16 מאי 2021 | מערכת StartIsrael
16.05 - השבוע בסטארטאפים

השבוע בסטארטאפים: אקזיט ישראלי המוערך בכמאה מיליון דולר; הסטארטאפ שיעשה לך מניקור; וגם – סטארטאפ ה-AI שגייס שבעים מיליון דולר.

השבוע הפינה בחסות:  IsraelClouds CXO Event 2021



סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :


אקזיט ישראלי המוערך בכמאה מיליון דולר

רכישה ששואפת לשנות את כללי המשחק: חברת הטכנולוגיה האמריקאית Cisco רוכשת את Sedona הישראלית, בעסקה שמוערכת בכמאה מיליון דולר. השילוב של Sedona בפלטפורמה של Cisco יצור את המערכת הראשונה בעולם, שמעבירה תשתית מרובת שכבות ו-multi-producer לרשת אחת, שנשלטת על-ידי גורם מרכזי אחד. החברה נוסדה ב-2014 ועל משקיעיה נמנים Bessemer Venture Partners ו-Intel Capital. ארבעים ושלושה עובדי החברה צפויים להצטרף ל-Cisco בתל אביב.


הסטארטאפ שיעשה לך מניקור

ביום שני האחרון הודיעה חברת Nimble Beauty על גיוס עשרה מיליון דולר, להמשך העבודה על פיתוח רובוט שמבצע טיפולי מניקור מלאים בבית המשתמש, בהתבסס 3D imaging. הרובוט סורק את יד המשתמש, לומד את מבנה הציפורניים הייחודי שלו, ומפעיל סט אלגוריתמים שמתחילים את הטיפול בציפורני המשתמש לאור כמה צעדים קבועים: בסיס, שני שלבי ליטוש, ואז שכבה עליונה. בעזרת דיפוזיה של אוויר חם, הרובוט גם מייבש את הציפורניים לחלוטין.


סטארטאפ ה-AI שגייס שבעים מיליון דולר

Mythic, סטארטאפ שמפתח צ'יפים המבוססים על בינה מלאכותית עבור גאדג'טים טכנולוגיים, הודיע שגייס שבעים מיליון דולר במהלך סבב הגיוס האחרון. הסטארטאפ הוקם ב-2012, ובמקום להשתמש בדיגיטל לייצור הצ'יפים הוא משתמש ב-analog technology. אלו דבריו של מייק הנרי, מייסד-שותף ו-CEO ב-Mythic, על הבחירה הזו:

"What it really does is allows us to get essentially GPU levels of performance — those big book sized cards burning one hundred watts and costing $4,000 dollars."

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.