31 מאי 2020 | מערכת StartIsrael
31.05 - השבוע בסטארטאפים

Sonovia מנצלת את הקורונה לטובתה; הערכת השווי של Monday.com קופצת בעקבות העבודה מרחוק; לעומת זאת, Zoox תירכש בפחות מהערכת השווי שלה

 
 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

 
בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]


הצורך לעבוד מרחוק הקפיץ את הערכת השווי של Monday.com ל-2.7 מיליארד דולר

הסטארטאפ הישראלי Monday.com פיתח פלטפורמה המקלה על עבודה מרחוק. בתקופת הקורונה, עקב הצורך לעבוד מהבית, הערכת השווי של הסטארטאפ זינק מ-1.9 מיליארד דולר ביולי האחרון, שבו היא גייס 150 מיליון דולר, ל-2.7 מיליארד דולר כעת. הסטארטאפ פיתח מערכת המאפשרת למשתמשים לנהל באמצעותה את כל התחומים הנוגעים לעבודתם: תכנון אסטרטגיה שנתי, משימות שוטפות, עבודה עם לקוחות ועבודה מרחוק. צמיחת החברה מתבטאת גם בכוח האדם שלה שגדל מ-260 ביולי 2019 ל-360 היום.


טוויטר החלה לתייג את הפייק-ניוז שמפיץ טראמפ

אחרי שטראמפ האשים בטוויטר את ג'ו סקארבורו מרשת MSNBC ברצח, והזעם שהציוץ הוביל אליו, טוויטר החלה לבדוק את דברי הנשיא. היא מאפשרת למשתמשים ללחוץ על כפתור המוביל לדף, שבו יש אפשרות לבדוק אם טענות טראמפ אמיתיות או שקריות. הדבר החל בעקבות הציוצים של טראמפ על התנגדותו להצבעה בדואר עקב חשש להונאה של הבוחרים. הנובע מכך שהוא מתנגד בנחרצות להצבעה בדואר.


אמזון תרכוש את
Zoox בפחות מ-3.2 מיליארד דולר

אמזון עומדת לרכוש את חברת המכוניות האוטונומיות Zoox בפחות מ-3.2 מיליארד דולר, שהוא השווי המוערך של החברה בסבב הגיוס האחרון שלה ב-2018. השקעתה של אמזון ב-Zoox באה לאחר שכבר השקיעה בחברת הסטארטאפ Aurora, שאף היא עוסקת ברכבים אוטונומיים, בפברואר 2019. הרכישה באה לאחר ש-Zoox נאלצה לפטר חלק מעובדיה עקב הקורונה, ואחרי התפטרות המנכ"ל ומייסד החברה ב-2018, שעזב בנסיבות לא ברורות.


הסטארטאפ
Sonovia מנסה לפרוץ לנסד"ק

Sonovia מרמת גן מפתחת ציפויים סונוכימיים לבדים במטרה להפוך אותם לאנטי-בקטריאליים ונטולי ריח. מסכה שהם פיתחו, Sono Mask 9889, אושרה לשימוש בארה"ב על ידי ה-FDA, והחברה מתכננת להירשם למסחר ב-OTC ברשימה המשנית, למרות שעדיין אין לה הכנסות משמעותיות. היא מכוונת להערכת שווי של 50 מיליון דולר. המסכה אומנם עדיין לא אושרה לשימוש בבתי חולים, אבל הקורונה היוותה פריצת דרך משמעותית לחברה, וגרמה לה לשנות כיוון בפיתוחיה ולנצל את המגיפה להתפתחותה.

רוצים לעבוד איתנו ולקבל במה מול אלפי סטארטאפים ויזמים? כתבו לנו! [email protected]

 
תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.