24 ינואר 2018 | אור חביב
שיחה על יזמות עם דרור שקד - סמנכ"ל Wix

בראיון הבא שנערך בהאב-אילת כחלק מהפעילות של קהילת סטארט-אפ גרינד הבין־לאומית נפגשתי עם דרור לשיחה על יזמות, טכנולוגיה וחדשנות. שאלתי את דרור את כל מה שמעניין סטארטאפים: מהן התכונות האישיות החשובות למייסדי סטארט-אפ? מה הם הדברים שמייסדי סטארט-אפ צריכים להימנע מהם?כיצד לעניין חברות גדולות בסטארט-אפ שלך? ומה צופן העתיד?

חברות הזנק (סטארט-אפ) טכנולוגיות נולדות כל יום. למען האמת, מחקרים מראים שכל מספר שניות נולד סטארט-אפ חדש. כל הסטארטאפים מנסים להגיע להצלחה אבל הסטטיסטיקה מראה שרובם לא מגיעים לכך.

 

"אני מאמין שלהיות יזם או משקיע או לעבוד בתעשיית הסטארט-אפ, זה לא משהו שאתה בוחר אלא גורל שיש לך בחיים. רוב היזמים שאני מכיר, אם הסטארט-אפ שלהם לא יעבוד טוב, הם לא ילכו לעבוד עם בנק הפועלים או הוט, הם יבנו סטארט-אפ אחר, ואז סטארט-אפ נוסף. זה דרך חיים". מסביר דרור שקד, סמנכ"ל הפיתוח העסקי ב-Wix, אחראי המיזוגים והרכישות בחברה שנמצא בחברה עוד מימיה הראשונים. Wix היא אחת מהחברות המובילות בתחומן המוערכות היום בכ־3 מיליארד דולרים.

 

בראיון הבא שנערך בהאב-אילת, כחלק מהפעילות של קהילת סטארט-אפ גרינד הבין־לאומית, נפגשתי עם דרור לשיחה על יזמות, טכנולוגיה וחדשנות. שאלתי את דרור את כל מה שמעניין סטארטאפים: מהן התכונות האישיות החשובות למייסדי סטארט-אפ? מה הם הדברים שמייסדי סטארט-אפ צריכים להימנע מהם? כיצד לעניין חברות גדולות בסטארט-אפ שלך? ומה צופן העתיד?

 

כל זה ועוד בראיון. מקווים שתיהנו, תלמדו ובעיקר שתצליחו.

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.