14 יוני 2020 | מערכת StartIsrael
14.06 - השבוע בסטארטאפים

סטארטאפ משאיות חשמליות, שעדיין לא סיפק אפילו רכב אחד לשוק, עקף את פיאט-קרייזלר בערכו; סטארטאפ הביטוח שרוצה להיכנס בבורסה ובמקביל סטארטאפ הדוחף לשימוש במידע רפואי לטובת הכלל גייס 100 מיליון דולר.

השבוע הפינה בחסות: פודקאסט "סטארטאפ במגירה"
 
 
 
סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:
 
בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]





DNAnexus גייסה 100 מיליון דולר בסבב הגיוס הגדול ביותר שלה עד כה

DNAnexus, המספקת פלטפורמת ענן לממשלות, לאוניברסיטאות, לרופאים ולחברות תרופות, ומאפשרת להן להתחבר לנתוני DNA ולנתונים קליניים אחרים, לאסוף אותם ולשתף פעולה במחקרים מדעיים, הודיעה שהצליחה לגייס 100 מיליון דולר. דבר שיאפשר לחברה להרחיב את פעולתה, במיוחד לאור מגפת הקורונה העולמית. סבב גיוס זה הוא הגדול ביותר שהחברה ערכה עד כה, והובל על ידי Perceptive Advisors ו-Northpond Ventures. לפני כן, החברה, שקיימת כבר 10 שנים, גייסה 127 מיליון דולר. הרעיון שהחברה נשענת עליו הוא להשתמש במידע שנאגר בצורה חכמה לטובת הכלל, ובכך לאפשר טיפול מדויק ומותאם אישית לנזקקים לו.


Nikola, סטארטאפ המשאיות חשמליות, עקף חברות רכב ענקיות וותיקות

Nikola, חברת סטארטאפ למשאיות חשמליות, נרשמה בנאסד"ק בשבוע שעבר, ומאז הכפילה את ערך המניה שלה ביותר מפי 2. החברה טרם סיפקה רכב אחד ושווי השוק שלה כבר עבר את שווי השוק של פיאט-קרייזלר. העלייה הגיע לאחר שהחברה הודיעה בטוויטר מתי תקבל הזמנות לטנדרים שלה. הזינוק הדרמטי במחיר המניה השווה את ערכה של ניקולה לזה של טסלה המתחרה. עד היום החברה עדיין לא הניבה הכנסות, וברבעון הראשון של השנה הנוכחית היא הפסידה יותר מ-33 מיליון דולר. בחברה אומרים שיש להם יותר מ-10 מיליארד דולר בהזמנות מראש למשאיות, והם מתכננים להתחיל לספקן בשנה הבאה.


סטארטאפ הביטוח Lemonade יונפק לבורסה בניו-יורק

Lemonade Inc, חברת הסטארטאפ הטכנולוגית בתחום הביטוח, מבקשת לרשום את מניותיה בבורסה בניו-יורק. החברה נשענת על בינה מלאכותית ועל פלטפורמה דיגיטלית לאיסוף הנתונים, לצורכי תמחור וחיתום של הפוליסות שהיא מנפיקה, לניהול תביעות, לתמיכה בלקוחות ולשיפור תהליכים עסקיים. על צוות הניהול של ההצעה לבורסה נמנים כמה מהשמות הגדולים והמוכרים ביותר בתחום השירותים הפיננסיים, ביניהם גולדמן זקס ושות', מורגן סטנלי ושות', Allen & Company, Barclays Capital Inc ועוד. חזון החברה הוא להפוך למותג אהוב ומוכר שיישאר בנמשך דורות רבים.


רוצים לעבוד איתנו ולקבל במה מול אלפי סטארטאפים ויזמים? כתבו לנו! [email protected]




תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.