31 יולי 2013 | מערכת StartIsrael
ברוכים הבאים לפורטל היזמות של ישראל

היזמות בוערת בכם? יש לכם תשוקה לממש רעיונות חדשניים? הגעתם למקום הנכון

 

ברוכים הבאים ל-StartIsrael, פורטל יזמות חדש לקהילת הסטארט-אפים הישראלית.

 

אנחנו מצויים כעת בתקופה מלאה בהזדמנויות חדשות בעולם היזמות: פריצות דרך טכנולוגיות מתגלות חדשות לבקרים, הזדמנויות שיווקיות צצות יום-יום והנגישות של יזמים ישראלים לעולם הגדול נעשית קלה יותר ויותר. אלה ימים שבהם הגשמת רעיונות היא אפשרית וזמינה יותר מאי-פעם ואנו יכולים ליצור דברים שטרם נעשו בעבר.

 

StartIsrael נועד להיות המקום המכנס את כל הידע הדרוש ליזמים בכדי להוציא את הרעיונות שלהם אל הפועל. הפורטל יספק ליזמים ולקהילת הסטארט-אפים כתבות ומדריכים בתחומים מגוונים כמו שיווק, טכנולוגיה, משפט, פיננסים, ליווי עסקי, עיצוב ועוד.

 

מלבד כתבות, הפורטל מכיל שני עולמות תוכן נוספים:

 

StartEvents: לוח אירועים ייעודי ליזמים המכיל לוח הרצאות, מפגשים, כנסים, ועידות הרלוונטיים ליזמים, סטארט-אפיטים, ואנשי היי-טק.

 

StartBaseIL: מאגר מידע מקיף מבוסס גולשים, המכיל עמודי חברות סטארט-אפ פעילות, ספקי שירותים לתעשיית היזמות וההיי-טק כמו רשמי פטנטים, משרדי רו"ח, מעצבים, משרדי יח"צ; משקיעים – כמו קרנות הון-סיכון, חממות ותוכניות האצה.

 

StartIsrael משלב לראשונה בישראל את כל עולמות התוכן שיזמים וסטארט-אפיסטים זקוקים להם: החל ממידע רלוונטי להקמה, ניהול ותפעול מיזם, דרך המפגשים המאגדים את קהילת היזמות המתרחשים יום-יום, ועד פרסום החברה, מציאת משקיעים, חברות מתחרות, פרסום הצעות עבודה רלוונטיות ועוד.

 

התכנים באתר נכתבים בידי מערכת הפורטל וכותבים אורחים. StartIsrael שואף להשמיע קולות מגוונים ככל הניתן מאנשי התעשייה, יזמים פעילים, משקיעים וסטארט-אפיסטים כאחד, שיאירו את הצדדים המעשיים של תעשיית היזמות הישראלית ויחלקו מהידע הרב שצברו עם קהילת היזמות.

 

בנוסף, חלק מהתכנים נכתבים בידי נותני-חסות לאתר, ומצוין בהם הגילוי הנאות המתאים. נותני החסות לאתר גלויים וסמלי השותפים מופיעים בעמוד הבית בקטגוריות "שותפים". כל הכתבות והתכנים שואפים לספק ערך גבוה לקוראים ולקדם אותם בעולם היזמות.

 

מקימי StartIsrael הם אלנה דוניץ, אלעד כהן תורן ואורן סימניאן. את האתר עורך יובל מעוז.

 

StartIsrael פועל בשיתוף עם האתר הכלכלי TheMarker מקבוצת "הארץ". 

 

נשמח לשמוע את חוות דעתכם על האתר, תכניו, תחומים שהייתם רוצים שנדון בהם, וגם תקלות בהן נתקלתם. אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות עמוד יצירת הקשר או באימייל: [email protected]

 

אנו מאחלים לכם גלישה נעימה,

 

צוות StartIsrael

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.