19 אפריל 2020 | מערכת StartIsrael
19.04 - השבוע בסטארטאפים

מענק של 6 מיליון דולר ניתן לחברות שיכולות לסייע בהתמודדות עם הנגיף, אתר חדש המרכז את כל החומר הרלוונטי על הקורונה ואיזה סטארטאפ ימציא חלופה לבעלי החיים בשרשרת המזון?

השבוע הפינה בחסות: פודקאסט "סטארטאפ במגירה"
 
 
 
סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:
 
בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים.
כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו:[email protected]
 

כחלק מהמאבק בקורונה: 35 סטארטאפים ישראליים זכו למענק כולל של 6 מיליון דולר

ב-17 במרץ הוכרז על מתן מענקים של 13 מיליון דולר, לחברות העוסקות במחקר ופיתוח של נגיף הקורונה ומפתחות מוצרים וטכנולוגיות להתמודדות עימה. כעת הוכרז כי 35 חברות זכו במענק של 6 מיליון דולר, מתוך יותר מ-750 חברות שהגישו פניות לוועדה. בשבוע הבא יאושרו מענקים לחברות נוספות. בין החברות הזוכות: NEAT Applied Technologies, המייצרת חיישנים ופתרונות ניטור מרחוק, המסייעים לניהול זרימה ולחץ של חולים; Ezmems המפתחת חיישני פלסטיק חכמים למאווררים; ו- NanoScent המציעה שירות לזיהוי ריח, שיכול לסייע באיתור חולי קורונה.

 

תחרות הסטארטאפים של אוניברסיטת תל אביב יוצאת לדרך

סטארטאפים בתחום המזון, שלפחות אחד ממייסדיהם לומד או למד באוניברסיטת תל אביב ב-10 השנים האחרונות, מוזמנים להגיש מועמדות להשתתפות בתחרות הסטארטאפים הרביעית של אוניברסיטת תל אביב. הצוות הזוכה יקבל 100,000 דולר ומנטורינג מג'רמי קולר כאשר המקום השני יזכה ב-25,000 דולר. התחרות מתמקדת במציאת חלופות לבעלי החיים בשרשרת המזון, ופתוחה לחברות העוסקות בחלבונים המבוססים על צמחים, חלבונים רוקומבינטיים ובשר המגודל במעבדה, אך גם לכאלו העוסקות בבינה מלאכותית, נתונים ואנליזה, הדפסות תלת ממד, ועוד.

 

אתר אינטרנט ישראלי חדש מאגם את כל המידע הרלוונטי על הקורונה

Start-Up Nation Central ו-HealthIL הקימו יחד את CoronaTech Israel, אתר שמטרתו לספק מידע עדכני, מדויק ורלוונטי על מחלת הקורונה, כולל פתרונות טכנולוגיים ל-COVID 19. האתר מרכז מידע מישראל ומהעולם כולו, וכולל חדשות ועדכונים, אתגרים שמערכת הבריאות עומדת בפניהם, הצעות לשיתופי פעולה, גישה למענקים בינלאומיים ועוד. מטרת האתר היא להעצים את קהילת היזמות הטכנולוגית בישראל, תוך מתן הזדמנויות לשיתופי פעולה גלובליים והצטרפות למאבק במשבר האנושי והכלכלי, ולהשתמש בו ככלי לצמיחה.


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי סטארטאפ ויזמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה



תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.