייסד בקידמה אינוביישן ומי שמנהל את התוכנית ביום יום - ״אנחנו מסיימים את התוכנית היום, אבל אנחנו עוד פה. אף אחד מאיתנו לא פה כי זו העבודה שלנו, אלא כי זו השליחות שלנו. אנחנו רוצים לעזור לכם להצליח ולפרוץ קדימה״. 

לקחו חלק במחזור הראשון של Mamram Space:



Verto.ai

היזמים: נדב דדון (CEO) ודידי דבש (CTO), שניהם בוגרי קורס תכנות של ממר״ם

גיוס: עד כה גייסה 2 מליון דולר

Verto.ai מאפשרת למוכרים אונליין לייצור הדמיות תלת-מימד מדוייקות ומקצועיות של מוצריהם בדקות בודדות תוך חיסכון גדול של עלויות. ע"י 10 תמונות מהירות מהנייד, בכל תנאי תאורה, אנו מייצרים הדמייה תלת-מימדית שאפשר להטמיע ישירות באתר, לשים על תמונה של דוגמנית, תמונות אוירה ברקעים שונים וסרטונים של הפריטים. 

כאשר מוכרים מעוניינים להקים חנות אונליין, יש להם מגוון פתרונות אשר עוזרים להם לבנות ולהקים אתר, לשווק ולפרסם את האתר, לבצע גבייה מלקוחות ויכולות רבות נוספות. כיום, החלק המורכב ביותר הוא תהליך צילום הפריטים לצורכי המכירה. תהליך זה הוא למעשה אחד היחידים שאינם אוטומטיים או אינטגרטיביים ואנחנו מאמינים שזה אחד החלקים החשובים ביותר במכירות אונליין.

עם Verto מוכרים אונליין לא צריכים יותר סטודיו, דוגמנים, הפקות יקרות, צלמים ומעצבים גרפיים. Verto דואגת

לתהליך מקצה לקצה עם הטכנולוגיה הכי מתקדמת בשוק עם חיסכון גדול במחיר.

 



ShipIt

היזמים: יונתן מיכאלי (CEO) ושחר שביט (CTO) ובוגר ממר״ם

גיוס: בוטסטראפ

שוק משלוחי המסעדות נמצא בנסיקה, בעשור האחרון בכלל, ובפרט בשנה האחרונה לאור הקורונה. 

מסעדות רבות בוחרות להחזיק מערך שליחים עצמאי (על פני שימוש בחברות חיצוניות), כדי להגדיל את שולי הרווח ולהבטיח את איכות השירות שהן מספקות ללקוחותיהם.

Shipit מספקת למסעדות אלו, את היכולת לנהל את אופרציית המשלוחים שלהן באופן חכם, קל וכלכלי יותר. 

באמצעות אלגוריתם חכם ומערכת ידידותית, Shipit הופכת את תהליך השילוח המייגע לפשוט מתמיד.

תכנון מסלולים אוטומטי, שליטה ובקרה על תמונת המצב ומערכת הפקת תובנות מאפשרות למסעדות שמשתמשות ב-Shipit לחסוך כ-40% מעלות השילוח.

Shipit עובדת בשיתוף פעולה עם הקופות הרושמות (המחשב במסעדה) הגדולות בארץ ובין לקוחותיה נמנים רשתות מובילות בתחום המסעדנות כמו: BBB, Burger-King , מוזס, בורגרים, ריבר ועוד מסעדות רבות.

 



Homazze

היזמים: ענבל גלנצר (CEO) בוגרת ממר"ם ונעמה יעקבסון (CPO)

גיוס: לא פורסם

Homazze  הופכת את תהליך השיפוץ הביתי ממורכב, חסר וודאות ומלא סטרס לפשוט, שקוף ובטוח.

כולנו מכירים את האמרה "אתה יודע איך אתה מתחיל שיפוץ ואין לך מושג איך תסיים אותו".  

ואכן, יותר ממחצית מהשיפוצים בארה"ב (ולא רק) מסתיימים בחריגה משמעותית של עשרות אחוזים מהתקציב שתוכנן. החריגה הזו נובעת מפערים בתיאום ציפיות בין הלקוח המשפץ לקבלן, מבלת"מים ומתמחור לא מדויק של הקבלן, דבר שמוביל לסכסוכים, עיכובים בתשלומים והרבה תסכול וחוסר אונים לאדם שמשפץ את הבית.

Homazze היא פלטפורמת מרקטפלייס מבוססת ML, המייצרת לראשונה זירת מסחר חופשית בין קבלנים ללקוחות משפצים. הפלטפורמה בונה בצורה אוטומטית הצעות מחיר לשיפוץ, בהתחשב בכל הפרמטרים והמשתנים בפרויקט ובנכס ומציפה מראש בלת"מים שעלולים לגרור עלויות נוספות. ההצעות בנויות בפורמט אחיד ומפורט המאפשר השוואה ביניהן ובין הקבלנים, צפיה בעבודות קודמות וחוות דעת של לקוחות קודמים וציון לביצועים. התשלום לקבלן מתבצע לפי אבני דרך ידועות ומוסכמות מראש דרך המערכת מה שמבטיח הגנה על הכסף עד לסיום הפרויקט בהצלחה.

הקבלנים שעובדים עם הפלטפורמה נהנים מחשיפה ממוקדת ללקוחות פוטנציאלים וממערכת תמחור אוטומטית ומדויקת שמקצרת עבורם זמן ועלויות מכירה ללקוח.



Kimonix

יזמים: דניאל גורביץ' (CEO) וקובי גבאי (CTO) 

גיוס: בוטסטראפ

קימוניקס מספקת לחנויות אונליין יכולות חדשות של אופטימיזציית מכירות ומלאי שלא היו קיימות עד עכשיו.

החברה מציגה פתרון טכנולוגי ייחודי לעולם האיקומרס, מבוסס AI, אשר מאפשר למנהלי החנויות לנהל בצורה אופטימלית ואוטומטית את כל האספקטים המסחריים בחנות - סידור והמלצות מוצרים, תמחור, מבצעים, מנגנון החיפוש והחיבור לערוצי השיווק, בהתאם לביצועי המוצרים בחנות ובשיווק, להעדפה האישית של כל לקוח, טרנדים בשוק וליעדים העסקיים של החנות.

לראשונה, מנהלי חנויות יכולים לשפר את רווחיות החנות ע"י שיפור סימולטני של המדדים השיווקיים שלהם, כגון אחוזי המרה ומכירות, ושל המדדים העסקיים שלהם, דוגמת מלאי עודף ושולי רווח.

בין לקוחותיה של קימוניקס נמצאים: RadioShack, Steve Madden, Swarovski IL ועוד.




Elefend

היזמים: עמרי גטניו (CEO) ורן ניצקנסקי (CTO) בוגר ממר"ם

גיוס: לא פורסם.

Elefend שמה סוף להונאות הקשישים.

הונאת קשישים הנה תופעה שתופסת תאוצה בשנים האחרונות בכל העולם, היות ונוכלים מסמנים קשישים כ'טרף קל', וככזה, כקהל היעד המרכזי שלהם. Elefend מפתחת פלטפורמה מקיפה המעניקה הגנה למבוגרים בזמן שהם מתקשרים בכל ערוץ תקשורת שהוא, ובכך משנה את המאזן שבו קשישים נתפסים בעיני הנוכלים כטרף קל.

באופן לא מפתיע, רוב ההונאות מתבצעות דרך הטלפון. הפתרונות הקיימים שאמורים לתת מענה לבעיה זו לוקים בחסר, היות שהם מבוססים על טכנולוגיה, שאמורה לזהות אם לפי המספר המתקשר אם השיחה  חשודה או לא. אלא שהנוכלים מצאו דרך להתחמק בקלות מפתרונות אלה על ידי החלפת מספר הטלפון האמיתי ('Spoofing'). 

לכן, המוצר הראשון של Elefend מתמקד בהגנה על שיחות טלפון ופועל בצורה שונה ועמוקה יותר מהפתרונות הקיימים. כאשר מגיעות שיחות ממספרים לא ידועים, המוצר 'מטפל' בשיחה ובעזרת למידת מכונה (ML) ובינה מלאכותית (AI) מנתח ומזהה, תוך כדי השיחה, האם קיים חשד להונאה, ובמידת הצורך מתערב בזמן אמת על ידי מתן התראות, צירוף בן משפחה לשיחה וסיום השיחה בטרם עת.

בין שותפינו - בנקים, דיורים מוגנים, נותני שירותים לגיל השלישי, ספקי פתרונות הגנה לגיל השלישי.



Tigon Recruiter

היזמים: דניאל גורלובצקי (CEO) ויוחאי שילון (CRO)

גיוס: לא פורסם

חברות מתקשות בגיוס עובדים וסובלות ממחסור בכוח אדם איכותי.

תהליכי גיוס הם ארוכים, יקרים ולא איכותניים וגוזלים משאבים יקרים של כלל הארגון. גיוס ממוצע אורך כ-5 חודשים ועלותו הישירה נאמדת ב8%-30% משכרו השנתי של העובד. 

טייגון רקרוטר הופכים את אמנות הגיוס למדע באמצעות פלטפורמה לניהול גיוס טאלנט.

טייגון סורקים מעל 150 מאגרי מידע ומאפשרים לחברות לגייס מועמדים טוב יותר באמצעות מידע מקיף על המועמד, תחזית על מידת התאמת המועמד לארגון ועל הזמן הנכון לגיוסו, ומאפשרים פניות מהירות וממוקדות יותר מצד הארגון, שמעלות את אחוזי המענה מצד מועמדים עד פי 6.

בין לקוחותיה של טייגון רקרוטר נמצאים: Oribi, Jaspercard, Approve.com ועוד.


realizeMD

היזמים: אלון גת (Chairman) בוגר ממר״ם, אורי נאמן (CEO), סטאס חירמן (CTO), דוד רפפורט (Chief Medical Officer) 

גיוס: עד כה 300 אלף דולר

realizeMD מפתחת שרות (SaaS), מבוסס בינה מלאכותית וראיית מחשב המיועד לתחום האסתטיקה הרפואית. הטכנולוגיה שפיתחה החברה, מהווה פלטפורמה הנשענת על נתוני אמת ומעצימה את האמון בשיח שבין רופאים, מטופלים ותעשיות הביו-פארמה והמכשור הרפואי.  הפיתוח הייחודי של החברה, מאפשר למרפאות לנצל מידע רלוונטי, אמיתי, שעד כה היה נעול וכן להשתמש בניתוח המידע על מנת לשפר תהליכים שונים כגון : המרת לקוחות מתעניינים, שיפור תיאום הציפיות, יצירת כלי המחשה וקטלוג עבודות, פילוח מתואם של תוצאות ואף הפיכת תמונות מזוהות ורגישות מבחינת פרטיות, לכאלו הניתנות לשיתוף והצגה.

תעשיית הרפואה האסתטית הצומחת, מגלגלת 65 מיליארד דולר בשנה וצפויה להגיע למעל 125 מיליארד דולר בשנת 2028. צמיחה מהירה זו, מוזנת מהפיכת הטיפול הרפואי האסתטי לנחלת אוכלוסיות רחבות יותר, כגן גברים וצעירים וכן טיפולים חוזרים קבועים של לקוחות קיימים. בנוף זה, פועלת realizeMD המתכוונת לאפשר צמיחה מואצת אף יותר באמצעות הגברת האמינות בשרות המבוסס על תוצאות אמת ומפותח בשיתוף הרופאים המובילים בתחום הפלסטיקה, הדרמטולוגיה והאסתטיקה הרפואית.


תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.