28 מרץ 2015 | מערכת StartIsrael
אפליקציות שוות (לכם כסף) – אפליקציות מובילות בתחום הפיננסי

בעידן בו האפליקציות עולות לאוויר כפטריות אחר הגשם, הבחירה באפליקציה האיכותית ביותר הופכת למורכבת. במאמר זה השכלנו להציג עבורכם אפליקציות מובילות מתחום הפיננסים, שיסייעו לכם להתנהל נכונה, במישור הפרטי והעסקי גם יחד.

בעידן בו האפליקציות עולות לאוויר כפטריות אחר הגשם, הבחירה באפליקציה האיכותית ביותר הופכת למורכבת. במאמר זה השכלנו להציג עבורכם אפליקציות מובילות מתחום הפיננסים, שיסייעו לכם להתנהל נכונה, במישור הפרטי והעסקי גם יחד.

 

חנויות האפליקציות (הן של אנדרואיד והן של אפל), מציפות את משתמשי הקצה בעשרות אפליקציות חדשות מדי חודש. עוד לפני שאתם ממהרים לשלוף את כרטיס האשראי ולרכוש אפליקציה, חשוב שתדעו מה אתם רוכשים ומהן התועלות מהן תוכלו ליהנות. לעיתים מבט חטוף בתגובות המשתמשים (שלא היססו להוריד את האפליקציה אל מכשיר הנייד) יעיד על טיב האפליקציה ועל הכלים החיוניים למשתמש ואילו פעמים אחרות תתבקשו ללמוד אחר היתרונות בדרכים נוספות.

 

עסקים מושתתים בין היתר על ההיבט הפיננסי. כל בעל חברה, יזם ואיש עסקים יכול למצוא לעצמו אפליקציה שימושית בהתאם לצרכיו ולתחום העיסוק שלו. האפליקציות יכולות לשמש ככלי המעניק מידע פיננסי ומאידך יכולות האפליקציות לשמש ככלי לניהול תקציבי החברה. אפליקציות עתידות ליצור לבעל העסק חיסכון בקליק, כך שאיתור האפליקציה המתאימה ביותר לצורך, היא שתצליח לענות על המטרה.

 

להתייעל ולייעל את הפעילות העסקית

 

אם שאלתם עצמכם מדוע נכון להשקיע זמן בחיפוש ורכישת אפליקציה, הרי שהסיבות הן רבות ומגוונות, החל משיפור הפעילות העסקית, דרך גידול ההכנסות ועד הגדלת הריווחיות של בית העסק. אפליקציות מתקדמות ומותאמות לפעילות העסקית, יכולות לעיתים ליצור את ההבדל בין עסק מצליח לעסק כושל. הרעיון שעומד מאחורי כל אפליקציה הוא ליעל הפעילות העסקית מבחינה פיננסית, אך כדי להצליח להשתמש נכונה באפליקציה, יש לעשות בה שימוש חכם.

 

חלק מהאפליקציות מוצעות למשתמשי הקצה ללא עלות ואילו אפליקציות אחרות עולות כסף, אך בוודאות גמורה ניתן לפסוק כי קיימות אפליקציות רבות מתחום הפיננסים החל מביטוח, דרך משכנתאות, שוק ההון בנקאות ועוד. כל שעל המשתמש לעשות הוא מחקר מעמיק, להוריד את האפליקציה, להבין האם היא חיונית ומה המידע או היתרון שלה עבורו.

 

כיצד לחפש אפליקציה לבית העסק שלכם

 

הבחירה באפליקציה צריכה להיות בראש ובראשונה בהתאם להיקף החיסכון בזמן ובכסף, בין אם זוהי אפליקציה המחשבת עבורכם את המס וחוסכת לכם זמנים ובין אם זו אפליקציה המחשבת לכם את מסלול המשכנתא וחוסכת לכם כסף. חשוב לקחת בחשבון כי אין זה משנה אם האפליקציה חוסכת זמן או כסף, משום שגם חיסכון בזמני עבודה הוא חיסכון בכסף ולעיתים משמעותי. עוד לפני שאתם ניגשים לרכוש את האפליקציה במטרה לשדרג את הפעילות העסקית, דעו כי החיים יהפכו בין רגע לקלים יותר באופן משמעותי. האפליקציות מתאימות למכשירים הניידים ולמכשירי הטאבלט, אך יש לקחת בחשבון כי האפליקציות הייעודיות למכשירי האנדרואיד, לא תמיד יתאימו למכשירי האייפון ולהיפך. על כן בדקו את ההתאמה של האפליקציה אל מכשיר הטלפון שלכם או נסו לאתר אפליקציה אחרת.   

 

דוגמאות לאפליקציות חיוניות ומובילות בתחום הפיננסים

 

BillMinder - אפליקציה המאפשרת למשתמש לשלם את חשבונותיו בזמן, מבלי לגרור ריביות ופיגורים.

 

ATM Hunter – אפליקציה המאתרת עבור המשתמש את מיקומי הכספומטים ביחס למיקום המשתמש בזמן נתון.

 

iReconcile - אפליקציה בעלת כלים מתקדמים למעקב אחר התקציב (המשפחתי והעסקי). את התקציב ניתן לשייך לתקציב יומי, תקציב שבועי, חודשי או שנתי.

 

LoanSharkאפליקציה מתקדמת המעניקה למשתמש ומבהירה עבורו את גובה הריבית האפקטיבית כנגד הלוואות או עסקאות אשראי. באפליקציה טבלאות מגוונות הכוללות תרחישי ריבית לצד תמונה ריאלית לכל צרכן המתעתד ליטול הלוואה או משכנתא.

 

בלומברג דטה - אפליקציה פיננסית מושלמת ונגישה לחדשות העדכניות ביותר מהתחום הפיננסי לרבות עדכוני מניות, מדדים ועוד מכל מקום בעולם.

 

לסיכום – אפליקציות מתחום הפיננסים עתידות להקל על התנהלותכם הכלכלית הן במישור האישי והן במישור העסקי. אתרו את האפליקציה המתאימה ביותר לצרכים שלכם והחלו להנות מחיים קלים יותר.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.