6 ספטמבר 2015 | עליסה מרטין
שמור על צניעות ומודעות לנקודות החוזקה והחולשה שלך ולכן בנה צוות עם יכולות שמפצות על נקודות החולשה שלך...קרן זוית יונתן קרס מ GLIDE

פינה שבועית - "קרן זוית" : בכל שבוע נביא כאן אושיה חשובה ומעניינת בעולם היזמות. השבוע: יונתן קרס מסטרטאפ Glide, חברה ירושלמית מצליחה שפיתחה שירות וידיאו צ'אט בו משתמשים כבר מיליונים ברחבי העולם

 

 

מי אתה?

 

שמי יהונתן קרס, בן 32, גר בישראל כ 12 שנה, נולדתי בקולומביה מרילנד. למדתי הנדסת תוכנה בקולג' הטכנלוגי שבירושלים. ייסדתי את בית התוכנה הראשון בישראל שהתמקד בפיתוח תוכנה לטלפונים ניידים.

 

 

מה השורה הכי מעניינת בקורות החיים שלך?

 

השורה המתארת את עבודתי כקוסם שהופיע במרחק נגיעה מסועדים במסעדה או ילדים במסיבות יום הולדת.

 

 

מי פתח לך את הדלת לתעשייה?

 

מגיל צעיר מאוד הטכנולוגיה ריתקה אותי ובזכותה גיליתי את היכולת שלי להבין נושאים מורכבים ולהסביר אותם באופן פשוט וברור למי שאינו מצוייד ברקע והבנה טכנולוגיים. במשך השנים יצרו היכולות הללו מוניטין והובילו אותי לאתגר של הובלת פרוייקטים מורכבים.

 

 

איפה תמצאו אותי:

 

אני עובד במשרד הראשי  של Glide בגן הטכנולוגי של מלחה, ירושלים, או שניתן למצא אותי  ב Glide עם שם משתמש CARAS.

 

 

כך נראה יום העבודה הטיפוסי שלי:

 

הנושא המרכזי בו אני ממוקד במהלך יום העבודה הוא בחינה של התקדמות הפרוייקטים בחברה, בדיקת השיפור בביצועים וזיהוי הזדמנויות חדשות שיתרמו לצמיחה בערך החברה לטובת הלקוחות והמשקיעים.  מעבר לכך אני מוודא שכל אחד מחברי הצוות שלנו מקבל את המשאבים הנדרשים לו כדי להצליח ולעמוד ביעדים שהוגדרו לו.

 

 

כשאני לא עובד/ת (אם בכלל), אני...

 

מבלה את זמני עם המשפחה, קורא, משחק משחקי וידאו, מטיס רחפן וכותב סיפורים.

 

 

נקודה בקריירה שאת/ה גאה בה ואחת שקצת פחות:

 

נקודת מפתח בקריירה שלי היתה סיום פיתוח אב הטיפוס של Glide שסייע לחברה בגיוס הסבב הראשון של השקעה. נקודת שפל בקריירה שלי היתה כאשר נאלצנו לפטר עובדים שרמת הביצועים שלהם לא תאמה את המקובל בחברה. כאשר תהליך הגיוס הוא איכותי והעובד שגייסת מצוייד בידע והניסיון הנדרש לביצוע המשימות. תפקידה של ההנהלה הוא לייצר את סביבת העבודה והאתגרים שימריצו את העובדים. לכן חשוב לזכור כי מאחורי כל עובד שנכשל יש ברוב המקרים מנהל שטעה.

 

 

 

ההישג הכי גדול שלי עד היום:

 

ההישג הכי גדול שלי עד היום הוא ההסכמה של אשתי להנשא לי.

 

 

טיפ ליזמים:

 

שמור על צניעות ומודעות לנקודות החוזקה והחולשה שלך ולכן בנה צוות עם יכולות שמפצות על נקודות החולשה שלך. הימנע מלהפוך למורה מאחר ומורים אינם עסוקים בלמידה בעוד שעליך להישאר תמיד סטודנט שחותר ללא הפסקה ללמוד כדי להשתפר ולצמוח.

 

 

הטעות הכי גדולה של יזמים מתחילים:

 

הטעות הנפוצה ביותר של יזם היא הערכת יתר של הרעיון שלו. רעיונות לכשעצמם הם חסרי ערך. יכולת הביצוע היא זו שמבדילה בין מנצחים ומפסידים. הרעיון שלך יצמח וישתנה בהתאם לתגובות של השוק. אם לא תפצח את נושא המימוש והביצוע אין לך שום סיכוי להצליח.

 

 

קצת פרגון למתחרים שלי- אני מעריך/ה מאוד את...

 

המתחרה המרשים ביותר לדעתי הוא גוגל הנגאאוט.  יש לו אוסף מרשים של יכולות והוא מתחבר ומתואם עם עם כל הכלים האחרים של גוגל. הנגאאוט ללא ספק תורם לבניית סטנדרטים אשר משפיעים על תחום ההודעות ועל כל החברות שעוסקות בתקשורת בין אנשים.

 

 

פינת ההימורים- תחומים שיעשו את זה השנה ובגדול:

 

לדעתי מחשוב לביש, טכנולוגיה רפואית ורחפנים יבצעו את הקפיצה הגדולה שלהם השנה

 

 

תמיד יש פסגה יותר גבוהה. השאיפה הבאה שלי היא...

 

בימים אלו נולד בננו השלישי וזהו ללא ספק אתגר משמעותי עבורי ועבור המשפחה. בתחום המקצועי האתגר הוא להמשיך ולפתח את החדשנות שאנו מביאים לשוק תוך שמירה על המעמד הייחודי של Glide - הודעות וידאו מהירות - כפורצת דרך בתחום התקשורת הבינאישית.  

 

אפל/ אנדרואיד?

 

אפל היא כמו מכונית לקסוס אוטומטית. הנסיעה היא מדהימה ותמיד עובדת. אנדרואיד היא כמו מכונית ספורט שמספקת חוויה אדירה אבל דורשת תחזוקה.

 

ההומפייג' שלי:

 

Reddit.com

 

דברו אליי:

 

כל יום אליו אתה מתעורר הוא הזדמנות חדשה ולכל אדם עמו אתה נפגש יש הרבה מה לתרום לך בתנאי שאתה שואל את השאלות הנכונות ומקשיב לתשובות

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.