11 אפריל 2021 | מערכת StartIsrael
11.04 - השבוע בסטארטאפים

סטארטאפ הרפואה הישראלי שקיבל את אישור ה-FDA; רק בת שלוש, וכבר שווה 2.2 מיליארד דולר; וגם - Canva בגיוס חדש והערכת שווי של 15 מיליארד דולר.

השבוע הפינה בחסות:  IsraelClouds OT/IoT & Security Forums

 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :

 

סטארטאפ הרפואה הישראלי שקיבל את אישור ה-FDA

לאחר שקיבלה אישורים מטעמי גופי רגולציה ישראלים ואירופאים, MyHomeDoc מקבלת את אישור ה-FDA שיאפשר לה להתרחב לשווקים נוספים ברחבי העולם. באמצעות טלפון חכם, המוצר של החברה מסוגל לבחון סימני צורך לטיפול רפואי ראשוני. הענקת האיבחון והפיקוח עשויה להתקיים בכל מקום ובכל עת, וכתגובה לאלו המכשיר גם עשוי לתת מירשם מרופא מוסמך, בהתבסס על המידע הרפואי שהחברה שולחת בזמן-אמת.

 

רק בת שלוש, וכבר שווה 2.2 מיליארד דולר

Cred הוא סטארטאפ הודי בצמיחה מהירה, שגייס לאחרונה 215 מיליון דולר בסבב גיוס D, שהובל על-ידי Falcon Edge Capital. הסטארטאפ מאפשר לששת מיליון לקוחות האפליקציה שלו לקבל תגמול על תשלומי האשראי שלהם. Cred נוסד ב-2018 והערכת שוויו היא 2.2 מיליארד דולר, רק ארבעה חודשים לאחר ששוויו הוערך ב-806 מיליון דולר בעת סבב גיוס C, במסגרתו הוא גייס 81 מיליון דולר.

 

Canva בגיוס חדש והערכת שווי של 15 מיליארד דולר

Canva, הסטארטאפ מסידני בן תשע השנים, מוכר כאחד מהמובילים בתעשיית העיצוב. החברה גייסה לאחרונה 71 מיליון דולר ומוערכת ב-15 מיליארד דולר, מה שהופך את המייסדים השותפים Melanie Perkins (CEO) ו- Cliff Obrecht (COO) למיליארדרים. סבב הגיוס האחרון הובל על-ידי T. Rowe Price ו-Dragoneer, וכלל משקיעים כמו Blackbird Ventures ו-Skip Capital.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.