27 אפריל 2023 | מערכת StartIsrael
הסטארטאפ גדל וצריך לשדרג את האינטרנט?

אנחנו חיים בעידן בו בכל מה שקשור לצרכנות, התחרות הינה גדולה במיוחד. התחרות מהווה כיתרון עבור הצרכנים, מכיוון שבאמצעות חיפוש נכון, הם יכולים לאתר את נותני השירותים הטובים ביותר ולשלם בעבור השירותים, את המחיר הנמוך ביותר.

חיפוש אחר מבצעים יכול להיות רלוונטי לשירותים אשר עלותם הינה גבוהה כמו לדוגמא, מבצעי רכב והוא יכול להיות רלוונטי גם למוצרים זולים יותר, אותם אנו צורכים על בסיס יומיומי כמו לדוגמא, מאכלים מסוגים שונים.
כמובן, שהמבצעים והמחירים המוזלים יכולים להיות מורגשים יותר כאשר מדובר בשירותים אותם אנו צורכים על בסיס קבוע כמו לדוגמא, ספק אינטרנט.
לצד המחיר, יש עוד לא מעט פרמטרים עליהם חשוב לשים דגש בעת בחירת ספק אינטרנט ולהלן חלק משמעותי מאותם הפרמטרים:


השוואת מחירים
אז כן, אנחנו חיים בעידן בו הודות לטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, רוב ספקי האינטרנט, ערוכים להעניק שירות איכותי. מה שגורם לכך שלמחיר השירות, תהיה השפעה מרכזית על הבחירה.
מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לבצע השוואת מחירים.
את השוואת המחירים ניתן לבצע באחד מהאתרים הייעודיים עבור המטרה ואפשרות נוספת, היא פשוט להיכנס לאתר של כל ספק בנפרד ולבדוק מחירים – קיימת אפשרות להשאיר מספר טלפון ונציג מטעם אותו ספק יחזור אליכם וייתן לכם מידע לגבי המבצעים החדשים והמשתלמים ביותר.
חשוב לציין, שעל פי החוק, שום ספק לא יכול לחייב אתכם להישאר לקוח שלו לאורך זמן, כך שבמידה והצטרפתם לספק מסוים בגלל מבצע אותו הוא נתן לזמן מוגבל, ברגע שהמבצע יסתיים, תהיה לכם האפשרות לעבור לספק אחר וכן הלאה..


מהירות הגלישה
בהליך בחירת הספק וכמובן, גם בעת איסוף מידע לגבי עלות השירות, חשוב לשים דגש משמעותי על נושא מהירות הגלישה – כאשר, ההמלצה היא לבחור במהירות הגבוהה ביותר אותה ניתן לקבל.
כיום, ניתן ליהנות מחבילות גלישה אשר נעות בין 100 ל-200 מגה ויש גם חברות אשר מציעות חבילות משודרגות של 1000 מגה.
חשוב לוודא שהספק אכן ערוך לעבוד בסנכרון מול החברה אשר מספקת את התשתית וזאת במטרה ליהנות ממהירות הגלישה האופטימאלית.


טיב השירות
גם היום, כאשר הטכנולוגיה הינה מתקדמת במיוחד, כל אחד מאיתנו חשוף לתקלות באינטרנט – ומכיוון שלאינטרנט יש תפקיד כה חשוב ומשמעותי בחיינו, כל תקלה שכזאת, יכולה להיות מאוד לא נעימה ואף לגרור פגיעה בעבודה/ פרנסה/ לימודים.
מהסיבה הזאת, חשוב לוודא בהליך בחירת הספק, שהחברה, שמה דגש משמעות על נושא השירות ועל מידת הזמינות ללקוחות – חשוב לוודא שיש מספר דרכים שונות ליצור איתה קשר: שירות טלפוני, מייל וצ'אט.
מעבר לכך, כדאי לנסות ולאסוף המלצות או חוות דעת אמינות מצד לקוחות של החברה בהווה או בעבר – כיום, בעידן הרשתות החברתיות, קיימת אפשרות למצוא בצורה קלה ופשוטה שורה ארוכה של חוות דעת, אשר יספקו את התמונה המלאה לגבי יכולותיה של אותה החברה – מה שיכול לסייע במידה רבה בקבלת ההחלטה.


כאמור, בעבר, כאשר בחרנו ספק אינטרנט, במקרים רבים, היינו נאלצים להתחייב לחברה למשך פרק זמן של שנה (פחות או יותר).
כיום הדברים השתנו ואף ספק לא יכול ע"פ חוק לחייב את הלקוחות לשמור לו נאמנות לאורך זמן – כך שאם אתם לא שבעי רצון מהשירות של הספק בו בחרתם או אם הספק החליט בשלב מסוים להעלות מחירים, תמיד קיימת האפשרות לעבור לספק אחר – קיימת אפשרות גם לפנות לספק הנוכחי ולבקש ממנו הוזלה ורק אם הבקשה נתקלת בסירוב, אז לבצע את המעבר לספק אחר.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.