16 פברואר 2022 | מערכת StartIsrael
בום! Seagate משיקה בישראל תוכנית סטארטאפים

החברות יקבלו ליווי ותמיכה במיגרציה לשירות הענן החדש של ענקית האחסון, תמיכה מקצועית מסביב לשעון וכמובן חשיפה תקשורתית וכל זה ללא עלות

מרכז החדשנות של ענקית האחסון סיגייט משיק תוכנית ליווי ותמיכה חדשה שנועדה לענות על הצרכים האלו, לסייע לסטארטאפים ישראליים להתפתח ולספק להם את הביקושים בשווקים אליהם הם מכוונים. התוכנית, “Lyve Cloud for Startups”, נפתחה ב-25 בינואר והיא מיועדת לסטארטאפים בתחום הדאטה, ענן ואבטחת מידע שהוקמו לפני חמש שנים לכל היותר והם בעלי ישות עסקית רשומה בארה”ב. ההשתתפות בתוכנית היא ללא עלות.

סטארטאפים שיגישו מועמדות יעברו שלב סינון ובדיקת התאמה לתוכנית, שייעשה על פי פרמטרים שונים, בהם כמות הנתונים שמנהל הסטארטאפ והיכולת של סיגייט לעזור לו להתפתח ולייעל את תהליכי העבודה.

החברות שיתקבלו לתוכנית ייהנו מליווי ותמיכה במיגרציה לשירות הענן של סיגייט, Lyve Cloud, תמיכה מקצועית בכל שעות היממה, חשיפה תקשורתית בינלאומית הכוללת פרסום של Use Cases מוצלחים ואפשרות להיכנס ל-Marketplace של Lyve Cloud שבו חברים תאגידי ענק מכל העולם. החברות שבתוכנית יהנו גם מאחסון נתונים של עד 1 פטה-בייט לשנה בחינם.

“החזון של Lyve Labs הוא לתמוך בהייטק הישראלי המשגשג עם פתרונות חדשניים ופורצי דרך לניהול ואחסון מידע, ניהול תשתיות מידע, ניידות וגישה נוחה”, אומרת נועה פרנקו אוחנה, מנהלת קבוצת החדשנות. “אנחנו נסייע לחברות סטארטאפ להצליח בעזרת המומחיות, הכלים, המשאבים והתמיכה הנחוצה להם בשלב הצמיחה המהירה”.

סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא מובילה עולמית בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. היא הוקמה בשנת 1979 ומשרדיה ממוקמים בעיר פרימונט שבמדינת קליפורניה, ארה”ב. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב, Lyve Labs, שמסייע לסטארטאפים בהוכחת היתכנות (POC) של המוצרים שלהם. בנוסף, המרכז מספק ליזמים ישראליים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ומספק להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.

לפרטים נוספים והרשמה

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.