22 יוני 2021 | יוסי מלמד
עשרת אלפים דולר יחולקו בהאקתון שישבור את עולם ה- DATA

עשרת אלפים דולרים יחולקו כפרסים בהאקתון ראשון מסוגו בעולם של חברת Seagate העולמית עם השקת שירות הענן החדש שלהם LyveCloud אשר עתיד לשנות את שוק הענן בכך שיאפשר לארגונים עם דאטה עצום לשמור את הנתונים על בסיס אחסון בענן שיהיה זול בכ-70% מהמקובל היום. רוצים להיות חלק מהמפכה? הצטרפו להאקתון הזה!

לפני מספר שבועות יצאה חברת Seagate, חברת הענק שאחראית לאחסון חלקים נכבדים של הדאטה בעולם, על הקמת שירות ענן חדש בשם Lyve Cloud שעתיד לשנות את פני עולם האחסון כפי שאנחנו מכירים אותו היום. Seagate שמייצרת את הכוננים הקשיחים בין היתר גם לענקיות הענן בעולם, החליטה שאין צורך במתווכים, ובמקום למכור את נפחי האחסון לספקיות הענן פשוט לעבוד ישירות מול הלקוחות. הצפי הוא הוזלה דרמטית במחירי האחסון בענן כשמדובר על כמויות דאטה גדולות ודרמטיות של עד 70% מהמחיר הקיים.

 

מי כאן שלא חי בשנים האחרונות בתעשיית ההייטק בטח פספס את חשיבות הדאטה ובעיקר את הנפחים שלו אשר הולכים ועולים באופן אקספוננציאלי בעולם, ועל כן יש בשורה אמיתית בשירות ענן שדווקא בוחר לא לעסוק בתהליכי עיבוד, Serverless וכו׳, אלא פשוט באחסון הדאטה עצמו. המהלך הזה מקבל משמעות עמוקה יותר עם ההבנה כי העולם הולך לתשתיות ופתרונות המבוססות על multi-cloud.

 

מרכז החדשנות של סיגייט בישראל, שנפתח בתחילתו של משבר הקורונה, הוביל לכך שסיגייט תקיים האקתון וירטואלי ראשון מסוגו על שירות הענן החדש (שאגב, פעיל כרגע רק בארה״ב). ההאקתון יתקיים ב-5-6 ביולי במתכונת וירטואלית כשאת אירוע הכרזת הזוכים יקיימו לראשונה במשרדי סיגייט ברחוב הארבעה בתל אביב ב7 ביולי אחר הצהריים.

הפרסים על סך 10,000 דולר יחולקו בין 3 המקומות הראשונים כשהמקום הראשון יקבל פרס העומד על סך $6,000.

 

ההאתקון פתוח לכל פתרון שיכול להתקיים באקו-סיסטם של סביבת הענן החדשה ובדגש על האתגרים הבאים: אינטגרציה ואופטימיזציה של פתרונות Big Data מבוססי קוד פתוח שיתנו ביצועים טובים עם Lyve Cloud – כמו Kafka ,Hadoop ,Presto ו-Spark; חיבור תוכנות Big Data ציבוריות אחרות עם שירותי 3S של Lyve Cloud, כגון Big Query או Amazon EMR and, ותיעוד המראה כיצד להגדיר ולקנפג אותם בצורה הטובה ביותר לעבודה עם LyveCloud.  

 

את הזוכים יבחר צוות שופטים: תא”ל רמי מלאכי, לשעבר מפקד יחידת לוטם, היחידה הטכנולוגית מבצעית של אגף התקשוב; ושני שופטים בכירים מ-Seagate העולמית.

הפתרונות ישפטו על פי איכות, סיכויי היישום וההשפעה על ה-Lyve Cloud של סיגייט. עליהם  לעבור בכמה תחנות חובה: תיעוד נקודות המפתח של הפתרון – האתגר שנבחר, מטרת הפתרון והסבר על השימוש בו; וידאו שמדגים את הפתרון; קוד או סקריפט של האינטגרציה; ודמו.

הזוכים יוכלו לאורך ההאקתון להתייעץ עם מומחים של סייגיט ברחבי העולם. 

 

בנוסף יקיים מרכז החדשנות של סיגייט בישראל וובינר מיוחד שיתקיים ביום א׳ הקרוב 27/6 בשעה 17:00 בכדי לחשוף את המשתתפים לטכנולוגיית הענן החדשה, סביבות הפיתוח וה-API שיחשפו לראשונה לציבור המפתחים.

לפרטים נוספים ולהרשמה להאקתון


תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.